Jaahas. Tulipa nyt mieleen toinenkin asia

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Kun siis oon töissä silleen että kela maksaa korvaukset+ sen 8e/pv.
Ja siihen lappuun pitää kirjottaa joka päivän kohalle työelämänvalmennus.

No niin, pitääkö minun näyttää saikkulaput myös työkkärissä ja kelassa ja mitähän niihin kelan lappuihin kirjotetaan näille saikku päiville ja saako näistä päivistä sit korvaukset vai ei, tai jotain?

Ja nää on taas näitä "ääneen" ajatteluja!! Kyl mää meen ihan käymään työkkärissä ja kelassa!!
Pitänee vaan muistaa töissä et tarttee kait näyttää muuallakin nuo saikkulaput ettei pomo rupee omimaan niitä johonkin jemma nimiseen paikkaan :)

Jaa, pitäs vissiin soittaa töihin etten tuu huomenkaa :whistle:

Totta onhan ihan kohteliasta ilmoittaa. Siitä tulikin mieleen että mun kanssa pitäisi ilmoittaa etten mäkään mene huomenna kun eilen ilmoitin vain tämän päivän jalupasin ilmoittaa huomisen.

Kävin samalla reissulla töissä ilmottamassa että tulee lisää saikkuu enkä tuu huomenkaa. Pomo toivotteli pikaisia paranemisia ja pitää typy hoitaa kuntoon ensin kokonaan ennenkuin mihinkään tarhaan viepi! kiva olla tarhassa töissä kun ihmiset siellä ymmärtää asioiden laidan!!

Ja sanoi senkin että kyllä se pitäs yrittää työkkärin kanssa selvittää nää asiat nyt sit sillee.

Ja ei oo keskimmäisen korvissa mitään vikaa, eikä kurkussakaan eikä keuhkoista kuulunu mitään poikkeavaa! Että hyvin toipunut tyttö mutta saattaa flunssa tehä tuloaan ja ei saa tarhaan mennä kun on niin altis vielä uusille infektioille.

Ny pitäs ilmotella lasten tarhaan että pienet menee sinne hoitoon vasta maanantaina!

Yhteistyössä