Jani Toivola: ero!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kohukansanedustaja Jani Toivola: Yllätysero miesystävästä – jälleen muutto edessä!
27.9.2018 06:28

Vihreiden kansanedustaja Jani Toivola, 41, nousi viime viikolla kohuotsikoihin, kun paljastui, että hän nostaa eduskunnalta korotettua kulukorvausta Riihimäellä sijaitsevasta asunnosta, vaikka asuu todellisuudessa Helsingin Lauttasaaressa.

Jani muutti kyseiseen asuntoon Helsingin Töölöstä reilu vuosi sitten ja siinä asuu yhteensä Janin tyttären lisäksi kolme muuta miestä, mukaan lukien hänen pitkäaikainen miesystävänsä.

Seiskalle tulleiden vinkkien mukaan Janilla on kuitenkin pian taas muutto edessään. Hän on nimittäin päättänyt erota miesystävänsä kanssa.

– Eroon ei liity sen enempää dramatiikkaa. He ehtivät olla yhdessä kolmisen vuotta. Heillä ei vain ole oikeastaan mitään yhteistä, lähipiiristä kerrotaan.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kohuk...o-miesystavasta-jalleen-muutto-edessa/1135381

Siis onko tuo totta? Minä en iki iki ikimaailmassa altistaisi tytärtäni asumaan ties kenen miesten kanssa. On tää maailma vaan niin sairas paikka että on hyvä olla pikkuisen kritiikkiä siinä ketä lapsensa elämään päästää.

Kolmen vuoden jälkeen ei ole mitään yhteistä? Siis ymmärtäisin jos sanottais, ettei kolmenkymmenen vuoden jälkeen ole yhteistä, mut kolme vuotta on tosi lyhyt aika.

Niin no.... vaikka mua miten säälittäisi, niin en oikein voi vaikuttaa siihen, mistä muut puhuu ja kirjoittelee. Sen lisäksi, vaikka mua alkaa tyyppi vähän säälittääkkin, niin tämmöstä se julkkiksen elämä on...

Sellaista se on mutta kyllä ihmiset vois somessa vähän suodattaa niitä tekstejään. Esimeriksi ilkkuminen Touko Aallon sairaslomasta oli kyllä törkeää, on sitten kyseisen henkilön kannattaja tai ei, ja sama pätee muihin.

Sit kauhistellaan, kun lapset kiusaa..

Ja tietty lehdistö vois vähän jarrutella myös, mutta se on tietty bisnestä ja he kirjoittavat siitä ja siten, mitä ihmiset haluavat kuulla :/

Sellaista se on mutta kyllä ihmiset vois somessa vähän suodattaa niitä tekstejään. Esimeriksi ilkkuminen Touko Aallon sairaslomasta oli kyllä törkeää, on sitten kyseisen henkilön kannattaja tai ei, ja sama pätee muihin.

Sit kauhistellaan, kun lapset kiusaa..

Ja tietty lehdistö vois vähän jarrutella myös, mutta se on tietty bisnestä ja he kirjoittavat siitä ja siten, mitä ihmiset haluavat kuulla :/

En kyllä yhtään tiedä mitä Toukon sairaslomasta on kirjoiteltu.
Näen kuitenkin, että Janiin kohdistunut kritiikki ei ole täysin syyttä esillä... ja kun kansanedustaja tekee moraalisesti arvelluttavia ratkaisuja, niin sietääkin saada vähän ryöpytystä.
Sensijaan nuo yksityiselämän asiat voisi pitää jokaisen henkilökohtaisena asiana... vaikka voihan se olla, että Jani on itse kertonut asiasta lehdistölle. En tiedä.

Eli, vaikkakin näen, että Jani on ansainnut ryöpytyksensä, niin kyllä mä häntä vähän säälin ihmisenäkin, kun kaikki näyttää nyt menevän alas viemäristä.

En kyllä yhtään tiedä mitä Toukon sairaslomasta on kirjoiteltu.
Näen kuitenkin, että Janiin kohdistunut kritiikki ei ole täysin syyttä esillä... ja kun kansanedustaja tekee moraalisesti arvelluttavia ratkaisuja, niin sietääkin saada vähän ryöpytystä.
Sensijaan nuo yksityiselämän asiat voisi pitää jokaisen henkilökohtaisena asiana... vaikka voihan se olla, että Jani on itse kertonut asiasta lehdistölle. En tiedä.

Eli, vaikkakin näen, että Jani on ansainnut ryöpytyksensä, niin kyllä mä häntä vähän säälin ihmisenäkin, kun kaikki näyttää nyt menevän alas viemäristä.

No mä näin, ja sitä vielä ihmettelen, että FB:ssä ihmiset omilla naamoillaan ja nimillään kirjoittaa ja solvaa ja ilkkuu..

Joo totta kai pitää vastata teoistaan, jos on jotakin, mikä ei ole mennyt sääntöjen mukaan, ja ymmärrän täysin, että ihmiset hermostuvat tuollaisesta rahankäytöstä kuin useilla on tiukkaa tai ainakin saa raataa hurjasti, jotta saisi kokoon jonkinmoiset tulot, allekirjoittanut mukaan lukien.

Eduskunnan rahankäyttöön liittyviä menoja olisi totisesti tarkasteltava uudelleen. Ilman veronmaksajia ja äänestäjiä se jengi ei olisi siellä.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä