Jaiks, mitähän tää on ;) ( tyttö/poika )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TearsNoMore
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TearsNoMore

Jäsen
09.10.2007
737
0
16
Esikoista kun odotin niin ei ollut mitään varmaa tuntemusta koko raskausaikana siitä että kumpi on tulossa. Välillä olin varma tytöstä, välillä pojasta. Tyttö tuli.

Nyt oon ollu tähän päivään saakka täysin varma että poika on tulossa. Viikkoja nyt 26+1 mutta eilen se iski. Nyt tuntuu että tyttö on tulossa =)

Onko kellään varmat tuntemukset muuttunu kesken raskauden ? Kumpi on pitäny paikkaansa ? Eka vahva tunne vai se mikä viimiseks tuli ? :D

Mulla on ollut kummankin raskauden ajan poika-olo, kun ei oo tarvinnut oksuta ja mahaan tuli kummastakin viivat, ekasta selvemmin navan alapuolella-->yläpuolella oli vain semmoinen karvajana :)
Toisesta taas tuli koko vatsan poikki selvä viiva..no, kaksi tyttöä oon pyöräyttänyt..

Ekassa raskaudessa pikkuhiljaa vahvistui poika-fiilis, loppujen lopuks oli jotenkin ajatuksissa ihan itsestään selvää että poika tulee. Niin tuli :heart:
Toisessa raskaudessa ei ollut fiilistä suuntaan eikä toiseen, ultrassa sanoivat että tyttö tulee ja niin tuli :heart:
Edellisessä raskaudessa ei aluksi ollut mitään fiilistä, mutta pikkuhiljaa ajattelin että poika taitaa olla. Monet sanoi että mulla on tyttömasu mut mun mielestä oli selvä poikamasu :D Ultrassa eivät sanoneet kumpi on, mut itse näin että poika. Ja poikahan hän oli :heart:
Nyt rv 8 eikä vielä hajuakaan :D

Yhteistyössä