Mulla vaan palo niin totaalisesti kiinni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermostuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermostuin

Vieras
Siis kun itelläkin jotenki hermot kireenä ja sit palo niin kiinni kun mies ei tee YHTÄÄN kotihommia vaikka tietää mitkä on joka päiväisiä juttuja!Niinku toi petien petaaminen.Jos en mä erikseen sano sille että petaa nuo sängyt ku meet sinne makkariin päin,niin ei se niitä petaa.Äsken piti kauppaan lähteä ja käväsin tuola makkarissa JA PETASIN,niin oli niin välinpitämätön kun mainitsin asiasta,että jäin tytön kanssa kotiin ja mies lähti sit pojan kanssa-kauppaan tai johonki?!?En ees tiiä mihin lähtivät ku ei oo kauppalistaakaan toiv.tuovat sit jotain ruokaa tullessaan?!!
Tää nyt on tämmöstä valitusta,mut mies ollu nyt lomautettuna ja ok,tiiän et'sapettaa se tilanne ku ei tiiä onko töitä enää tiedossakaan niitten firmassa yms.Mut mä oon ollu koko ajan kotona kun nuo lapset pieniä ja tehny niitä kotihommia,niin jotenki vaan odotan että sekin osallistuu kun tietää mitä JOKA PÄIVÄ kuuluis tehdä.....Voisin mennä kyllä töihin ite juu,mut sit pitäis miehen AINAKIN TEHDÄ KOTIHOMMIA!Enkä usko et'se siihen kykenee?!Savu nousee päästä....

Yhteistyössä