Kyselyä: Montako kertaa olet joutunut puhaltamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tänään oli taas puhallutus kun vein esikoista kouluun. Tää oli jo toka kerta poitsunkin kanssa liikenteessä. Hurjan jännä tilanne esikoisen mielestä :D.

Aloin vaan miettimään että montako kertaa yleensä väki on "joutunut" puhaltamaan? Kun useimmat tuntemani ei välttämättä oo koskaan tai sitten kerran puhaltaneet. Ja mulla ei kymmenen kertaa enää riitä.

Niin ja toivottavasti sentään kaikilla on ollut puhaltaessa aina puhdas nolla =)

Oisinkohan kaksi tai kolme kertaa. Kortti ollut 8 vuotta ja melkeinpä päivittäin oon ajanut siitä asti. Mun äidillä on ollut 18-vuotiaasta kortti, ajaa säännöllisesti eikä oo ikinä joutunut puhaltamaan. Ei edes sen ainoan kerran kun sai ylinopeussakot :whistle:

Pakko vielä lisätä että mä olen puhaltanut aivan uskomattomissa paikoissakin vielä. Kerran oli kerrostalon pihassa. Olin siis lähdössä ajamaan pois vanhempieni kotoa ja siellä oli parkkipaikalla poliisit puhalluttamassa :D

Toisen kerran oli aivan älyttömän syrjäisellä pikkutiellä yhdellä omakotitalo-alueella. Ja myöhään yöllä vielä. Että ei varmaan ihan kovin moni sinnekään ratsiaan eksynyt...paitsi mä tietty :snotty:

Ajokortti ollut vuodesta 2000 ja sinä aikana oon puhaltanut alle 10 kertaa. Sen muistan kun yhtenä päivänä puhalsin kolme kertaa melkein peräkanaa samalle partioautolle.. ajoin siis ensin siitä ohi hakemaan kaveria kaupoille sitten tulimme takaisin samaa tietä ja samat poliisit taas puhallutti. No sit pysähdyttiin tankkaamaan huoltsikalle ja jatkettiin matkaa kirkolle niin eiköhän nämä ollu taas siel matkan varrella pilliensä kanssa :D

Mulla on ollut kortti nyt 18 vuotta ja tasan 3 kertaa olen puhaltanut, aika vähän siihen nähden kuinka paljon ajan!Kyllä sais vähän tiheämpään olla pollarit noita poromiehiä puhalluttamassa ainakin täällä meillä päin :)

Olisinko neljä kertaa
Meinas poliisiakin naurattaan ku kerran puhallutti ja minulla oli kyydissä kaks lasta, äitini ja siskoni ja olin viimeisllään raskaana. Poliisi tuumas vaan et taitaa olla aika turha puhallus. :saint:

Olen puhaltanut monta kertaa. Ratsioihin sattunut sillon vielä kun Helsingissä asuin, kerran kolaritilanteessa ja sitten oli se huvittava kerta, kun ajoin isin rouskulla duuniin 5 aikaan aamulla ja kytät tuli vastaan. Tekivät uukkarin perään ja halusivat nähdä ajokortin ja rekisteriotteen, minä sitten änkyttämään: " joo siis tota mulla on kortti, tai siis koko lompakko töissä, piti ottaa passi, mutten muistanut. Mutta rekisteriote pitäis olla.. tai ainakin mä luulen, tää on isin auto."

Rekisteriote siis löytyi, enkä saanut edes sakkoja. Isin auto mulla oli sen ketjukolarin takia, mikä ajettiin duunin pihalla. Isi korjasi mun takapuskurin.

Mutta ei ne olisi kääntynyt perään, jos olisin ollut omalla autollani liikenteessä, isin rousku se herätti niiden mielenkiinnon. :D

Olen ammatiltani puhaltaja. En ole kuitenkaan koskaan puhaltanut keneltäkään mitään. Paljon ääniä vain olen puhaltanut ja kakusta kynttilöitä.:laugh: :laugh:
Poliisin mittariin en ole koskaan puhaltanut ja ajokortti on ollut 4 ja puoli vuotta.