V
Voi hyvä sylvi
Vieras
En tiedä onko käsitykseni ihmeellinen tai peräisin 60-luvulta, mutta olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, etten enää olisi 40v halunnut tehdä lasta, vaikka olisin sen saanut. Olen mielestäni elämän taitekohdassa, monta asiaa olen saanut ns. valmiiksi ja elämänkokemustakin on karttunut. Nyt haluan nauttia elämästäni ja vapaudestani, en halua enää sitoa loppueläämääni lapseen enkä välttämättä jaksaisi näin vanhempana touhuta niiden kanssa, en valvoa enkä kuunnella kitinöitä. Ja 40-naisen raskauteen liittyy aina omat riskinsä.
Tuttavapiirissäni on naisia, jotka tekivät lapset nuorina, kasvattivat lapset maailmalle ja nauttivat nyt omasta ajasta yhdessä puolison ja ystävien kanssa. Tämä on minusta ok ja olisin tehnyt samoin, jos vain luoja olisi minulle lapsia suonut.
Tuttavapiirissäni on naisia, jotka tekivät lapset nuorina, kasvattivat lapset maailmalle ja nauttivat nyt omasta ajasta yhdessä puolison ja ystävien kanssa. Tämä on minusta ok ja olisin tehnyt samoin, jos vain luoja olisi minulle lapsia suonut.