Jahas, mies sitten suuttui, otti vauvan ja lähti....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiskirätti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tulin just multaa levittämästä:) Kyllä ajatus lepäsi ja mukava pikku hikikin tuli. Mies hoiti sillävälin lapsen iltahommat. Mulla leviäisi pää jollen pääsisi välillä tekemään käsillä jotain kaikessa rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja taiska79:
sanoinki tänään,et mä voin huomenna maalata niitä autotallin paneeleja jne,niin saa mies vain "olla" sisällä.onnea hänelle :p

Ap kans vois vaihtaa osia miehen kanssa? :)

Juu, mä voisin kyllä ihan mielelläni mennä raivoissani heittelemään soraa pitkin pihaa :D

Jaa eikö se mies tehnyt remonttia ja pihatöitä? Vai saatko SÄ vähätellä ukon tekemisiä vaikka ukko ei sun?

se on tää dilemma useessa perheessä : miehen mielestä naisella on helpompaa kotona vaan lasten kanssa ollessa ja naisen mielestä taas miehellä on helpompaa olla hommissa pois kotoa.

täällä sama juttu! oon 24/7 lasten kanssa ,siivoan ,kokkaan ,pyykkään,viikkaan,leikin,ulkoilen ,käyn kaupassa etc .ukko käy 6h töissä eli istuu ja purkaa,tänään kehui nukkuneensa jopa tunnin.sielä on liikuntaa ja joka toinen viikko harrastuspv..sil on kuulema rankkaa :| ei se jaksa pitää lasta sylissä kun sillä tulee hampaat,ei se halua syöttää kun se sotkee..ja jos menen ulos muiden lasten kanssa soi puhelin viiden minsan päästä et tällä on jokin hätänä ku ei rauhoitu.yritä siinä olla kärsivällinen kun toisella esikoinen kyseessä mutta..alkaa se jo puolen vuoden jälkeen tuntua tekosyyltä jo!

On se toisaalta hyvä kun on mies niin voi sen syyks laittaa kun vituttaa. Mulla ei ole, eikä viitti tuolle esimurkullekaan itteensä purkaa, täytyy vain purra hammasta tai lähtee pitkälle lenkille.

sanoinki tänään,et mä voin huomenna maalata niitä autotallin paneeleja jne,niin saa mies vain "olla" sisällä.onnea hänelle :p

Juu, mä voisin kyllä ihan mielelläni mennä raivoissani heittelemään soraa pitkin pihaa :D

Jaa eikö se mies tehnyt remonttia ja pihatöitä? Vai saatko SÄ vähätellä ukon tekemisiä vaikka ukko ei sun?

Mitä mä oon vähätelly :o Ihan oikeesti menisin soraa heittelemään pariksi tunniksi vastapainoksi lasten kanssa olemiselle. Tai vaikka johonkin maalaamaan seiniä.

Mitä mä oon vähätelly :o Ihan oikeesti menisin soraa heittelemään pariksi tunniksi vastapainoksi lasten kanssa olemiselle. Tai vaikka johonkin maalaamaan seiniä.

Pariksi tunniksi? Okei :whistle:

Hieman huvittaa, kun osa tulee taas kertomaan että kuinka paljon raskaampaa heillä on.
Sehän se on, kun palsta on täynnä yh-mammoja tai paskojen miesten kanssa olevia niin sitten "normaalissa" suhteessa elävät ei saisi koskaan valittaa miehestään.

