Jäätiin sitten eilen kiinni.. Mitä tehdä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistaa!

Vieras
Ahdistaa aivan älyttömästi! Oltiin eilen baarissa opiskelijaporukalla ja seurueeseemme kuuluu mies, jonka kanssa on ollut sutinaa jo pidempään. Mitään kummempaa ei ole koskaan tapahtunut, ollaan vaan oltu lähekkäin, toisinaan vähän vaihdeltu pusuja Eilisestä en ole varma, tuli oltua aika humalassa. Ollut tosi viatonta kuitenkin aina.
Meillä kuitenkin tässä seurueessa ollut kaikille asia ok, ollaan pieni, tiivis, hyvin juttuun tuleva porukka. Miehen naisystävän tuttu/kaveri/? oli kuitenkin nyt ollut samassa baarissa ja nähnyt meidän istuvan sylitysten jne. Oli sitten soittanut tai laittanut miehen naisystävälle viestiä ja mies oli saanuyt kotiin tultuaan kuulla kunniansa. Äsken laittoi mulle viestiä se naisystävä facebookissa ja en tiedä mitä tehdä!! Mies ei ole laittanut mitään, ei ehkä uskalla kun on varmaan naisystävä tällä hetkellä tarkkana sen viesteistä. Yritin kerran soittaa, mutta ei vastanut.

Pelottaa että oma mieheni saa kuulla. On tulossa tänään illalla lasten kanssa äidiltään kotiin ja olen varma, että tuo naisystävä on myös laittanut sille facebookissa viestin. En uskalla soittaa omalle miehelleni nyt. Olisi helpompaa selittää asiat kasvotusten, toisaalta haluaisin olla se joka kertoo itse, en se joka jää kiinni koska opiskelijakaverin naisystävä kertoo asiat omalta kantiltaan varmasti totuutta väritellen. Kyse ei ole kuitenkaan ollut mistään salasuhteesta, vaikka tämä nainen minulle niin kovasti väittikin äsken. Tuntuu että hajoaa kaikki käsiin.

Humalatila on tosi helppo vetää aina mukaan tällasiin. Näin siinä saa edes hiukan paremman omantunnon itselleen..olevinaan.

Eipä tohon ole neuvoja antaa, ja jos aikasemminkin ollut sutinaa, pussailua ym, niin onneksi jäitte kiinni!

Et ole kuitenkaan pettänyt? Sylissä istuminren ei ole mitään.
Sen voi ajatella niin että mitä ei haluaisi toisen tekevän niin se on se mittari onko mitään vai ei. Itse en ainakaan haluaisi nähdä että joku muu nainen kun minä istuu mieheni sylissä. En ole mielestäni muuta kun terveen mustasukkainen. Toki mies on vapaa sitten lähtemään liitostamme jos haluaa tehdä mitä vaan.

• Tykkää
Reactions: twinkletwinkle
Sori mutta minultakaan ei heru sympatiaa. Eihän toi ollu ees mikään yhen illan kömmähdys jonka vois edes harkita laittavansa liian suuren humalatilan piikkiin. Tosiaan, kärsi kun leikkiin lähdit. Työpaikan jokaisessa kissanristiäisessä missä viinaa on tarjolla niin näkee näitä suhteessa olevia jotka pyrkii vieraisiin pöksyihin ja oikeesti te ette taida tietää kuinka naurettavilta näytätte :D

• Tykkää
Reactions: twinkletwinkle
Rehellisesti aloittaja: olisiko sinusta ok, jos miehesi pussailisi jonkun opiskelijakaverinsa kanssa ja tällä olisi tapana istua miehesi sylissä? Jos se on sinusta ja miehestäsi ok käyttäytymistä niin miksi et ole kertonut jo sikaisemmun tai toiminut samallalailla kun miehesi on samassa seurueessa?

