Jani Toivola ehdolla eduskuntaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käykäähän Hommaforumilla tsekkaamassa viimeiset käänteet tässä Toivolan toivottomassa julkisuustempussa :D

Homman vastine on lähtenyt valheita uutisoivaan Iltalehteen, jännä nähdä kuinka pienellä kärpäsenpaskankokoisella printillä Iltis sen julkaisee jos yleensä vapaaehtoisesti julkaisee mitään!

Googleen sana HOMMAFORUM ja eikun lukemaan!

Jotenkin uskoisin, että ihmisellä, joka on mulatti ja homoseksuaali ja joka edustaa vihreitä arvoja on ihan hiton paljon paremmat edellytykset ymmärtää yhteiskuntamme ongelmia kuin joillakin saamarin punaniskajunteilla.

[QUOTE="vieras";23262553]Mehän tarvitaan eduskuntaan vihreän mustia homoja ajamaan suomalaisten asiaa.=)[/QUOTE]

siis voi jeesus. jani on suomalainen. ketä luulet janin kaltaisten uussuomalaisten joutuvan äänestämään?? valkoisia rikkaita rasistisia miehiäkö?? itse toivon janin kaltaisen uussuomalaisen pääsevän eduskuntaan, meitä löytyy pk-seudulta jo monen monta. t. adoptoitu.

siis voi jeesus. jani on suomalainen. ketä luulet janin kaltaisten uussuomalaisten joutuvan äänestämään?? valkoisia rikkaita rasistisia miehiäkö?? itse toivon janin kaltaisen uussuomalaisen pääsevän eduskuntaan, meitä löytyy pk-seudulta jo monen monta. t. adoptoitu.

Mikä uussuomalainen se sellainen on, joka on syntynyt ja kasvanut Suomessa? Jani Toivola on ihan yhtä suomalainen kuin minäkin siitä huolimatta että hänen isänsä on nigerialainen (vai kenialainen, en muista eikä sillä ole väliä).

Jotenkin uskoisin, että ihmisellä, joka on mulatti ja homoseksuaali ja joka edustaa vihreitä arvoja on ihan hiton paljon paremmat edellytykset ymmärtää yhteiskuntamme ongelmia kuin joillakin saamarin punaniskajunteilla.

Ruskean reijän ritari on toki aina automaattisesti varustettu paremmalla ymmärryksellä kuin mitä joku saamarin hetero ja niissä tapauksissa, missä koko mies on ruskea, on yhteiskunnan ongelmien ymmärrys tietenkin ihan ylivoimainen!

Otsikon luettuani arvasin kommentit, että niin ku homo neekeri jne... Tylsää kommenttia.

Me ollaan ihmisiä kaikki. Ja musta on hienoa, että meitä on erilaisia ja että ne vielä "erilaisemmat" uskaltaa tulla esiin.
Kunhan kaikki käyttäytyy "ihmisten tavoin", niin millään muulla ei ole väliä.

Tosin en tiedä, mitä tarkoittaa "ihmisten tavoin", kun ihmiset on niiitä pahimpia.

Sanottakoon paremmin, että inhimillisyys kunniaan! Eläimetkin jopa osaavat olla inhimillisiä.

[QUOTE="vieras";23262724]Eiköhän Jani yritä ratsastaa eduskuntaan ihonvärillään ja homoudella.[/QUOTE]

se mua siinä tyypissä just ärsyttää kun JATKUVASTI ratsastaa sekä ihonvärillään ja homoudellaan. koko ajan itkee jossain lehdessa tai mediassa kun haluis olla ihan tavallinen ja sitä ja tätä. mut samassa yhteydessä sit jatkuvasti nostaa esim. homouden esille. jos se homous on kerta ihan tavallista ja haluaa olla tasa-arvoinen heteroiden kanssa. niin miks sitä homoutta täytyy sit koko ajan toitottaa...

Itse homoseksuaalina hyvinkin voisin äänestää Toivolaa : ) Jokainen äänestäkööt sitä kuka omaa asiaa parhaiten ajaa, näinhän se yleensä menee.

Ja lapsellista tällainen homoseksuaalien haukkuminen, kasvakaa aikuisiksi.

[QUOTE="Vierailija";23321798]Itse homoseksuaalina hyvinkin voisin äänestää Toivolaa : ) Jokainen äänestäkööt sitä kuka omaa asiaa parhaiten ajaa, näinhän se yleensä menee.

Ja lapsellista tällainen homoseksuaalien haukkuminen, kasvakaa aikuisiksi.[/QUOTE]

Lapsellista on äänestää homoa siksi että on itsekin homo.

En minäkään äänestä jotain ehdokasta siksi että se on hetero. Enkä naista siksi että on nainen. Enkä jätä miestä äänestämättä siksi, että on mies.