ja sitten mies ihmettelee kun ei saa seksiä... syttyisittekö te tälläisestä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana !!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todellakin harmaana !!!!

Vieras
könyää päälle ja yrittää suunilleen riisua pikkuhousut... kun totean etten ole yhtään kiihottunut ,lähtee etsimään rasvaa... mankuu että" ei sinun tarvia muuta kuin maata" just. ollaan oltu kolme vuotta yhdessä eikä mies ole ikinä saanut minua ison ooon partaalle, vaikka kuinka olen yrittänyt opastaa ja nyt on sitten tultu tähän... ei ihme että yhtenä yönä saatuani uusikuun loppuun uneksin sekstailevani puolen cullenin perheen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja todellakin harmaana !!!!:
könyää päälle ja yrittää suunilleen riisua pikkuhousut... kun totean etten ole yhtään kiihottunut ,lähtee etsimään rasvaa... mankuu että" ei sinun tarvia muuta kuin maata" just. ollaan oltu kolme vuotta yhdessä eikä mies ole ikinä saanut minua ison ooon partaalle, vaikka kuinka olen yrittänyt opastaa ja nyt on sitten tultu tähän... ei ihme että yhtenä yönä saatuani uusikuun loppuun uneksin sekstailevani puolen cullenin perheen kanssa...

täällä vähä sama tilanne eikä oo erityisen kiva...mut en mää sitä "luolaukkoa"mihinkään vaihtais!! mies on aina valmis kun musta siltä tuntuu ja tekee kaikkensa et mulla ois kuitenkin kivaa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten sulle on noin kehno rakastaja sattunut :(

Ei kai ne vain satu kohdalle. Jokainen voi valita sellaisen miehen, jonka kanssa myös sängyssä sujuu. Se vaatii vain hieman testaamista. Huonosta rakastajasta ei ikinä tule hyvää. Se on paljolti synnynnäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja kaaleppi:

Ei kai ne vain satu kohdalle. Jokainen voi valita sellaisen miehen, jonka kanssa myös sängyssä sujuu. Se vaatii vain hieman testaamista. Huonosta rakastajasta ei ikinä tule hyvää. Se on paljolti synnynnäistä.

Kyllä ne huonotkin voivat kehittyä, jos vain tunnustavat että kehittymisen varaa on ja haluavat yrittää. Mutta toi tunnustaminen on miehille vaikeaa, ja etenkin tässä asiassa!

et okei, otan osaa kyllä sä ansaitsisit parempaa panemista mut mut se on myös semmonen juttu et kyl pitäs yli päänsä olla ilonen et mies haluaa. Voisit vaiks joskus itte tehä sen alotteen ja sanoo et hei nyt rakastellaan näin

kun on muuten hyvä mies. kiltti, hoitaa lasta mielellään, tykkää kokata, remppataitoinen, marjastaa ( minua ei sinne metsään saa ötököitten syötäväksi !) . tuo seksihomma vain... uskoin että tilanne paranisi ajan myötä mutta ei, omin käsin vain onneen..

Alkuperäinen kirjoittaja kaaleppi:

Kyllä ne huonotkin voivat kehittyä, jos vain tunnustavat että kehittymisen varaa on ja haluavat yrittää. Mutta toi tunnustaminen on miehille vaikeaa, ja etenkin tässä asiassa!

Peesi!!!
Minun mies oli (melkein) samanlainen kuin ap:n suhteemme eluksi. Sentään ei liukasteita ollut hakemassa...
Vähitellen aloine neuvomaan ja opettamaan häntä nainen seksuaalisuudesta, kiihottumisesta, anatomiasta ja orgasmeista, ja johan lähti homma toimimaan. :)
Olemme nyt olleet yhdessä kohta 10 vuotta ja seksielämä on parempaa kuin ikinä olisin voinut kuvitella.

Meillä mies ei ole aikoihin tehnyt aloitetta. Pelkää kuulemma pakkeja.
Mutta mä taas olen kyllästynyt siihen, että aina sen pitäisi olla mun sen aloittajan.

Mä tykkään seksistä, ei siinä mitään, mutta mies on käytöksellään tehnyt sen jonkinlaiseksi pakkopullaksi. Ja en minä halua sitä sen takia, että se ois jotain, mikä on pakko toteuttaa.

