Jaaha, meidän aamu alkaa näköjään päivystyskäynnillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Likka menni sörkkimään koiraa ja koira koira puri :/ Ei ole yllätys kun tuo likka koko ajan kiusaa koiraa vaikka ollaan koitettu tehdä tytöle selväks et koiraa ei saa häiritä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Njaa, ikävää. EIkähän se likka opi kun ruuminosia alkaa häviämään? :whistle:

No toivottavasti :headwall:
Ollaan yritetty opettaa että jos koiraa makaa niin koira lepää ja silloin ei todellakaan mennä koskemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja apsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
:( Käteenkö puri?

Olkapäähän. Tai sitten se voi olla raapaisu mut tyttö sanos et koira puri. Ei kyl tullut onneks edes verta, nirhaumat vaan :|

no miks te meette sit lääkäriin?

No en mä edes tiedä et mennäänkö (sit kun tyttö on vähäsen kattonu piirrettyä ja rauhoittunut niin mä katson tarkemmin) mut mä vaan säikähdin niin paljon et eka reaktio oli et heti lääkääriin.

Olkapäähän. Tai sitten se voi olla raapaisu mut tyttö sanos et koira puri. Ei kyl tullut onneks edes verta, nirhaumat vaan :|

No en mä edes tiedä et mennäänkö (sit kun tyttö on vähäsen kattonu piirrettyä ja rauhoittunut niin mä katson tarkemmin) mut mä vaan säikähdin niin paljon et eka reaktio oli et heti lääkääriin.

Ei vaan "plussalle".... :D

Kyllä meillä lähtis koira jos lasta puris... Entä sit seuraavalla kerralla, purasee vähän pahemmin ja silloinki lapselle vaan sanotaan että ei saa mennä lähelle...

Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija87:
Älkää turhaa menkö. Eihän ne siellä voi mitään tehdä! :hug:

Totta :| Mut mä vaan säikähdin tosi pahasti kun tyttö ei antanut mun edes katsoa sitä kohtaa ja huusi pää punaisena... Nyt tyttö on jo ihan rauhallinen niin sain katsoakin sitä... On kyllä ihan kynnenjälkien näköinen, sellainen et koira olis etutassuilla vaan raapassu.

Alkuperäinen kirjoittaja mai:
Kyllä meillä lähtis koira jos lasta puris... Entä sit seuraavalla kerralla, purasee vähän pahemmin ja silloinki lapselle vaan sanotaan että ei saa mennä lähelle...

No ei koiraa pois laiteta pois tytön tyhmyyden takia. Se että mä tytölle monta kertaa päivässä selitän et koiraa ei kiusata silloin kun se lepää ja tyttö silti tekee noin, ei ole silloin koiran vika. Eri asia se olisi silloin jos koira alkaisi näykkimään kun likka esim vaan kävelee ohi tai ilman syytä kävis päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

Ei vaan "plussalle".... :D

Se tuli kakkosena kun mun mies meni tytön kans putsaamaan sitä haavaa.

No ei koiraa pois laiteta pois tytön tyhmyyden takia. Se että mä tytölle monta kertaa päivässä selitän et koiraa ei kiusata silloin kun se lepää ja tyttö silti tekee noin, ei ole silloin koiran vika. Eri asia se olisi silloin jos koira alkaisi näykkimään kun likka esim vaan kävelee ohi tai ilman syytä kävis päälle.

Vielä se sekin päivä koittaa:(

Jos teillä koira oikeesti puris tyttöä niin että olis mentävä lääkäriin ja tikattava, niin siitäkin huolimatta pitäisitte koiran?

Yhteistyössä