Järettömiä hintoja äippäpakkauksen vaatteista, makuupusseista yms pyydetään :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiST
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin eilen kirpparilla ja alkoi oikein naurattamaan kun siellä oli muutaman vuoden takaisia, ohueksi jo pestyjä äitiyspakkauksen haalareita ja hintaa 10e tai enemmänkin joissain :o Siis häh, ilmatteeksi saatuja ja sitten kiskotaan niillä... Kumma jos ei kauppa käy :D :D
Mä olen kans antanut kiertoon kaikki haalarit, makuupussukat on tallessa joka lapselta :)

Alkuperäinen kirjoittaja MiST:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja MiST:
Oulun läheltä ja en pääse kirppiksille ku oon vuodelevossa

Millonkas tarttisit sellasen?

Joulukuussa laskettuaika, mut aattelin kaiken laittaa valmiiksi kun meinaa jo pyrkiä ulos ennen aikojaan

No hitsi... Miulla olis sellanen ankkamakuupussi, enkä sillä mitään tee... Ja oon Ouluun päin tulossa vasta joulukuun lopulla..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
huutonetissä ainakin paljon makuupusseja..kirjoita hakuun vauvan makuupussi, yhessäkin ostaheti-hinta 5euroa.http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117130818

Mut kuten jo aiemmin tokasin että meikän tuurilla jos huutiksesta ostan niin saan homeelta haisevan :ashamed: ja meillä ollaan tosi allergisia. Oon nimittäin ostanu vaatteita yms huutksesta ja inhottaa ku osa haisee todella voimakkaasti homeelta. Tuskin kukaan sellaista tarkotuksella myy, mutta kun ei kaikki haista/tiedä asuvansa "home" talossa.

Yhteistyössä