Voi kerpele että voi olla 6 veen elämä ihan hemmetin vaikeaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Oikeasti:KETTU!!!!! |O

Me oltiin tossa ulkoilemassa hetki:kasattiin miehen kanssa kaikkee tota remppa jätettä kaatopaikalle vietäväksi ja jätkä oli meidän kanssa siinä sitt kanssa. No sitt mies meni hakeen neitin eskarista, ja me jäätiin pienen kanssa tohon ulkosalle vielä oottamaan ett ulkoillaan vielä hetki, kun tyttö tulee. Saman tien kun se autosta astu niin alko rutina: mä haluan pulkkamäkeen, haluan!! Haluan laskee liukurilla, äiti, meen tohon mäkeen laskeen, jooko?? Sanoin että naapurin pihassa oleva mäki (siis auralta jäänyt lumikasa ) annetaan olla, ei sinne kenenkään ovien eteen voi mennä laskemaan edelleenkään, oltiin keskusteltu samasta aiheesta jo edellisten lumien aikaan. Ja ehdotin että tekee mulle vaikka lumienkeleitä tai vedetään yhdessä jätkää pulkassa tai jotain muuta, kun en ole vielä kerennyt selvittämään missä tässä kylässä on oikea lasten pulkkamäki paikka tai parhaat mäet ylipäätään, enkä siksi toisekseen jaksanut nyt just lähteä mihinkään. Niin ei: ei tietenkään käy. Hän haluaa pulkkamäkeen nyt, piste!! Sanoin ett okei, ei sitten, ja aloin vetään jätkää pulkassa pihaa ympäri niin neiti sitt istu lumikasaan ja jäi siihen huutamaan: teillä vaan on hauskaa, ja mulla ei koskaan!! Sä et ikinä mua vedä pulkassa (kelejähän on siis ollut ihan hirveästi tässä, kuten tiedätte... ), aina vaan tota!! Aina sä pidät hauskaa vaan ton kanssa, etkä mun!!

Oikeasti että mulla kiehuu. Mä jätin sen yksin huutaan sinne kasaan, nappasin jätkän kainaloon ja painelin sisälle, en jaksanut kuunnella. Onneksi ei syyllistä yhtään ollenkaan mistään, ja käyttäytyy kivasti taas toi lapsi... |O |O |O

Mä oon monesti lukenu sun juttuja sun tytöstä. Kuulostaa tempperamenttiseltä tapaukselta :whistle: meillä täällä samanmoinen. Joskus tuntuu että vaikka päällä seisois, mikään ei riitä ja sit kun yrittää tehdä/järjestää kivaa yhessäoloa,sekin menee kiukutteluksi :|
mutta meillä selvästi se auttaa että sitkeesti keksii kivaa yhdessätekemistä.
Jaksamisia sinne =)

Mä ymmärrän kyllä teitä molempia. Parhaiten ehkä 6v:tä. Se ei aina ole kivaa olla 6v ja samalla isosisko. :/ Varsinkaan sillon kun tuntuu sille ettei ikinä saa tehdä mitään kivaa, vaan pikkuveli vaan saa.

Vaikka se olis niin todellisuudessa niin se tuntuu silti sille. KAit siitä tulle jonkinlainen kierre, mitä enemmän kiukuttelet, sitä vähemmän äiti ja isi haluaa tehdä kivoja juttuja...ja se jos mikä kiukuttaa.

Meidän 5v tyttö ärsyyntyy nykyään kaikesta, mitä 3v tekee. Pikkusisko ei saa laulaa, ei katsoa isosiskoonsa päin, ei aina hengittääkään. Ulkona isompi itki tänään katkerasti kun 3v ei suostunut tulemaan hyppimään yhdessä lumikasaan vaan halusi leikkiä yksin. Itse olen ainoa lapsi, ja minulle nuo sisarusjutut ovat välillä ihan utopiaa. En ainakaan osaa ratkaista tilanteita kunnialla läheskään aina.

Yhteistyössä