Jaaha. Onkohan mies mustasukkainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

No ohhoh

Vieras
Työkuvioissa yks mieskolleega, joka on koittanut flirttailla välillä mun kanssa. Tunnustanut että on ihastunut muhun ja suudellutkin pari kertaa. Mutta ei siitä sitten ikinä ole sen enempää tullut, ja oon ajatellut että ei mitään ihastumistakaan enää ole. Sitäpaitsi sillä on kai jo tyttökaverikin.

Jokatapauksessa. Tehdään välillä töitä yhdessä, ja nyt viimeksi käyttäytyi ihan kummasti. Mä silminnähden viihdyn erään toisen miehen seurassa ja hän mun, meillä on flirttiä ja sellaista kahdenkeskistä sisäpiirijuttua sun muuta. Ja tuo muhun joskus ihastunut mies joutui olemaan meidän seurassa, vaikka oikeesti mun mielestä kaikki oli ihan asiallista. Vaan mies loukkaantui mulle jostain, ei enää sanonut mulle loppupäivän aikana sanaakaan, ei edes katsonut mua päin, mä olin täysin näkymätön. Ei se mua mitenkään haitannut, mutta tuntuipa vaan erikoiselta. Siis suuttuiko se mies mulle siitä, että mä viihdyn sen toisen miehen seurassa? On se sen varmaan aiemminkin jo huomannut, mutta nyt kai tajus missä mennään.
Mustasukkainenko se onkin? Mä luulin ettei sillä ole enää mitään tunteita mua kohtaan.

niin siis tää mieskollega olis mustasukkainen siitä, että viihdyt jonkun muun seurassa? No tietty, millon tää teidän suutelointi ym. on tapahtunut? Tietty jos flirttaa 2:n kanssa samaan aikaan ym. niin todennäköisesti jollekin tulee siitä paha mieli. Mutta jos siitä on jo aikaa, ettekä ole suhteessa tai muuta ns. vakavaa niin eipä asia sitten juurikaan hänelle kuulu, niin että tarvitsisi suuttua. Mutta jos kerran tiedät, että hän ottaa tästä itseensä/pahoittaa mielensä tms. niin tarvitseeko sitten flirtata muiden kanssa juuri silloin kun hän on vieressä?

No ei meillä ole mitään vakavaa. Viimeisin suudelma oli kolmisen kk sitten, mutta ihan oikeasti, ei se voi sen perusteella olettaa yhtään mitään. Varsinkaan, kun ei saa aikaiseksi mitään muuta kuin kerran vuoteen humalassa lähestyä niin että mäkin ymmärrän sen tarkoitusperät.
Ja en mä nyt mitenkään tarkoituksella flirttaa sen miehen läsnäollessa, mutta minkäs teet kun töitä on yhdessä tehtävä ja sitäpaitsi eihän meillä ole mitään. Joten? En mä ole ymmärtänyt, että se vois tuommoisesta suuttua, oikeasti. Mä oon kuvitellut että se ei todellakaan ole ihastunut muhun oikeasti tai ainakaan enää. Tunteiden tunnustamisesta on kuitenkin jo yli vuosi aikaa.

Yhteistyössä