Iltalehti epäilee vihreiden Jani Toivolaa huijariksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tähän vielä lisänä, että "työmatkojen" tekeminen taksikortilla sairasloman aikana on myöskin kyseenalaista. Ei tavallinen palkansaaja voi sairaslomalla ollessaan kuitata kilometrikorvauksia tai työmatkavähennyksiä.

Mut omalla autolla ajaminen sairaslomalla ja niistä kulukorvausten hakeminen on ilmeisesti ok, kuten tässä yhden edustajan keississä nähtiin.

Pääsit öyhöttämään. Tuntuuko kivalta? Vaikka äänestinkin persuja niin tällaiset sietää tutkia.

"Yrityksen Realmax Oy liikevaihto oli 195000 euroa 2019. Liikevaihto laski 12,9 prosenttia. Tilikauden tulos oli -421000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -153,6. Yhtiön omavaraisuusaste oli -207,7 prosenttia."
Kyllä persut selvästi tahkoo miljardeja tällä

Pääsit öyhöttämään. Tuntuuko kivalta? Vaikka äänestinkin persuja niin tällaiset sietää tutkia.

"Yrityksen Realmax Oy liikevaihto oli 195000 euroa 2019. Liikevaihto laski 12,9 prosenttia. Tilikauden tulos oli -421000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -153,6. Yhtiön omavaraisuusaste oli -207,7 prosenttia."

Tunteisiin?
Valehtelu, oman edun tavoittelu, vierasmaalaisen firman avittaminen ym keplottelu on ok jos siitä ei tienaa?

Eli nämä summat ovat sun mielestä se juttu, ei se, onko tämä kansanedustajalta moraalisesti oikein.

On otettu vaalirahaa vastaan ulkomaiselta henkilöltä, jota on autettu perustamaan Suomeen tämän ulkomaisen firman toimipiste, salataan tieto vaalirahan vastaanottamisesta muutamalla rahan vaihto "lainaksi".

Ei kuulosta ihan vilpittömältä mun korvissani, mutta mikäs minä olen sanomaan. Kai tämmöinen on sitten oikein kansanedustajilta.

On otettu vaalirahaa vastaan ulkomaiselta henkilöltä, jota on autettu perustamaan Suomeen tämän ulkomaisen firman toimipiste, salataan tieto vaalirahan vastaanottamisesta muutamalla rahan vaihto "lainaksi".

Ei kuulosta ihan vilpittömältä mun korvissani, mutta mikäs minä olen sanomaan. Kai tämmöinen on sitten oikein kansanedustajilta.

Mutku ei tienaa miljoonia, ni ihan ok settiä.

Kai tää menee kännissä ja läpällä kansioon taas?

Mut omalla autolla ajaminen sairaslomalla ja niistä kulukorvausten hakeminen on ilmeisesti ok, kuten tässä yhden edustajan keississä nähtiin.
mut persut ei oo taviksia?

Niin, jos tässä viittaat Ano Turtiaisen matkalaskuihin, ovat ne rahastuksen hajuisia, vaikka hän vammautunut onkin. Vammautunut jalka on kuitenkin parempi syy kuin Toivolan palkkiolliset esiintymismatkat.

Enkä minä ole perussuomalainen, kuten tunnut vihjaavan. Kriittinen kyllä moneenkin suuntaan. Viime vaaleissa avustin hieman erästä ehdokasta, joka ei mennyt läpi. Koska et ole rekisteröitynyt, en voi hänen puoluettaan sinulle kertoa (eräs musta tietää :sneaky:).

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/24ba9986-84b8-4d5c-b9dc-00591f6a1860

Viimeksi muokattu: