Ja taas on perjantai... Eurojackpot-voittajat ovat tällä kertaa sitten tämän palstan kirjoittajia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sluibailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äh no arvasin mä kaksi numeroa oikein. Ei ihan riitä mutta paras tulos minulta tähän asti!:ROFLMAO:(y)

Tosta on hyvä jatkaa (y)

En oo tarkastanut omiani, näkee sitten joskus pelitilillä jos tuli jotain. Toivottavasti en voittanut tuota 1,6 milliä, koska kun on se todennäköisyys, että se söisi pois mun päävoiton viikon päästä :LOL:

"pikkaisen" mahoton hemmo oon, eiks jeh?

Ei kuulunut onnittelusoittoa, ei :(

Piti tarkistaa itse, pe-la tuli neljästä eri pelistä voitot, huikeasti kympin verran noin :LOL: Pakkaselle meni kun e-jaskasta ei tullut mitään :censored:
Voi persus! Olen pahoillani että houkuttelin sua pelaamaan:( Mä olen niin innoissani kun aloin itse pelaamaan vasta kolme viikko sitten, toivo elää tietenkin ja olisi niin jännittävää voittaa joskus jotain.

Mutta tuo, että sait kympin kuulostaa kyllä kivalta! Sait jotain edes takaisin.:love:

Voi persus! Olen pahoillani että houkuttelin sua pelaamaan:( Mä olen niin innoissani kun aloin itse pelaamaan vasta kolme viikko sitten, toivo elää tietenkin ja olisi niin jännittävää voittaa joskus jotain.

Mutta tuo, että sait kympin kuulostaa kyllä kivalta! Sait jotain edes takaisin.:love:

Eipä mitään, jos ei veikkaa, niin....

Toka kerta? toden sanoo, 22 milliä oottaa nyt. Pelasin 13 egellä, se saa olla nyt onnennro ;)

Netissä kun vaan pelaan niin eipä ole myyjä päässyt vitsailemaan :giggle:

CbUGa0rXIAAYktK.jpg

Niinhän se on, se joka pelkää ei pelaa :) Ensi perjantaina sitten eikös! Minä laitan sellaisen summan ettei satu, 2-4 €. Voisin tuhlata sen viikonloppukarkkeihin mutta tuo on parempi :) Mäkin pelaan netissä, luotan siihen enemmän kuin myyjiin:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Hutkás Biehtár

Yhteistyössä