jään yksin.En sovi kenenkään naisen ystäväksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aina"

Vieras
perhekerhoissa kuljin vuosia ja aluksi en millään päässyt juttusille kenenkään kanssa.Olin välillä poissa ja taas uudelleen aloittanut.Nyt saan paljon juttuseuraa ja mä aistin että minusta pidetään.Usein tulee moni juttelemaan ja mä olen aktiivinen.Siis kaikki menee loistavasti siellä mutta miksi tyssää siihen.Kukaan ei halua minua naisporukkaan mukaan viettämään vapaa-aikaa.Kukaan ei kutsu minua kylää vaikka ihan selkeästi seurani kelpaa siellä perhekerhossa.Miksi oi miksi olen hylkiö?kaverini sanoin että syynä voi olla ulkonäköni mutta itseni mielestä en ole kaunis enkä mitään muutakaan.Syy tässä se että he eivät vaan halua kutsua kateuksissaan niin kaunista naista kuin minä,kotiinsa kahville.en tätä allekirjoita mutta kaverini mielestä asia voi olla näinkin ja en siis pidä itseäni kauniina.Mietityttää kuitenkin että missä se vika on.siellä on naisia iso porukka jotka käy viettämässä vapaa-aikaa yhdessä niin miksi sitten minua ei kutsuta mukaan :(

[QUOTE="minä";21977708]Voihan olla silleenkin että heille on tullut joku mielikuva ette välitä lähteä minnekkään. Kysäseppä joskus itse että käytäisiin jossakin :)[/QUOTE]

Mä en usko että voi sitä kuvaa tulla koska olen ihan innostunut kaikesta mitä perhekerhossa on ja niillä retkilläkin olen aina heidän seurassa mutta muuhun en ikinä kelpaa.En ole mikää flirttailija että sellasta kuvaa minusta ei voi saada.En mä viitsi kysyä koska se olisi itsensä tyrkyttämistä

No mitä sinulle on sanottu, kun olet kutsunut ihmisiä kylään? Vai tarkoitatko, että odotat että muut kutsuvat, mutta sinä et tee mitään elettäkään?

Ei, en kutsu ihmisiä kylään yleensä harrastuksista esimerkiksi. Ellei nyt synkkaa tosi hyvin.

Miten voit olla yksin, kun tekstissä kerrot keskustelleesi ystäväsi kanssa? Vai onko hän mies ja nyt toteat että sinulla ei ole naisystäviä?

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="joo";21977709]kyl mä uskon et tolla voi olla vaikutusta jos sä olet kaunis ja näyttävä niin voi vähän mietityttää.Mua ei haittais mut jotain saattaa haittaa tollanenkin.[/QUOTE]

Voi onpa ikävä kuulla että joku tosiaan kokee haitaksi ulkoiset seikat.Erikoisia vaatteita kyllä pidän mutta siitä ei kukaan voi ajatella niin että ei kotiinsa kutsuisi kyläilemään.

No mitä sinulle on sanottu, kun olet kutsunut ihmisiä kylään? Vai tarkoitatko, että odotat että muut kutsuvat, mutta sinä et tee mitään elettäkään?

Ei, en kutsu ihmisiä kylään yleensä harrastuksista esimerkiksi. Ellei nyt synkkaa tosi hyvin.

Miten voit olla yksin, kun tekstissä kerrot keskustelleesi ystäväsi kanssa? Vai onko hän mies ja nyt toteat että sinulla ei ole naisystäviä?

kahta olen kutsunut "puolihuolimattomasti" niin että meillekkin saapi tulla kahvittelemaan.Ystävä on mutta lapseton ja mä kaipaan lapsellisia ystäviä myös elämääni.Kumpikaan ei ole tullut vaikka toinen jo puoliksi oli tulossa mutta se jäi sitten.ehkä olenkin liian innokas

[QUOTE="Aina";21977770]kahta olen kutsunut "puolihuolimattomasti" niin että meillekkin saapi tulla kahvittelemaan.Ystävä on mutta lapseton ja mä kaipaan lapsellisia ystäviä myös elämääni.Kumpikaan ei ole tullut vaikka toinen jo puoliksi oli tulossa mutta se jäi sitten.ehkä olenkin liian innokas[/QUOTE]

No eihän puolihuolimattomasta kutsusta yleensä mitään seuraa, ei edes ystävien suhteen. Se pitää sopia nykypäivänä tarkkaan. Jospa nyt juttelet uudestaan sen toisen kanssa ja toteat että "asia jäi puolitiehen" ja milloin pääsisit? Tai sitten sovitte esim leikkihetken lasten varjolla leikkikentälle joksikin päiväksi ja aloitatte sillä tavalla.