Jaakko Saariluoma on symppis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut oliko se liikutus aitoa? Vai tekaistua ja käsketty liikuttumaan, jotta kansa soittaisi? Tätä jäin pohtimaan. Hämmästyin, kun huomasin sen puhuvan itku kurkussa.

Mulla tuli kans vähä sellanen olo, että oliko se aitoa vai ei.
Ei siinä, ihan symppis mieshän se on, mutta ehkä oli liikaa tollanen kyynelehtiminen tollasessa ohjelmassa.
Liikuttava aihe, ei voi kieltää, mutta väistämättä herää kysymys oliko se käsikirjoitettua vai ei..

[QUOTE="vieras";25794352]Mut oliko se liikutus aitoa? Vai tekaistua ja käsketty liikuttumaan, jotta kansa soittaisi? Tätä jäin pohtimaan. Hämmästyin, kun huomasin sen puhuvan itku kurkussa.[/QUOTE]

Samaa itsekin mietin.

[QUOTE="vieras";25795463]Se liikutus kuului vitsiin!!!! Älkää olko noin naiveja![/QUOTE]

Mihin vitsiin?

Olen täysin siinä uskossa, että liikutus oli aitoa. Ensinnäkin Jaakko Saariluoma on huono näyttelijä, siitä ei vain pääse yli eikä ympäri.
Ohjelmassa olevien lasten kohtalot olivat kauheita. Miksei niistä olisi voinut liikuttua? Suoran lähetyksen jännityskin voi vielä nostaa tunteet pintaan.
Liikutuin minäkin, vaikken suorassa lähetyksessä ollutkaan.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Mihin vitsiin?

Olen täysin siinä uskossa, että liikutus oli aitoa. Ensinnäkin Jaakko Saariluoma on huono näyttelijä, siitä ei vain pääse yli eikä ympäri.
Ohjelmassa olevien lasten kohtalot olivat kauheita. Miksei niistä olisi voinut liikuttua? Suoran lähetyksen jännityskin voi vielä nostaa tunteet pintaan.
Liikutuin minäkin, vaikken suorassa lähetyksessä ollutkaan.

No ihan miten vaan. Huonouteen näyttelijänä en ota kantaa. Oma mieheni on töissä tuolla ja satun nyt vaan tämänkin asian tietämään.

[QUOTE="vieras";25795516]http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1505428/putouksen-koskettava-erikoisjakso--juontaja-liikuttui[/QUOTE]

Nyt kaivattaisi sitä medialukutaitoa. Onko sitä? Maikkarin oma tietotoimisto vielä kyseessä... Lisää klikkejä ja rahaa tulee... :D

[QUOTE="vieras";25795508]No ihan miten vaan. Huonouteen näyttelijänä en ota kantaa. Oma mieheni on töissä tuolla ja satun nyt vaan tämänkin asian tietämään.[/QUOTE]

Oma mieheni, niii varmaan... :D :D

[QUOTE="vieras";25795508]No ihan miten vaan. Huonouteen näyttelijänä en ota kantaa. Oma mieheni on töissä tuolla ja satun nyt vaan tämänkin asian tietämään.[/QUOTE]

No voitko valaista sitten meitä muitakin, että mikä se vitsi siinä oli? :D
Jäi vähän auki...

[QUOTE="vieras";25795525]Nyt kaivattaisi sitä medialukutaitoa. Onko sitä? Maikkarin oma tietotoimisto vielä kyseessä... Lisää klikkejä ja rahaa tulee... :D[/QUOTE]

Joo pohdin tuon jututn todellisuutta.. Vaikea sanoa, että luottaisko tuohon. Hassulta tosin tuntuu, että maikkari pyytäisi Jaakkoa valehtelemaan.

[QUOTE="sipsi";25795546]Liikuttui juontaja aidosti tai ei, meikälainen ainakin liikuttui... Lasten kohtalot olivat hirveitä katsoa.[/QUOTE]

Johan sitä sais päivät pitkät itkeä, kun lasten kärsimyksiä näkee koko ajan ympärillä.

[QUOTE="vieras";25795577]Joo pohdin tuon jututn todellisuutta.. Vaikea sanoa, että luottaisko tuohon. Hassulta tosin tuntuu, että maikkari pyytäisi Jaakkoa valehtelemaan.[/QUOTE]

Miksi maikkari pyytäisi ketään valehtemaan? Jos tarkoitit, että uutisessa Saariluoma sanoi sitä ja tätä, niin eiköhän se ole toimittajan kirjoittama. Tiedä sitten mitä on Saariluoma loppujen lopuksi sanonut. Onhan näitä nähty ennenkin.

[QUOTE="vieras";25795579]Johan sitä sais päivät pitkät itkeä, kun lasten kärsimyksiä näkee koko ajan ympärillä.[/QUOTE]

Aha. Minun ympärilläni ei kyllä pyöri sillan alla asuvia, liimaa haistelevia katulapsia. Jos pyörisi, varmaan päivittäin itkisinkin - turhautumisesta ja surusta.

[QUOTE="sipsi";25795599]Aha. Minun ympärilläni ei kyllä pyöri sillan alla asuvia, liimaa haistelevia katulapsia. Jos pyörisi, varmaan päivittäin itkisinkin - turhautumisesta ja surusta.[/QUOTE]

Hyvä sulle. Et varmaan ole paljon kotoasi matkustellut?

[QUOTE="vieras";25795627]Hyvä sulle. Et varmaan ole paljon kotoasi matkustellut?[/QUOTE]

En ole :laugh: Koti nyt vaan on ollut näin pitkän elämän aikana, hmmm, sanotaanko että monessa paikassa pallon päällä :)

Nyt täällä Suomessa jo kymmeniä vuosia asuneena ei lähiympäristössä ole katulapsia.

Vaan se siitä :)

[QUOTE="sipsi";25795599]Aha. Minun ympärilläni ei kyllä pyöri sillan alla asuvia, liimaa haistelevia katulapsia. Jos pyörisi, varmaan päivittäin itkisinkin - turhautumisesta ja surusta.[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";25795627]Hyvä sulle. Et varmaan ole paljon kotoasi matkustellut?[/QUOTE]

Mitäs jos on matkustellut mutta ei ole silti nähnyt?
Matkustellut ilmeisesti sitten väärissä paikoissa?

Yhteistyössä