W
wonder why
Vieras
Mitenhän tiukkaa voi töissä olla ku pitää puoli kuolleet lapset tuoda hoitoon.. Maanantaina ja tiistaina oltu kotona ja sit tullaan ku "ei se nyt oo oksentanut". Lapsi on ku haamu, makailee vain, ei syö ja ripuloi. Toinen kaveri yrjös 10min ku vanhempi oli lähtenyt, hänkin ollut pari päivää poissa. Sitten ku soitellaan perään ollaan harmistuneita ku "kyllä se oli jo kunnossa!". No ei ollut. Missään vaiheessa. Sit koitetaan jotain järjestää. Ei kukaan mikään aivokirurgi kuitenkaan ole ja lapsilla molemmat vanhemmat samassa taloudessa. Ja ne on lapsia!!
Mun tyttö ollut sunnuntaista tiistaihin ykätaudissa. Eilen jo illasta söikin jotain eikä oksentanut/ripuloinut ollenkaan. Ei hemmetti kävis mielessäkään viedä sitä hoitoon. Ei vaikka olisikin to-pe palkatonta ellei mies olisi sattunut olemaan nyt itse sairaana ma-ke myös. Vieläkin tyttö ihan väsynyt ja masu kipuilee esim syömisen jälkeen.
Millainen voi tilanne esimerkiksi olla, että pitää tuoda oksennusta pidättelevä lapsi hoitoon??
Mun tyttö ollut sunnuntaista tiistaihin ykätaudissa. Eilen jo illasta söikin jotain eikä oksentanut/ripuloinut ollenkaan. Ei hemmetti kävis mielessäkään viedä sitä hoitoon. Ei vaikka olisikin to-pe palkatonta ellei mies olisi sattunut olemaan nyt itse sairaana ma-ke myös. Vieläkin tyttö ihan väsynyt ja masu kipuilee esim syömisen jälkeen.
Millainen voi tilanne esimerkiksi olla, että pitää tuoda oksennusta pidättelevä lapsi hoitoon??