Jahas, mies sitten suuttui, otti vauvan ja lähti....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiskirätti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tiskirätti

Aktiivinen jäsen
23.01.2009
3 112
0
36
Pari viikkoa on ollut nyt sellaasta, että päivät (8-9) tuntia on mies ollut auttamassa tätiään remontissa, ja kun on tullut neljän-viiden maissa kotia, on ruvennut tekemään pihatöitä, laittamaan kaverin autoa tai jotain muuta.

Käytännössä mä oon ollut vauvan kanssa kaks viikkoa ihan kahdestaan, kun mies on tullut sisälle vasta puoli tuntia ennen vauvan nukkumaanmenoa.

Äsken sitten ärähdin, että en mä kaikkea jaksa tehdä yksin, VI**U mäkin haluan ees puoli tuntia illassa vaan istua sohvalla hetken rauhassa, kun oon koko päivän mennyt kuin viitapiru tuttipullojen, rättien ja puklutahrojen perässä, vaihtanut vaippaa, siivonnut, keksinyt esikoiselle tekemistä, yms.

No, se nyt sitten suuttui, kun mä kuulemma väitän, ettei se tee MITÄÄN. Enhän mä nyt taas NIIN sanonut, vaan että mä en jaksa KOKOAJAN huolehtia kaikesta yksin.

Tuossa se jupisi vauvalle sitten "huono isä" propagandaa, ja lähti sen kaa ajelemaan.

Huoh. Näitä ihania perheriitoja |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyl kotona tulee ihan puupääksi jos ei saa ees hengähtää ihtekseen.

Joo, ei siinä mitään, kyllä tuo mies aina on vauvaa hoitanut paljon, mutta nää pari viikkoa on nyt ollut aikamoista zempaloa... Ja ihan oikeesti, hampaita tekevä kitinä-iita ei oo kauhean helppoa seuraa 24 tuntia vuorokaudessa...

nyt varmaan sit tiiät miltä tuntuu kun mies ei osallistu lastenhoitoon lainkaan!meidän tyttöjä olen hoitanu yksin,mies ei oo ikinä yösyöttöä hoitanu,vaipan vaihdot kahdelle voi laskee yhellä kädellä ja nekin pakotettuja....ikinä se ei ole yli tuntia ollu niitten kanssa ilman mua....

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
nyt varmaan sit tiiät miltä tuntuu kun mies ei osallistu lastenhoitoon lainkaan!meidän tyttöjä olen hoitanu yksin,mies ei oo ikinä yösyöttöä hoitanu,vaipan vaihdot kahdelle voi laskee yhellä kädellä ja nekin pakotettuja....ikinä se ei ole yli tuntia ollu niitten kanssa ilman mua....

Joo, niin hoidin esikoisen ihan yksin koliikkivauvasta 5 veeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

Joo, niin hoidin esikoisen ihan yksin koliikkivauvasta 5 veeksi.

no mut sithän se on luksusta jos toi on jatkunu nyt vaan 2viikkoa...

Pari viikkoa on ollut nyt sellaasta, että päivät (8-9) tuntia on mies ollut auttamassa tätiään remontissa, ja kun on tullut neljän-viiden maissa kotia, on ruvennut tekemään pihatöitä, laittamaan kaverin autoa tai jotain muuta.

Käytännössä mä oon ollut vauvan kanssa kaks viikkoa ihan kahdestaan, kun mies on tullut sisälle vasta puoli tuntia ennen vauvan nukkumaanmenoa.

Äsken sitten ärähdin, että en mä kaikkea jaksa tehdä yksin, VI**U mäkin haluan ees puoli tuntia illassa vaan istua sohvalla hetken rauhassa, kun oon koko päivän mennyt kuin viitapiru tuttipullojen, rättien ja puklutahrojen perässä, vaihtanut vaippaa, siivonnut, keksinyt esikoiselle tekemistä, yms.

No, se nyt sitten suuttui, kun mä kuulemma väitän, ettei se tee MITÄÄN. Enhän mä nyt taas NIIN sanonut, vaan että mä en jaksa KOKOAJAN huolehtia kaikesta yksin.