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Oma mieheni ei ole siis tiennyt lämpymistä väleistämme tämän opiskelukaverini kanssa. Meillä on mieheni kanssa ihan hyvä suhde, mutta koska asumme pienessä asunnossa on kahden keskeiset hellät hetket jääneet todella vähiin. Sen takia olen varmasti hakenut läheisyyttä tästä toisesta miehestä, koulussa ollut pientä kiusoittelua ja sitten illanistujaisissa vähän enemmän. Emme ole kuitenkaan harrastaneet seksiä tai mitään!
Soitin äsken miehellä, oli ihan normaali, eli ei kuullut asiasta mitään. Ei kyllä ole välttämättä edes facebookissa käynyt, en tiedä. Tulee kahdeksan maissa kotiin, voisin yrittää puhua kun lapset ovat menneet nukkumaan. Nyt en saanut sanottua, enkä edes tiedä haluanko, jos tämä pelko on ihan turhaa.

Baarisutinat kyllä jätän nyt sikseen! Oman parisuhteen pelastaminen tuntuu välttämättömältä vaihtoehdolta, jos saataisiin edes joskus kahdenkeskistä aikaa.

seurueeseemme kuuluu mies, jonka kanssa on ollut sutinaa jo pidempään. Mitään kummempaa ei ole koskaan tapahtunut, ollaan vaan oltu lähekkäin, toisinaan vähän vaihdeltu pusuja. Ollut tosi viatonta kuitenkin aina.

Kyse ei ole kuitenkaan ollut mistään salasuhteesta, vaikka tämä nainen minulle niin kovasti väittikin äsken. Tuntuu että hajoaa kaikki käsiin.

ensinnäkin; tosi viatonta ei sisällä pusuja ja sylikkäin istumista. varmaan tietenkin sallisit omalle miehellesi moisen käytöksen ja hyvin menis läpi kun se sanoo että ihan viatonta ollu?

toisekseen; kyse on nimenomaan salasuhteesta. vai tekisitkö kaiken sen saman avoimesti miehesi edessä? miksi ihmiset kuvittelee, että vain yhdyntä on pettämistä? ja sitten raakutaan omille miehille jos ne vilkaiseekin toista naista!

olet sinä kyllä aika ämmä! toivottavasti omalle kohdallesikin käy niin että mies löytää vähän viatonta pikkukivaa toisesta naisesta.

Eipä tuossa auta kuin sisäistää se, että olet itse syypää ahdistukseesi, ei kukaan muu. Se mies on myös syypää omaan ahdistukseensa, ei kukaan muu. Nyt otat vastuun törppöilystäsi ja toivot, että sinulle annetaan anteeksi. Jos ei anneta anteeksi, et voi siitä ketään muuta syyttää kuin itseäsi. On vaan otettava itseä niskasta kiinni, selvitettävä elämä takaisin raiteilleen ja yritettävä olla tulevassa elämässä paljon viisaampi.

Kaikkein eniten vituttaa tuollainen lapsellinen törppöily siksi, että teillä on lapsia. Yhden helvetin baarisutinan takia olet riskeerannut lastesi turvallisuudentunteen. Kuinka vitun typerä voi ihminen olla.

Viimeksi muokattu:
Älä tunnusta MITÄÄN. Paina nyt sinne päähän, että oli vipa kerta ja mitään et kuitenkaan tunnusta. Virhe on tapahtunut ja sitä et voi muuttaa, mutta seurauksia voit lieventää valehtelemalla. Koko hommahan oli pelkää pilaa, väärinkäsitystä tms.

Ap itse olet soppasi keittänyt. sinun olisi pitänyt tietää että leikit tulella ja joskus vaan mennään liian lähelle liekkiä :(
tuo ei ole mikään puolustus että teillä ei miehen kanssa ole kahdenkeskistä aikaa. saatteko lapsenne välillä jonnekin hoitoon että saatte ja järjestätte sitä aikaa toisillenne? varmaan tekeekin miehelläsi mieli viettää kanssasi kahdenkeskistä aikaa kun saa tuosta kuulla ja jos vielä perustelet hölmöilysi niin että kun ei ole aikaa kotona toisillenne! Ai että noh, jos ei ole aikaa niin on ok käydä revittelemässä muualla.
mieti nyt haluatko olla oikeasti miehesi kanssa koska ei onnellisessa suhteessa oleva tee tuollaista vaikak kahdenkeskinen aika olisikin minimissä lasten takia. Älä vaan lapsiasi tästä syytä.

sun on pakko kertoa miehellesi jo tänään koska voit olla varma että hän jostain puskaradiosta kuulee asian ja se on 100 kertaa pahempi..

Yhteistyössä