K
ksjhdfölk
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ksjhdfölk;30522847:Just tossa kaveri valitti, kun sai lääkkeet keuhkoputkentulehdukseen, mutta ei huolinut sairaslomalappua, kun pomo valittaa jo nyt sairaspoissaoloista, kuulemma 15 päivää vuodessa on hyväksyttävä ja sen ylittävien osalta pitää jo keskutella lomien poissaoloista, niin eipä siinä kauheasti huvita töistä pois jäämään, kun syyllistetään asiasta.
Siis pitää keskustella sairaslomien syistä ja miksi niitä on niin paljon.