Jahas, se oli päiväkodin pihalla taas virikkeellinen talvitapahtuma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on lapsi päivähoidossa siksi, että me vanhemmat käydään töissä.
Jonkunhan sitä on pakko vahtia?

Ei se siellä mitään virikkeitä ole niinkään hakemassa, me pyritään kyllä tarjoamaan ne virikkeet ihan itse. Mutta kai se on rikos sitä yksin kotiinkaan jättää?

[QUOTE="irina";28055040]Farssi, jota itse seurasin, oli sydäntäsärkevä hylättyjen lasten kulkue tuona koleanharmaana laskiaistiistaina. Missä olivat äidit? Missä isät? Oli vain kuukausimaksun hinnalla ostettua vahtimista ja niin kovin pieniä palleroisia ääneti itkemässä kohtaloaan. Kun päästiin kotiin oli vielä pakko rutistaa extrakovaa omia lapsosia, kun päiväunille peittelin.[/QUOTE]

Töissä? :D

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="irina";28055040]Farssi, jota itse seurasin, oli sydäntäsärkevä hylättyjen lasten kulkue tuona koleanharmaana laskiaistiistaina. Missä olivat äidit? Missä isät? Oli vain kuukausimaksun hinnalla ostettua vahtimista ja niin kovin pieniä palleroisia ääneti itkemässä kohtaloaan. Kun päästiin kotiin oli vielä pakko rutistaa extrakovaa omia lapsosia, kun päiväunille peittelin.[/QUOTE]

Snif.

[QUOTE="irina";28054992]Melko samanlaista farssia seurasin myös lasteni kanssa. Laittaa miettimään, mikä se on elämässä arvokasta? Raha ja kiire vai äidinrakkaus...[/QUOTE]

Mikä hauskasta mäenlaskusta tekee farssin?

Meidän pk:ssa on ainakin ihania hoitajia, jotka tekevät työtä täydestä sydämestään. Jos poika juoksee sairaslomalla olleen hoitotädin syliin ja halaa ja sanoo, että on ollut ikävä, niin kyllä mä sellaiseen paikkaan jätän lapsen ihan hyvillä mielin.

[QUOTE="irina";28055040]Farssi, jota itse seurasin, oli sydäntäsärkevä hylättyjen lasten kulkue tuona koleanharmaana laskiaistiistaina. Missä olivat äidit? Missä isät? [/QUOTE]

Äidit ja isät olivat töissä mahdollistamassa sinunkin loisimista kotona.

Jotain rajaa hei. Itse olen päiväkodissa ja ei ne pallerot ole sielä hylättyinä ääneti itkemässä. Sulla alkaa mennä farssiksi toi teksti.

Meidän pk:ssa on ainakin ihania hoitajia, jotka tekevät työtä täydestä sydämestään. Jos poika juoksee sairaslomalla olleen hoitotädin syliin ja halaa ja sanoo, että on ollut ikävä, niin kyllä mä sellaiseen paikkaan jätän lapsen ihan hyvillä mielin.

Kyl se meille hoitajillekin kertoo paljon kun tullaan syliin ja ollaan siinä pyörimässä heti kun sisälle astuu. Eikai ne tulis jos meijän hoivissa niin kamalaa ois. Eikä mäkiretkelle lähettäs hihkuen jos se ois joku hylättyjen raukkojen kulkue.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
[QUOTE="nuuh";28053719]Järkyttävää!! Lapset liukuroineet, hymyilleet ja makkaraakin tarjoiltu :o kamerakin ollut varmaan anttilan 0-pikselinen, törkeetä! Onneksi olet erilainen äiti ollut poliisina paikalla, eihän muuten tulisi totuus julki. Kiitos siitä ja siunausta.[/QUOTE]

Siis mä luin että "äirti ollut posliinina paikalla".

Olenko ollut liikaa palstalla? Olenko?

