Tyttö oli tänään veri- ja pissakokeissa ja huomenna kuullaan tulokset.. en edes tiedä tarkalleen, että mitä niistä etitään.. syy testeihin oli yökastelu + suht runsas juominen.. :/ mua alkoi jännittää ihan pirusti.. toivottavasti kaikki on hyvin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:saanko kysyä, minkä ikäinen?
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Yks vaihtoehto on diabetes.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Yks vaihtoehto on diabetes.
Juu sen mä tiedän.. siksi mua hirveesti jännittääkin.. mä vaan ymmärsin, että jotain muutakin voisi olla..
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Yks vaihtoehto on diabetes.
Juu sen mä tiedän.. siksi mua hirveesti jännittääkin.. mä vaan ymmärsin, että jotain muutakin voisi olla..
Mitä ne sitten siellä lekurissa sanoivat? Mitä muuta hänellä voisi olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:Toivotaan, ettei mitään vakavaa olisi. Tsemppiä huomiselle !! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:Toivotaan, ettei mitään vakavaa olisi. Tsemppiä huomiselle !! :hug:
Kiitos!
Tytön korvaan katottiin tänään ekaa kertaa sitten vauvaiän ja se oli jotenkin ärtynyt ja siellä oli nestettä.. lääkäri sanoi, että yleensä ei anneta antibiootteja jos ei ole nuhaa tms. mutta nyt kyllä kannattaa syödä lääkkeet.. hitto kun en huomannu siitäkään kysyä, että miksi se nyt sitten on aiheellista.. |O
Mä aloin nyt jännittää ihan hirveesti sitä huomista soittoa.. siksi tulee nyt kaikki tuollaisetkin mieleen.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:tota. onko se korva ollut kipee? usein koravtulehdus aiheuttaa kuumetta ja kipeyttä, mut ei aina. mut mulla oli korvassa hiiva jolloin korva oli ärtynyt ja siellä oli nestettä. terveyskeskuksen lääkäri määräsi mulle antibiotit, mutta kun se +aheni ni menin yksityiselle ja se sano et antibiotti pahentaa hiivaa.