Ja taas äitini väitteli näistä poika- ja tyttövatsoista kanssani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jaksaakin jankata aina. Äidilläni on kahdeksan lasta ja väittää kivenkovaan, että kyllä siinä on perää, että vatsan malli kertoo sen lapsen sukupuolen. Jotkut voi kuulemma olla ns. rajatapauksia eli ei voi ihan täysin varmaksi sanoa, mutta että hyvin luotettava tapa se on.

No itselläni kolme lasta ja kolme ns. poikamahaa ja ainoastaan esikoinen on poika. Kakkosesta äitini intti ja intti, että tulee poika taas, mutta itse tiesin jo tuolloin, että tyttö on tulossa. Että sapetti se jankkaus ja jaksaa aina väittää tuota.

Oikeesti? Miten aivoilla varustettu ihminen voi kuvitella, että sukupuoli määrittelisi sen jotenkin, että minkä mallinen se vatsa on.

Vinkki: Jos ihminen, oli se sitten äiti tai joku muu, on ihan vakuuttunut siitä, että on oikeassa, ei kannata alkaa jankata, jos mielipiteestä ei ole kenellekään mitään haittaa. Itse olen oman äitini kanssa monestakin asiasta eri mieltä, mutta en viitsi alkaa väitellä. Äiti on kuitenkin ihan hyvin onnistunut minua hoitamaan ja kasvattamaan, vaikka uskookin välillä hölynpölyyn. Äiti on paras!

Mulla on ollut 4 kertaa selkeä poikamaha, tuloksena 2 tyttöä ja 2 poikaa. Esikoista kun ootettiin, kaikki muut paitsi minä, väitti kivenkovaan että poika tulee. Yksi oli parturissakin puhunut, että meille syntyy poika. Mutta tyttö sieltä tuli. :heart: Ja nää ketkä oli varmoja pojasta, eivät voineet ymmärtää, että sellaisesta mahasta tuli tyttö. :whistle:

Yhteistyössä