Jäin sitten tupakanpoltosta kiinni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuskus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuskus

Aktiivinen jäsen
27.03.2007
3 450
0
36
Juu, elikkä minä, 26v jäin äitilleni kiinni tupakista :D
Se ei oo tienny mun polttavan, en oo viittiny sanoo ku se on niin tupakkavastainen aina ollut. Nyt sit ilmesty pihaan ku olin tupakalla..

:whistle: :ashamed: :xmas: :/

mä jäin tytön ristiäisissä mun papalleni kiinni tupakanpoltosta :ashamed: ja voi se oi kamalaa.. en kehtaa vieläkää polttaa hänen edessään vaikka ristiäisistä on aikaa .. Ei vaa luonto anna periksi.. :|

Eikö sun äitillä toimi nenä?
Olen aina ihmetellyt näitä jotka muka polttaa salaa. Polttava ihminen ja sen vaatteet haisee niin järkyttävän pahalta, että sen haistaa kuka tahansa 10 metriä vastatuuleen. Tai ainakin minä. :D

Jos vähänkään nokka toimii, niin haistaa kyllä heti jos joku on polttanut. Se haju jotenkin pinttyy ihmiseen.

Minäkään en polta mummoni aikaan, eikä edes tiedä että poltan missään. Se on vaan jotenkin luonnostaan tullut kun ei pidä tupakasta lainkaan.
Välillä sitten siellä kahvittelun jälkee joku erehtyy pyytämään tupakkaa, täytyy siinä yrittää olla kun en edes kuulis tai sitten sanon että ei mulla oo. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Eikö sun äitillä toimi nenä?
Olen aina ihmetellyt näitä jotka muka polttaa salaa. Polttava ihminen ja sen vaatteet haisee niin järkyttävän pahalta, että sen haistaa kuka tahansa 10 metriä vastatuuleen. Tai ainakin minä. :D

Jos vähänkään nokka toimii, niin haistaa kyllä heti jos joku on polttanut. Se haju jotenkin pinttyy ihmiseen.

En oo polttanu tuntiin/pariin aina ku ollaan menty sinne kyläileen... :ashamed: :ashamed: Ja hajuista on helppo syyttää miestä, sen ne tietävät polttavan...

Kaks veljeäni on juuri tollaisia vanhempien selän takan polttajia. Mua aina huvittaa suunnattomasti ja varsinkin isä on niin herkkänenäinen, että ihan varmasti huomaa. Mutta miksi se aikuisten lastensa tupakan polttoon puuttuisi.

Niin, mitä mun nyt pitäis tehdä??? :D
Antaa asian olla ja mennä vaikka illalla kyläileen?
Soittaa sille?
Laittaa tekstari?
Olla vähän aikaa kyläilemättä?

heh...ihan hävettää...
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Niin, mitä mun nyt pitäis tehdä??? :D
Antaa asian olla ja mennä vaikka illalla kyläileen?
Soittaa sille?
Laittaa tekstari?
Olla vähän aikaa kyläilemättä?

heh...ihan hävettää...
:ashamed:

Aikuinen ihminenhän sinä olet, ei siitä nyt hirveetä selontekoo tarvii tehdä. Menet käymään jossain vaiheessa ja odotat mitä sanotaan, vastaat sen mukaan.

Yhteistyössä