Kyllä miehen on epis valittaa, kun ei koskaan tee asian hyväksi mitään. Muuta ku sit päissään hermostuu, kun ei näpästä tarpeeksi. Ja siitähän taas mä hermostun, ja kierre on taas valmis..... Huooh, kyllä välillä tuntuu, että olisi niin helppo olla yksin.

olen ostanut dildon, käsiraudat, anaalitapin... olen sisukkaasti koettanut neuvoa miten ja mistä sivellä, hieroa... turhaan. ikää on miehellä melkein 40 ja monta naista ollut, luulisi nyt oasavan jotain... hyvä mies on mutta minun pitää kohta etsiä mies tai (nainen ;) ) rakastajaksi että kestän... :(

mulla 11vuotta. Tosin ei könyä päälle. On itsekin tajunnut, ettei suhteemme ole seksuaalinen.
Kun toista ei halua tyydyttää niin siinä on on se toinen aika nihkeillä.
Minunkin mies on muuten hyvä, seksin alueella vaan ei näe minkäänlaista tarvetta tyydyttää minua.
Onneksi en itsekään ole kovin seksuaalinen ihminen, joten kestän elämää näinkin, mutta toki välillä ottaa päähän rankasti.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mulla 11vuotta. Tosin ei könyä päälle. On itsekin tajunnut, ettei suhteemme ole seksuaalinen.
Minunkin mies on muuten hyvä, seksin alueella vaan ei näe minkäänlaista tarvetta tyydyttää minua.
Onneksi en itsekään ole kovin seksuaalinen ihminen, joten kestän elämää näinkin, mutta toki välillä ottaa päähän rankasti.

Niin...entäs jos...

Tämä

"Minunkin mies on muuten hyvä, seksin alueella vaan ei näe minkäänlaista tarvetta tyydyttää minua. "

Johtuu tästä

"Onneksi en itsekään ole kovin seksuaalinen ihminen, joten kestän elämää näinkin, mutta toki välillä ottaa päähän rankasti"

Tapa mitenkä parisuhteessa toimitaan luodaan aika nopeasti, ensimmäisen vuoden tai parin aikana.
Naisilla on ikävä tapa ruveta useamman vuoden jälkeen miettimään että mitenkäs tämä homma menee, monta kertaa on liian myöhäistä sitten enää.

Sen jälkeen yritetään tietysti syyttää miestä kaikesta pahasta ja omasta seksuaalisesta turhaantumisesta yms yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Niin...entäs jos...

Tämä

"Minunkin mies on muuten hyvä, seksin alueella vaan ei näe minkäänlaista tarvetta tyydyttää minua. "

Johtuu tästä

"Onneksi en itsekään ole kovin seksuaalinen ihminen, joten kestän elämää näinkin, mutta toki välillä ottaa päähän rankasti"

Tapa mitenkä parisuhteessa toimitaan luodaan aika nopeasti, ensimmäisen vuoden tai parin aikana.
Naisilla on ikävä tapa ruveta useamman vuoden jälkeen miettimään että mitenkäs tämä homma menee, monta kertaa on liian myöhäistä sitten enää.

Sen jälkeen yritetään tietysti syyttää miestä kaikesta pahasta ja omasta seksuaalisesta turhaantumisesta yms yms.

Olet varmaan oikeassa siinä, että olin suhteen alussa liian kärsivällinen. ajattelin, että kun minä aina halusin tyydyttää hänet (monta kertaa ja monin eri tavoin) että hänellekin syntyisi pikku hiljaa halu tehdä niin minulle..
Olin väärässä...
En syytä miestäni mistään, mutta iltaisin (kuten tänään) aion uneksia edellisestä kumppanistani, taas... (se vähä kai minulle suodaan).

T. tyytyväinen näinkin.

Olet varmaan oikeassa siinä, että olin suhteen alussa liian kärsivällinen. ajattelin, että kun minä aina halusin tyydyttää hänet (monta kertaa ja monin eri tavoin) että hänellekin syntyisi pikku hiljaa halu tehdä niin minulle..
Olin väärässä...
En syytä miestäni mistään, mutta iltaisin (kuten tänään) aion uneksia edellisestä kumppanistani, taas... (se vähä kai minulle suodaan).

T. tyytyväinen näinkin.

Niin, olit väärässä. Valitettavasti. :(

Tuo uneksiminen on kyllä itsensä piinaamista ?

Mies ei ole ajatustenlukija,sille pitää kädestä pitäen opettaa mistä tykkää muuten saa ikuisesti kärsiä ja olla ilman.
Vain aniharva mies on luonnostaan hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Olin väärässä...

T. tyytyväinen näinkin.

Niin, olit väärässä. Valitettavasti. :(

Tuo uneksiminen on kyllä itsensä piinaamista ?

Olen elänyt jo pidempään ja tiedän ettei missään suhteessa voi saada kaikkea. Seksi ei omassa kategoriassani ole top5:sen paremmalla puolella.
Jos ja KUN voin valita 1) luotettavan, tasavertaisen ihmissuhteen 2) kuumaa ja tyydyttävää seksiä säännöllisesti, valinta on selvä.
Tosin en ole koskaan vaihtoehto 3:seen päässyt, ehkäpä voin vielä solmia "vanhuusajan suhteen".
On teoria jonka kannalla taidan syvimmiltäni olla..
Ihmisellä luontaisesti kuuluisi olla 3 suhdetta elämänsä aikana:
1) nuoruusliitto 2) perheenperustamisliitto ja 3) vanhuusajanliitto
Minusta tämä ideologia ja se perusteet (kun niitä luin) oli rationaaliset.

Yhteistyössä