Järkkyy: Paimiolaiset rasistit vauhdissa:-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten pakolaiset voivat kotoutua jos sinä, ja muut suomalaiset, suhtautuvat nuin töykeästi pakolaisiin? Ystävystyminen ja kielen oppiminen on parasta kotoutumista ja sinä käyttäyidyit noin huonosti. Hyi häpeä jos osaat!

Mistä sä sitten tiedät miten mä olen käyttäytynyt pakolaisia kohtaan? Mulle sopii olla kenen kanssa vaan tekemisissä joka kohtelee minua kunnioittavasti ja ystävällisesti. Eteeni tiellä porukalla asettuminen tai koskettelu ilman lupaa ei mielestäni ole kohteliasta käyttäytymistä. Ja erikoista on, että tätä televät vain miehet sitten, jos mielestäsi tarkoituksena on vain ystävystyminen ja kielen oppiminen. Luulisi että naisetkin tulisivat ystävystymään ja kieltä oppimaan.

Tässä on kyse kulttuurieroista. Ulkomaalaisten sinua paremmassa kulttuurissa käyttäydytään eri tavalla. Sopeudu.

Tässä on kyse kulttuurieroista. Ulkomaalaisten sinua paremmassa kulttuurissa käyttäydytään eri tavalla. Sopeudu.

:D
Ahaa, mun pitää siis suomalaisena Suomessa muuttaa omaa käyttäytymistäni ja kulttuuriani vastaamaan pakolaisten kulttuuria? Onpa loogista. Juu ei kiitos. Jos mä haluan käyttäytyä niinkuin vaikkapa Iranissa niin mä sitten muutan sinne itse.

Miten jotkut voivat olla huolestuneita asuntojensa arvosta kun pakolaiset hakevat Suomesta turvaa vainoa vastaan? :o

pah, valtaosa pakolaisista haluaa ilmaisen elatuksen.. ja kun täältä on nyhdetty kaikki mahdollinen niin siirrytään seuraavaan maahan..

vastaanottokeskukset lisäävät järjestyshäiriöitä,levottomuutta ja turvattomuutta... mä en ainakaan naapuriini sellaista halua..

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Miten jotkut voivat olla huolestuneita asuntojensa arvosta kun pakolaiset hakevat Suomesta turvaa vainoa vastaan? :o

pah, valtaosa pakolaisista haluaa ilmaisen elatuksen.. ja kun täältä on nyhdetty kaikki mahdollinen niin siirrytään seuraavaan maahan..

vastaanottokeskukset lisäävät järjestyshäiriöitä,levottomuutta ja turvattomuutta... mä en ainakaan naapuriini sellaista halua..

Älä provoile.

Alkuperäinen kirjoittaja lo:
Kun pakolaisia asutetaan paimioon, niin se on pelkästään paimiolaisten voitto. On vain hyvä, kun Paimioon saadaan sivistystä.

aivan =) Monikulttuuria, säpinää ja väriä katukuvaan:) Voipi joku paimiolainen saada pyytämättä ja yllättäen erinomaisia ulkomaalaisia geenejä ;)

Kun pakolaisia asutetaan paimioon, niin se on pelkästään paimiolaisten voitto. On vain hyvä, kun Paimioon saadaan sivistystä.

aivan =) Monikulttuuria, säpinää ja väriä katukuvaan:) Voipi joku paimiolainen saada pyytämättä ja yllättäen erinomaisia ulkomaalaisia geenejä ;)

Pienenee se sisäsiittoisuus paimiossakin. Paimion sulkeutunut geneettinen kanta saa tarvittavan piristysruiskeen, jolla se voi taata olemassa olonsa pitkälle 2000 luvulle.

Suljetaan vaan silmät siltä mitä pakolaiset OIKEASTI tekee ja mitä eivät.. Pakolaispolitiikka nyt sattuu vaan olemaan suomessa niitä asioita joista EI SAA PUHUA.

Täällä jauhetaan jatkuvasti siitä kuinka lapsista tulee häiriintyneitä jos niitä tukistaa, mutta ei osata yhdistää samaa ajatusta siihen millaisia ihmisiä noilta alueilta tulee mistä suomeen pakolaisia otetaan.. Mitähän kaikkea he on joutuneet näkeemään ja kokemaan? Ei me voida suomeen ottaa elätettäväksi kaikkia hätää kärsiviä. Se nyt vaan on fakta.

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Suljetaan vaan silmät siltä mitä pakolaiset OIKEASTI tekee ja mitä eivät.. Pakolaispolitiikka nyt sattuu vaan olemaan suomessa niitä asioita joista EI SAA PUHUA.

Mitä hittoa rva. Rasisti kuvittelee tekevänsä juuri nyt?

Tottakai Paimion poikamiehet on huolissaan, kun niiltä viedän naiset, työpaikat ja sosiaaliturva. Minkä sille mahtaa, että evoluutiossa paremmat menestyvät.

Niinpä:) Ja white trash saa hyviä miehiä reippaista pakolaisnuorukaisista =)

Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Näinhän se on. Osoitit heti kommentillasi oikeaksi sen, että maahanmuuttopolitiikkaa tai pakolaisia ei saa arvostella tai arvioida kriittisesti ilman että leimautuu heti rasistiksi.

En ole rasisti. Kaikki ihmiset lähtee syntyessään samalta viivalta minun silmissä.

