Jännä juttu, kun hiukset ovat olleet tarpeeksi kauan likaiset, ne ei enää edes näytä likaisilta :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
en ole voinut pestä pitkiä hiuksiani järkyttävän yläselkäkivun vuoksi vähään aikaan, kun paskastuivat, laitoin tukan vain kiinni ja enää se ei edes näytä likaiselta :o mistähän mahtaa johtua?

Tänään vihdoin kipu hellitti sen verran, että sai tukankin pestyä suihkussa

mä olin melkein vuoden pesemättä hiuksia shampoolla (pelkkä vesipesu siis) ja ne näyttivät omaan silmään ihan puhtailta.. nyt kun kaaduin edellispäivänä pyörällä sain päähäni vekin josta vuosi hiukan verta ajattelin pestä shampoolla että saan kuivuneen veren pois. jessus sentään mun tukka oikein säihkyy nyt verrattuna entiseen:o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä olin melkein vuoden pesemättä hiuksia shampoolla (pelkkä vesipesu siis) ja ne näyttivät omaan silmään ihan puhtailta.. nyt kun kaaduin edellispäivänä pyörällä sain päähäni vekin josta vuosi hiukan verta ajattelin pestä shampoolla että saan kuivuneen veren pois. jessus sentään mun tukka oikein säihkyy nyt verrattuna entiseen:o

No YLLÄTYS.... Kai nyt säihkyy, jos on vuoden rasvat tukasta poissa. Ei lähde vedellä, ei.

Yhteistyössä