Jani Toivola ehdolla eduskuntaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippi"

Vieras
Vihreiden kansanedustajaehdokasta Jani Toivolaa kohtaan suunnitellaan hyökkäystä.

Jani Toivola on pohtinut henkivartijan palkkaamista. (STEFAN MOBERG)
- Suomen Sisu -nimisen järjestön jäsenien keskuudessa liikkuu sähköpostiviesti, jossa minua kohtaan suunnitellaan hyökkäystä, Jani kertoo.

Ilmeisesti perusteina on se, että Jani on puoliksi kenialainen ja kertonut avoimesti homoseksuaalisuudestaan.

Jani sai tietää asiasta erään ystävänsä kautta, joka varoitti häntä.

- En ole tehnyt mitään rikosilmoitusta, mutta totta kai asia huolestuttaa minua. Ensimmäistä kertaa mietin, onko kampanjointini turvallista.

- Olen jopa pohtinut henkivartijan palkkaamista, mutta se on aika kallista, Jani kertoo.

[QUOTE="vieras";23262553]Mehän tarvitaan eduskuntaan vihreän mustia homoja ajamaan suomalaisten asiaa.=)[/QUOTE]

Jep, mustia homoja ajamaan vihreää asiaa. Vaikka sitten häpeämättömästi valehtelemalla ja leimaamalla muita ( toinen viesti tässä ketjussa kertoo mistä on kyse). Eipä onneksi taida olla mitään mahdollisuuksia.

[QUOTE="vieras";23262596]Se on silkkaa rasismia jos Jani ei pääse eduskuntaan.:attn:[/QUOTE]

niin, tuossa on paitsi totuuden siemen, myös selkeä riski: mahtaako tämä valtakunta enää kestääkään tuollaista raisismin nousua! o tempora o mores, mutta katkeeko kamelin selkä?

Mielenkiintoista. Teille Janista tuli ensimmäiseksi mieleen homous ja mustuus, mulle taas se että en ymmärrä ihmisiä, jotka äänestävät eduskuntaan julkisuuden henkilöitä. Kyseinen tyyppi on mun silmissäni ihminen, julkisuudessa ollut/oleva ihminen, ei homoseksuaali tai etniseltä alkuperältään jotain muuta kuin minä. Taitaa se olla juu homokin, mutta en mä ajattele muitakaan edustajia ensimmäiseksi heidän seksuaalisen suuntautumisensa mukaan.

[QUOTE="vieras";23262655]Mielenkiintoista. Teille Janista tuli ensimmäiseksi mieleen homous ja mustuus, mulle taas se että en ymmärrä ihmisiä, jotka äänestävät eduskuntaan julkisuuden henkilöitä. Kyseinen tyyppi on mun silmissäni ihminen, julkisuudessa ollut/oleva ihminen, ei homoseksuaali tai etniseltä alkuperältään jotain muuta kuin minä. Taitaa se olla juu homokin, mutta en mä ajattele muitakaan edustajia ensimmäiseksi heidän seksuaalisen suuntautumisensa mukaan.[/QUOTE]

Eiköhän Jani yritä ratsastaa eduskuntaan ihonvärillään ja homoudella.

[QUOTE="vieras";23262655]Mielenkiintoista. Teille Janista tuli ensimmäiseksi mieleen homous ja mustuus, mulle taas se että en ymmärrä ihmisiä, jotka äänestävät eduskuntaan julkisuuden henkilöitä[/QUOTE]

Mä en voi sille mitään että joka ainoassa lehti/radio/telkkajutussa henkilö itse korostaa varsinkin sitä että on HOMO, myös sitä että on ihonväriltään poikkeava valtaväestöön nähden. Kaikki muu mitä tämä jätkä puhuu tai tekee on ihan sivuseikka sen asian rinnalla että hän on HOMO. Mä en nyt suoraan muista ainuttakaan lööppiä jossa olisi puhuttu muusta kuin siitä että hän on HOMO tai että jotain tapahtuu ja että hän on HOMO.

Ei mulla ole mitään homoja vastaan mutta en jaksa uskoa että se on ainut asia jolla pärjätään eduskunnassa. Voin toki olla väärässäkin.

[QUOTE="vieras";23262724]Eiköhän Jani yritä ratsastaa eduskuntaan ihonvärillään ja homoudella.[/QUOTE]

Näillä eväillä, ja Perussuomalaisten perseessä roikkumalla :D Voisin sanoa, ettei mikään kovin erikoinen julkisuustemppu, julkkikselta. Kyllähän meistä nyt jokainen osaa nähdä, mikä on kuuma peruna mediassa tänä keväänä.

Olisi keksinyt jotain omasta päästään.
Eikun keksihän se...

[QUOTE="Helekutti";23262767]Mä en voi sille mitään että joka ainoassa lehti/radio/telkkajutussa henkilö itse korostaa varsinkin sitä että on HOMO, myös sitä että on ihonväriltään poikkeava valtaväestöön nähden. Kaikki muu mitä tämä jätkä puhuu tai tekee on ihan sivuseikka sen asian rinnalla että hän on HOMO. Mä en nyt suoraan muista ainuttakaan lööppiä jossa olisi puhuttu muusta kuin siitä että hän on HOMO tai että jotain tapahtuu ja että hän on HOMO.

Ei mulla ole mitään homoja vastaan mutta en jaksa uskoa että se on ainut asia jolla pärjätään eduskunnassa. Voin toki olla väärässäkin.[/QUOTE]

Kai sitten mustilla homoillakin pitää olla oma edustajansa eduskunnassa.

Ne haastattelut ja jutut, mitä olen Janista nähnyt sekä olen hänen luentoaankin käynyt ainakin kerran kuuntelemassa, ovat olleet kyllä hyvin asiallisia.
Joku tässä ketjussa sanoi, että mustaa homoa ei kaivata ajamaan suomalaisten asioita... Niin, minun tietojeni mukaan Jani Toivola on suomalainen eli eipä taida siis muiden maiden asioita täällä pyrkiäkään ajamaan. Se, että on ihonväriltään tai seksuaalisuudeltaan valtaväestöstä poikkeava ei tee hänestä vähempää suomalaista eikä myöskään epäpätevää ajamaan suomalaisten asioita.
Se sitten on eri asia, että tulisiko hänestä muuten hyvä kansanedustaja vaiko ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksi äiti täällä;23262988:
Ne haastattelut ja jutut, mitä olen Janista nähnyt sekä olen hänen luentoaankin käynyt ainakin kerran kuuntelemassa, ovat olleet kyllä hyvin asiallisia.
Joku tässä ketjussa sanoi, että mustaa homoa ei kaivata ajamaan suomalaisten asioita... Niin, minun tietojeni mukaan Jani Toivola on suomalainen eli eipä taida siis muiden maiden asioita täällä pyrkiäkään ajamaan. Se, että on ihonväriltään tai seksuaalisuudeltaan valtaväestöstä poikkeava ei tee hänestä vähempää suomalaista eikä myöskään epäpätevää ajamaan suomalaisten asioita.
Se sitten on eri asia, että tulisiko hänestä muuten hyvä kansanedustaja vaiko ei.

Janin jutut asiallisia.:D :laugh:

"Jani Toivolan mukaan Suomen Sisu -nimisen järjestön jäsenet ovat lähetelleet toisilleen sähköpostiviestejä, jossa hyökkäystä suunnitellaan. Iltalehden mukaan Suomen Sisu -järjestön jäsenet eivät ilmeisesti pidä siitä, että Toivola on puoliksi kenialainen ja avoimesti homoseksuaali."

Mitenkähän tämä Jani-poika on päässyt lukemaan toisten sähköposteja? hmm...

Eikö homo saa olla kansanedustajaehdokas? Siitäkö tässä nyt on kyse? Jos näin niin kylläpä on joidenkin maailmankatsomus ahdas. Ja tuota ihonväriä en lähde edes kommentoimaan. Ainoa ongelma minkä minä löydän tuosta yhtälöstä on vihreät. Joskus äänestin, enää en.

Eikö homo saa olla kansanedustajaehdokas? Siitäkö tässä nyt on kyse? Jos näin niin kylläpä on joidenkin maailmankatsomus ahdas. Ja tuota ihonväriä en lähde edes kommentoimaan. Ainoa ongelma minkä minä löydän tuosta yhtälöstä on vihreät. Joskus äänestin, enää en.

Eikun eräälle nyt oli mahdottoman kauheaa kun monet meistä näkee Janin ensisijaisesti (mustana) homona. Onko se nyt yllätys jos ihminen itse tuo sitä jatkuvilla turhilla lööpeillä esille? Ei homoissa mitään vikaa, varmasti siellä eduskunnassa nytkin niitä istuu. Varmaan mies tekee jotain ihan tärkeääkin, luulisin, mutta ei se missään kyllä näy.

Saa.

Mutta keksimällä valheita ja toistelemalla jokapaikassa olevansa homo, ei tee hänestä kovin hyvää vaikutelmaa.

En minäkään kaupassa käydessäni sano kassatytölle olevani hetero, tai ylipäätään toitottele sitä kenellekkään.

Kyllä tuosta kaverista näkee sadan metrin päähän että on umpihomo, ei sitä tartte olla kokoajan todistelemassa.