Älä provoile.

en provoilekkaan...
missä mahtaa olla vika jos ihan poliisista annetaan suositus että kaisaniemenpuistoa tulee välttää pimeänaikaan, varsinkin jos olet nainen aj liikut yksin... ;)
mistä mahtaa johtua että rautatientorilla on vaarallista liikkua ilta/yöaikaan... varsinkin jos olet yksin...
mistä mahtaa johtua että asuntojen hinnat laskevat kun alueelle muuttaa paljon mamuja...?
mistä mahtaa johtua että levottomuudet lisääntyvät lähiöalueilla kun sinne sijoitetaan paljon mamuja??
mistä mahtaa johtua että mamuilla on kaikenlaista uutta ja hienoa vaikka töissä eivät käy ( osa käy ja heille toki sen suon että saavat haluamansa)
mistä mahtaa johtua se että nuo nuoret mamu miehet jotka kuluttavat aikansa hengaillen ja häiriköiden kulkevat merkki vaatteissa vaikka töissä eivät käy...?? oisko tossa nyt aluks syitä siihen miksi mamuihin suhtaudutaan vähän nihkeästi??
miksi mamujen ei oleteta elävän suomen kuylttuurin ja tapojen mukasiesti vaan he saavat elää kuin pellossa ja vaatia samoja asioita kuin kotimaassaan??

Älä provoile.

en provoilekkaan...
missä mahtaa olla vika jos ihan poliisista annetaan suositus että kaisaniemenpuistoa tulee välttää pimeänaikaan, varsinkin jos olet nainen aj liikut yksin... ;)
mistä mahtaa johtua että rautatientorilla on vaarallista liikkua ilta/yöaikaan... varsinkin jos olet yksin...
mistä mahtaa johtua että asuntojen hinnat laskevat kun alueelle muuttaa paljon mamuja...?
mistä mahtaa johtua että levottomuudet lisääntyvät lähiöalueilla kun sinne sijoitetaan paljon mamuja??
mistä mahtaa johtua että mamuilla on kaikenlaista uutta ja hienoa vaikka töissä eivät käy ( osa käy ja heille toki sen suon että saavat haluamansa)
mistä mahtaa johtua se että nuo nuoret mamu miehet jotka kuluttavat aikansa hengaillen ja häiriköiden kulkevat merkki vaatteissa vaikka töissä eivät käy...?? oisko tossa nyt aluks syitä siihen miksi mamuihin suhtaudutaan vähän nihkeästi??
miksi mamujen ei oleteta elävän suomen kuylttuurin ja tapojen mukasiesti vaan he saavat elää kuin pellossa ja vaatia samoja asioita kuin kotimaassaan??

Kaikki johtuu suomalaisten rasistista ennakkoluuloista =)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Näinhän se on. Osoitit heti kommentillasi oikeaksi sen, että maahanmuuttopolitiikkaa tai pakolaisia ei saa arvostella tai arvioida kriittisesti ilman että leimautuu heti rasistiksi.

Mutta kun niitä arvosteluja ja arvioita ei koskaan tule. Kritiikiltä puuttuu pohja, kun mitään ei pystytä perustelemaan. Rasismi elää vain niin kauan, kun faktat on pielessä.

Mutta kun niitä arvosteluja ja arvioita ei koskaan tule. Kritiikiltä puuttuu pohja, kun mitään ei pystytä perustelemaan. Rasismi elää vain niin kauan, kun faktat on pielessä.

No mulla on vain empiiristä kokemusta ilman mitään tutkimuksellista faktaa, mutta niin kauan kuin se on omaa kokemustani ja tiedän sen todeksi, niin siihen pohjaan omat mielipiteeni.

JA minä hyväksyn kaikki maahanmuuttajat jotka tekevät töitä tai opiskelevat ja opettelevat maan tavat SEKÄ suomenkielen.

Maan tavat?

Kouluampumiset, varastamisen, kännäämisen, väkivallan, alkoholismin, vaimonhakkaamisen ja muun väkivallan?

Minä olisin ihan tyytyväinen, jos maan tapaa ei opetettaisi ihan jokaiselle. Olen kuitenkin vähemmistössä.

JA minä hyväksyn kaikki maahanmuuttajat jotka tekevät töitä tai opiskelevat ja opettelevat maan tavat SEKÄ suomenkielen.

Pitääkin ottaa pakolaiskeskuksii heti kurssitusta ryyppäämisestä ja tappelemisesta. Sitten, kun osaa lyödä muita humalassa huutaen vittu, saatana, perkele, niin saa kansalaisuuden.

Maan tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Maan tavat?

Kouluampumiset, varastamisen, kännäämisen, väkivallan, alkoholismin, vaimonhakkaamisen ja muun väkivallan?

Minä olisin ihan tyytyväinen, jos maan tapaa ei opetettaisi ihan jokaiselle. Olen kuitenkin vähemmistössä.

No vaikka sitten nuo tavat jos sinusta ne on ne oleellisimmat.

Tosin omasta mielestäni ne on lait ja toisten ihmisten kunnioitus MYÖS NAISTEN.

Maan tavat?

Kyllä tässä maassa tietääkseni paljon muitakin tapoja on. Yksikään mun tuttuni ei ole syyllistynyt kouluampumisiin, varastamiseen, kännäämiseen, väkivaltaan, alkoholismiin tai muuhun väkivaltaan. Ja vaimonhakkaamiseenkin vain se yksi, joka ei ystäväpiiriin kuulu enää. Jos nyt haukutaan rasistiksin niitä jotka kritisoi maahanmuuttopolitiikkaa, niin aika rankka yleistys on tuokin suomalaisista.

Onneksi kaikki eivät käyttäydy kuin sinä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Voi, kun se suomenkielen opetteleminen olisikin aina niin helppoa :/

Jos asuu suomessa 10 vuotta eikä pysty asioimaan suomenkielellä niin on kumma. Ja näitä todellakin on.

Yhteistyössä