Jääkö teiltä paljon kotitöitä kesken? Vahingossa tai tahallaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 6xäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 6xäiti;28680278:
Astianpesukoneen tyhjäys kuuluu sarjaan "kotityö, joita inhoan". Että hyvin tuo viiden minuutin aikana liukenen katsomaan edellä olevan kirjoittajan mainitsemaa ötökkää tai etsimään pikkuautoa (noita autoja muuten etsitään harva se päivä, aina kun pitää olla just se tietty auto, joka päivä tietysti eri tietty).

Joten tuo koneen tyhjäys kuuluu tuohon otsikkooni viimeiseen sanaan: tahallaan.. :)
Onneksi meillä on sen ikäisiä lapsia , että osaavat tarttua kotitöihin, varsinkin noihin keittiöjuttuihin ilman kauheaa potkimista ja kun astianpesukoneen ovi makaa auki peittäen sopivasti poikien kulkureitin omaan kämppänsä, niin tyhjentävät sen siinä sitten :)

Joo, ja mulla ei kyllä ole kuutta lasta. Varmasti kirjoittaisin ihan eri tavalla jos olisi :D.

[QUOTE="vieras";28680133]Anna mä arvaan, teillä ei ole lapsia?[/QUOTE]Ei ole, eikä sitä kysytty. Veikkaisin kylläkin, että järjestelmällisyydestä on sitä enemmän hyötyä, mitä enemmän aika on kortilla. Flyladyn filosofiasta olen saanut paljon irti vaikken olekaan perheenäiti.

Yhteistyössä