tutustuin erääseen mieheen ja hän oli ihan asiallinen, oltiin samaan aikaan sairaalassa. juteltiin ja juttu lensi ystävinä. mies sitten pyysi jos lähtisin hänen kanssaan käymään oluella, mikäs siinä. otettiin olut jos toinenkin ja minä olin lähdössä kotiin, mies sanoi että lähtee samalla taksilla kotiin. kun oltiin meidän pihassa hyppäsi äijä ulos ja alkoi kamalan vänkäämisen että hän tulee meille yöksi, no ei todellakaan tullut :kieh: ok, hän lähti sitten kävelemään alaovelta. mutta alkoi piinaamisen puhelimella :/
kaiken huippu tässä on että mies on naimisissa ja 5 lapsen isä, joista nuorin on alle 1v :|
kaiken huippu tässä on että mies on naimisissa ja 5 lapsen isä, joista nuorin on alle 1v :|