[QUOTE="Sini";28055106]Ei näy vastausta.[/QUOTE]

Ohessa koskettava kuvaus sivulta3:

"Farssi, jota itse seurasin, oli sydäntäsärkevä hylättyjen lasten kulkue tuona koleanharmaana laskiaistiistaina. Missä olivat äidit? Missä isät? Oli vain kuukausimaksun hinnalla ostettua vahtimista ja niin kovin pieniä palleroisia ääneti itkemässä kohtaloaan. Kun päästiin kotiin oli vielä pakko rutistaa extrakovaa omia lapsosia, kun päiväunille peittelin. "

[QUOTE="irina";28055126]Niinhän sitä halutaan kansan uskovan.[/QUOTE]

Sinun totuutesi näyttää olevan erilainen kuin muiden totuus. Väität varmaan, että minäkin käyn vain hämäykseksi leimaamassa kellokortin työpaikalla ja livahdan kenenkään huomaamatta takaisin kotiin makoilemaan. Ei pomo ja työkaverit sitä huomaa.

[QUOTE="irina";28055144]Ohessa koskettava kuvaus sivulta3:

"Farssi, jota itse seurasin, oli sydäntäsärkevä hylättyjen lasten kulkue tuona koleanharmaana laskiaistiistaina. Missä olivat äidit? Missä isät? Oli vain kuukausimaksun hinnalla ostettua vahtimista ja niin kovin pieniä palleroisia ääneti itkemässä kohtaloaan. Kun päästiin kotiin oli vielä pakko rutistaa extrakovaa omia lapsosia, kun päiväunille peittelin. "[/QUOTE]

Totuus samasa näystä: iloisten ja mäenlaskussa energiansa polttaneiden lasten kulkue kauniin valkolumisena laskiaistiistaina.

Et myöskään kuullut yhdenkään lapsen itkevän, joten vääristelit aika pahasti näkemääsi.

Minkä takia päiväkodin pitäisi mitään erityisiä juttuja järjestää. Minusta oli ihan kiva, että kävivät mörriretkillä ja se riitti. Eri juttu sitten eskarissa jossa jo hiukan ohjattua toimintaa olisi hyvä olla. Eikös se ole vanhempien tehtävä viedä retkille, touhuta ja tehdä lasten kanssa vapaa-ajalla.

Toki lapselle kuin lapselle tarjoaa paljon rakentavampaa toimintaa nainen, jonka mielestä on järkevää kytätä toisten tekemisiä kellon kanssa ja raportoida niistä mammapalstalle... (Ei, lapseni eivät ole pkssa.)

Tästä puuttui vielä surullinen viulumusiikki taustalta! Sitten olisi saattanut saada kyyneleen tiristettyä...

Kiitos ap ja muut tämä oli hirveän päiväni pelastus. Minä kauhea työssä käyvä äiti joka vei tänään lapset aijemmin päiväkotiin että ehti itse saamaan liikuntaa enne töitä. Tämän vuoksi tämän julman ja hirveän äidin lapset joutuivat menemään 45min aijemmin hoitoon kuin normaalisti.
Ja kun pääsin töistä käväisinpä vielä nopeaa kaupassa ja kun hain lapset olivat he siellä viimeiset.
Nuo viimeiset itsensä näännyksiin juosseet lapset. Voi niitä parkoja.
On niillä todella kurjaa olla siellä hirvittävän ihanan kauheassa päiväkodissa jossa on hirvittävän ihanan kauheat hoitajat jotka juoksuttaa ja leikittää lapsia näännyksiin saakka. Kehtaavat vielä itse leikkiä siinä mukana iloiset (tai siis teennäiseltä) ilmeet kasvoillaan.
Voih, nyt kun katson noita väsyneen onnellisia (onnettomia reppanoita) lapsia jotka vuorotellen pospottaa kivasta (eikun hirveästi) päivästä kavereidensa kanssa. Olenpa minä kamala äiti. Ruoskikaa ja lykätään.

Ja sitten te virikkeelliset kotoäidit, te seisotte puistossa tujottamassa päiväkodin pihalle ja mollaamassa päivähoitoa. Te kun niin virikkeellisesti touhuatte lastenne kanssa kanssa siinä päiväkodin touhua päivitellessänne.
Ei en oo päiväkodissa töissä. Ihmettelen vaan tuota teidän moralisoimistanne, kun ette itse näytä olevan sen virikkeellisempiä.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree

Yhteistyössä