Kyllä mä ainakin ymmärrän ap:tä. Mä ajan meillä aina nurmikon, teen lumityöt jne. koska se on mulle vastapainoa lasten kanssa olemiseen. Ja mies taas on onnesta soikeena kun hänen ei tartte niitä tehä, vaan saa olla lasten kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Kyllä mä ainakin ymmärrän ap:tä. Mä ajan meillä aina nurmikon, teen lumityöt jne. koska se on mulle vastapainoa lasten kanssa olemiseen. Ja mies taas on onnesta soikeena kun hänen ei tartte niitä tehä, vaan saa olla lasten kanssa :)

Tasan ei käy onnen lahjat :D

No kyllä mua on alkanut viime aikoina korpeamaan se, että mies ei ymmärrä että minä olen ihan finaalissa oltuani lasten kanssa 10 tuntia ihan tauotta. Jos ei muuten, niin se jatkuva häly on tosi väsyttävää. Mun mielestä se on miehelle omaa aikaa, että se saa aamuin ja illoin istua 40 minuuttia bussissa tekemättä mitään, vaikka mä tiedän että se on sen 8 tuntia jossain toimistohommissa. Mutta mies ei taas tajua sitä, että mulla ei ole sen 10 tunnin aikana ollut sitä vartinkaan rauhaa ja että mä olisin onnesta soikeana jos saisin istua vaikka sitten bussissa sen 2x40 min päivässä, että ei olis kukaan kiljumassa vieressä tai koko ajan vaatimassa jotain. Sitten mies vielä ihmettelee, kun mulla ei enää iltaisin ja viikonloppuisin meinaa riittää energiaa omien työasioitteni hoitoon.

Mua on viime aikoina alkanut ärsyttää ihan suunnattomasti se, että hänen mielestään se bussissa istuminenkin on työtä, ja että sen jälkeen pitää saada rentoutua kotona. Sitten se tiuskii ja äksyilee koko illan, jos ei saa käyttää sitä tuntia siihen lehden lukuun, tajuamatta että mulla saattaa olla silloin kun se tulee vasta se eka hetki kun saan edes hengähtää.

ja lisään vielä senkin, että kai sitä miestä rasitakaan kotona oleminen niin paljon, kun ei se tee niitä kotitöitä jos se on lasten kanssa, tai sitten jos se tekee niin tää heittää lapset keskenään ulos, siis 2, 4 ja 6-vuotiaat ja kurkkii välillä ikkunasta perään :headwall: Tai lämmittää ruoan, joka on valmistettu aikaisemmin.

No mut hei v***uuntuneet kotiäidit: lapsille hoitopaikka ja itse töihin! Ei tartte väsähtää kokopäiväiseen lasten kanssa oloon -ja palkkaakin saisitte :) Kätevää, eikö totta?

No mut hei v***uuntuneet kotiäidit: lapsille hoitopaikka ja itse töihin! Ei tartte väsähtää kokopäiväiseen lasten kanssa oloon -ja palkkaakin saisitte :) Kätevää, eikö totta?

miksi se tarkoittaa vittuuntumista aina ? ei se ole väsähtämistä jos toivoo että toinen osallistuu enemmän...ei se ukko siel töissäkään kaikkea tee itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:

miksi se tarkoittaa vittuuntumista aina ? ei se ole väsähtämistä jos toivoo että toinen osallistuu enemmän...ei se ukko siel töissäkään kaikkea tee itse.

Mutta jos sitä miehen työelämässä oloa niin kadehtii niin ottaa ja menee itsekin. Sitä varten on päivähoito. Ei tarvitse turhaan valittaa ja vinkua.

Mutta jos sitä miehen työelämässä oloa niin kadehtii niin ottaa ja menee itsekin. Sitä varten on päivähoito. Ei tarvitse turhaan valittaa ja vinkua.

Joo, sehän oliskin helppo ratkaisu, mutta kukas ne lapset illalla sitten hoitaisi? Jos mies ei jaksa, niin äidin on sekin tehtävä yksin.

no mä en missään näe et olisi lukenu että kadehtii. vaikka oltais molemmat töissä jäis tämä kaikki silti mulle

ja miksi sitten työssä käyvät ihmiset saa valittaa kun on helle,työkaverit rasittaa,pomo huohottaa niskaan jne mutta jos sen tekee äiti ja vielä kotona oleva se on heti vinkumista ja valittamista ja todetaan pitikö lapset tehdä. :headwall:

Yhteistyössä