Ja vaihteeks lekuriin *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Sitä ku on tällanen maanantaikappale.. :kieh:

Polvi niinsanotusti paskana. Onhan se ollu jo 15 vuotta mutta nyt ei tuu enää kyllä yhtään mitää. Mul on yliliikkuvat polvinivelet ja on epäilty että polvilumpiot asettuu väärin, sen takia olin jo tuol pohjoses leikkausjonos..

Nyt sitte ei tuu mistää mitää ton polven kans. Se on ihan tajuttoman kipee välillä, ei sillä voi kunnolla ees astua.. Jos istuu silleen et on polvi koukus, hetken päästä alkaa tuntuu niinku lumpion alle kertyis painetta ja polvi on pakko saada suoraks, muuten tuntuu et se räjähtää. Lisäks tuntuu että polvi antaa periks tuonne taaksepäin ihan liikaa :o Ja tuntuu muutenki heikolta ja löysältä.. Eniten kai tässä pelottaa se että pettääkö se lopullisesti täs joku päivä.. :|

Ja tietenkään siel ei oo ees mun omalääkäri paikalla vaan joudun sit menee jollekki ihan oudolle. Toivottavasti se puhuu kunnolla suomee..

Nonnih, ny on lekuris käyty..

Eikä ny ainakaan tuota polvee väännellessä ja käännellessä lääkäri erikoisempia huomannu, sanoi ettei oo silleen epästabiili. Uudet kuvat siitä kyllä otettiin ja se lekuri soittelee sit jos jotai tarvii tehdä.

Ja täytyy kyllä sanoo että enpäs ennen ole käyny noin mahtavalla tk-lääkärillä! :o Joku ulkomaalainen mieslääkäri se oli ja sil ei kyl ollu mihkään kiire. Normisti ku menee lekurii valittaa polvee ni ne hetken kyselee, kattoo ja kirjottaa buranaa.. Mut tää kyllä kauheen tarkkaan kyseli kaikki mahdolliset ja tutki tarkkaan. Kyseli lääkeasiat ja kirjotti mulle kaikki reseptit uusiks.

Somadrilista siltä kyselin että jos sitä kipulääkkeeksi sais mutta se on vissiinki poistettu markkinoilta. Sitäki se katteli vaiks kuinka pitkään mutta ei sitä löytyny. Ja hekotteli ittekseen ku on kuumella sille outo ohjelma koneella eikä hommat ihan meinannu onnistua.. :D

Mut nyt sitten oottelen että näkyks niissä kuvissa jotai. Jos vähänkään on epäselvyyttä niin heti sit magneettiin lähete, se sano et ois heti suoraan laittanu mutta ei oo valtuuksia.. Nooh, alkuhan tuo röntgenkuvaki on, onhan tosta jo 15 vuotta aikaa ku toi polvi on viimeks kuvattu.. :whistle:

Muoks. Tais aivot pehmetä samalla reissulla: Ja hekotteli ittekseen ku on kuumella sille outo ohjelma koneella eikä hommat ihan meinannu onnistua.. :D

Jos siinä kuitenki pitäs lukee et kuulemma.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:
Oot sä kylläyks maanantaikappale :laugh:

Ilmottelehan sit et näkyykö kuvissa mitään!

Joo mut mun kuulemma pitäs tehä kaksospojat, toi tytön isukki aina meinaillu.. Ku pojasta polvi paranee.. Sais molemmat kuntoon kerralla.. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä