V
vieras
Vieras
Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sen verran mamuja seuraillut,että ovat huonoa seuraa!
Rassisti!!!!!!
Tunnustan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
Sinä olet pamu ja muut mamuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
Pamu?
Alkuperäinen kirjoittaja cc:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
Pamu?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
Pamu?
paluumuuttaja..kai![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja cc:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
kyllä.
En kyllä pidä perhettäni, sillä lapset ovat kasvaneet suomalaisen kulttuurin mukaan, koska minä suurimmaksi osaksi olen kasvattunut ja kulttuuri ei muutenkaan ero kovasti.
Muutetaanko meidän lapsien takia koulua? Kuulostaa aika järkyltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
Pamu?
paluumuuttaja..kai![]()
No tietysti! Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
Pamu?
paluumuuttaja..kai![]()
No tietysti! Kiitos!
Vielä, ovatko lapseni pamuja vai mamuja, sillä heillä on Suomen passi ja syntyneet Suomessa?
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:en minäkään kyllä tahtoisi laittaa omaa lastani maahanmuttajien kanssa samaan kouluun, mutta taitaa nykyään olla, niin että niitä vaan on joka koulussa nykyään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja cc:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mieheni on Irlannista kotoisin ja lapsemme ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi irlantilaisia. Olemmeko me mamuja, jos muutamme Suomeen?
kyllä.
En kyllä pidä perhettäni, sillä lapset ovat kasvaneet suomalaisen kulttuurin mukaan, koska minä suurimmaksi osaksi olen kasvattunut ja kulttuuri ei muutenkaan ero kovasti.
Muutetaanko meidän lapsien takia koulua? Kuulostaa aika järkyltä.
Tälläisten takia muutetaan koulua.
http://www.youtube.com/watch?v=vOgDNbRqsPA&feature=related
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Minä en ole rasisti. En silti haluaisin lapsiani kouluun jossa on paljon maahanmuuttajataustaisia. Nämä koulut ovat usein hyvin levottomia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jj:Minä en ole rasisti. En silti haluaisin lapsiani kouluun jossa on paljon maahanmuuttajataustaisia. Nämä koulut ovat usein hyvin levottomia.
Rasisti!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja k:onneksi asutaan porvoossa, jossa ei ole paljon mamuja. joitakin vietamilaisia on ja ne on ollu siellä ainakin jo 20 vuotta ja ne osaa jo hyvin suomen kulttuurin ja ovat kovia tekemään töitä. somaleita en haluaisi lapsilleni koulukavereiksi koska ovat niin eri kultuurisia ramadaneineen yms.
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Minä en ole rasisti. En silti haluaisin lapsiani kouluun jossa on paljon maahanmuuttajataustaisia. Nämä koulut ovat usein hyvin levottomia.