Jäi sitten vapputori väliin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kiia"

Vieras
..kun mä en vaan jaksa taas yksinäni lähteä noiden lasten kanssa sinne. Melkein aina jos on jotain tapahtumaa, saan minä viedä nuo lapset sinne, ei puhettakaan että mies varsinkaan ilman minua noiden lasten kanssa mihkään lähtis.
No juu, turhaa narinaahan tämä on, mutta alkoi vaan taas hieman harmittamaan kun asiasta ehdotin että mitäs jos mentäisiin koko perheen voimin. :(

juu niin jäi täälläkin, tosin meillä mies on töissä ja lapset niin pieni etteivät varmaan mitään koko jutusta tajuaisi, niin en sitten jaksanut yksinään niiden kanssa torille lähteä. ensi vuonna sitten vaikka:)
Mutta jos teillä ei ole mies töissä/muuten estynyt niin miksi ei lähde mukaan? kai sillä joku syy on? Älä lapsille sitä kosta jos mies ei halua osallistua perhe elämään. Voit ihan hyvin viedä lapset sinne yksinkin, ja mököttää miehelle sitten myöhemmin.

no kyl vituttais, jos ei mies lähtis mukaan! meillä mies baariyrittäjä ja jo aamusta kapakkaa aukaisemaan et kaljahanat virtaa ja vappujanoiset saa juomaa, jos olis ollut vapaalla ni todellakin olis lähtenyt mun ja riiviön kanssa wapputorille... vituttaa sellaset äijät, jotka ei ikinä viitsi käydä perheen kanssa missään, oma perhehän se on!

Mua ihmetyttää sellaiset äidit jotka tarvii sen ukon mukaan joka paikkaan! Itse liikun paljon yksin neljän lapsemme kanssa ja mies myös, ja välillä mennään koko porukalla. Esim. Tänään mies oli vapputorilla kolmen lapsen kanssa, mie nukuin yövuoro väsymystä pois

meillä myös, poika pääso keskiviikkona sairaalasta kun oli siellä hoidettavana rajun kauhkokuumeen takia. Ulos ei saa vieläkään mennä ja kouluun ei tällä viikolla.

[QUOTE="Tii";26179424]Nyt on pakko peesata, ihmettelen samaa...[/QUOTE]
Minä myös.

Mun mies on töissä kaikki tällaiset ns. juhlapäivät; vappu, uusivuosi, jne.

En siltikään jätä käymättä vapputorilla, tivolissa, uudenvuoden ilotulituksessa yms lasten kanssa.

Ap:n tilanteessa menisin lasten kanssa ja viettäisin kivan päivän :). Mies saisi rauhassa möksätä kotona.

Yhteistyössä