Tuossa se jupisi vauvalle sitten "huono isä" propagandaa, ja lähti sen kaa ajelemaan.

no tekihän se niitä pihatöitä...kato tollasta se on kun on vauva...

Kyllä mulla ainakin riittää ymmärrystä et mieskin on väsynyt jos pitkää päivää tekee, muta joillain se on vaan minä minä minä.. Meillä onneks yhdessä tässä suhteessa ollaan ja yritetään yhdessä jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mulla ainakin riittää ymmärrystä et mieskin on väsynyt jos pitkää päivää tekee, muta joillain se on vaan minä minä minä.. Meillä onneks yhdessä tässä suhteessa ollaan ja yritetään yhdessä jaksaa.

Joo, no siitähän tässä oli kysymys :p Mullakin riittää ymmärrystä, mutta kai nyt mies kun mies jaksaa ees puoli tuntia itsestään päivässä pusertaa jaksamista oman tyttärensä hoitoon. Vaikka tekis pitkää päivääkin. Ihan yhtä pitkää päivää teen myös mä, ja yötkin vielä perään.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

no tekihän se niitä pihatöitä...kato tollasta se on kun on vauva...

Ne pihatyöthän on välillä hermolomaa lastenhoidon lomassa! Ihan eri juttu vastata muiden tarpeisiin koko ajan kuin hommailla jotain pihalla omassa rauhassa. Kyllä sitä omaa aikaa vaan tarvitsee jokainen, vaikka sitten pihahommia tehden.

Toi on miehissä varmaan joku tyyppivika. Jostain kun sanot, niin otetaan niiiiiiiiiiin kovasti nokkiinsa. Mäkin joskus sanoin miehelle, että mäkin haluaisin joskus vapaapäivänäni käydä harrastamassa edes tunnin-kaksi, kun mies yleensä buukkasi kaikki menonsa mun vapaapäiville, jolloin minä jäin hoitamaan lasta. Otti sitten pussillisen herneitä sieraimeensa ja perui siltä istumalta sen päivän menonsa.

Mä en tajua miksi pitää lähteä vauvan kanssa autolla ajelemaan?
Ihan ku ei muutenkin olis tarpeeks turhaa autoilua ja huviajelua.
Vaunulenkki raittiissa ulkoilmassa olisi ollut huomattavasti fiksumpi veto.
Olisi siinäkin voinut vaikka koko lenkin ajan jupista sitä huonoa isyyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Toi on miehissä varmaan joku tyyppivika. Jostain kun sanot, niin otetaan niiiiiiiiiiin kovasti nokkiinsa. Mäkin joskus sanoin miehelle, että mäkin haluaisin joskus vapaapäivänäni käydä harrastamassa edes tunnin-kaksi, kun mies yleensä buukkasi kaikki menonsa mun vapaapäiville, jolloin minä jäin hoitamaan lasta. Otti sitten pussillisen herneitä sieraimeensa ja perui siltä istumalta sen päivän menonsa.

Tää on kuin suoraan mun kirjoittamaa.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole totta :):
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

Tää on kuin suoraan mun kirjoittamaa.... :)

Kuten täälläkin ja tuosta tulee itselle vielä kurjempi olo, kun toinen mököttää

Alkuperäinen kirjoittaja ekoteko:
Mä en tajua miksi pitää lähteä vauvan kanssa autolla ajelemaan?
Ihan ku ei muutenkin olis tarpeeks turhaa autoilua ja huviajelua.
Vaunulenkki raittiissa ulkoilmassa olisi ollut huomattavasti fiksumpi veto.
Olisi siinäkin voinut vaikka koko lenkin ajan jupista sitä huonoa isyyttään.

Sekin vielä!! :D

juuh,niinku meillä mies töitten jälkeen kans tehny pihahommia,tallia jne.syöny vaan välillä.ja mun pitäs olla iloinen ku saan vain "olla" sisällä ;) ;) tasan ei mene onnen lahjat.sanoinki tänään,et mä voin huomenna maalata niitä autotallin paneeleja jne,niin saa mies vain "olla" sisällä.onnea hänelle :p

Yhteistyössä