Järkytävää: rasismi lisäänty kulovalkean tavoin suomalaisissa!!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Ainahan se on ollut, ainakin tällä palstalla.

Jassoo. No sitten olen rasisti... kumma juttu kun en silti pidä mustia, keltasia, punasia ja vihreitä sen huonompina kuin oon itsekään.

Ei auta. Jos et halua auttaa tänne tulevia poloisia lapsia (?) niin olet auttamatta paha. PAHA!!

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Tuota...Mitä niiden maahanmuuttajien pitäis tehdä? Mennä töihin eli "viedä työt" suomalaisilta (jotka hekin hyvin usein kyllä tykkää makoilla sossun rahoilla), vaiko pysyä kotona yhteiskunnan ylläpitämänä?

Maahanmuuttajien pitäisi rakentaa isänmaataan paremmaksi paikaksi elää.

Minun "mamu-miehen" kotimaa on oikein hyvä paikka elää! Me "rakennamme" meidän omaa elämää paremmaksi, Suomessa tai muualla, se on meidän valinta eikä muille kuulu, koska emme häiritse muita mitenkään. ( Ai niin, mieheni tosin vei suomalaiselta työpaikan!!)

Jokaisella valtiolla on oikeus ja velvollisuus päättää itsenäisesti kuka saa ja kuka ei saa oleskella niiden maaperällä. Siihen ei sinun kiukunpurkaukset auta yhtään mitään.

Aivan, siksi asumme ja teemme työtä Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Alkuperäinen kirjoittaja en rasisti vaan perhe on mulle rtärkeä:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Niin kauan kun suomalainen tavallinen ihminen ei hädän tullen saa lainmukaista toimeentulotukea,niin kauan kun suomessa ei ole tarjota oman maan kansalaisille muuta kuin viiden tunnin pakollisia orjatöitä (palkkatuki) niin kauan ei tarvitse ainuttakaan mutiaista ottaa suomeen valtion elätettäväksi.
Hoidetaan ensin omat ihmiset ja sitten jos resursseja riittää niin muut.

Kannatan :attn:

JUURI NÄIN!!!!

PEESI!!

Kyllä!!

Kyllä mä näkisin, että tässä on niin hyviä mielipiteitä jotka on vielä perusteltu vastaansanomattoman hyvin.. Keskustelua parhaimmillaan.

En kyllä itsekään lukeudu rasistiksi, vaikka vastustan mamujen / tph ( = turvapaikan hakija ) tuloa. Olen samalla linjalla alkupään kirjoittajien kanssa, että ensin pitää laittaa oman maan ihmisten asiat kuntoon ja sitten vasta, jos ylimääräistä riittää, niin syydetään rahaa muille. Minä en hyväksy, että mamut / tph:tovat täällä 5 tähden palveluilla ja vielä saavat hirmuiset summat raahaa käteenkin, kun toisaalla oman maan kansalaiset "näkee nälkää". Samaten olen sitä mieltä, että jos nämä kiittämättömät eivät osaa olla täällä nätisti ja tekemättä pahojaan, niin saavat mun puolesta lähteä takaisin sinne mistä ovat tulleetkin ja heti ensimmäisestä rikkeestä. Ei ole oikein, että täällä ollaan hyvin tuetulla lomalla ja vielä tehdään rikoksia päälle, eikä niistä joudu minkäänlaiseen vastuuseen sillä varjolla, ettei vaan leimata rasistiksi... *grrr* Ja jos olen tällä mielipiteelläni rasisti, niin sitten olen sitä myös suomalaisia kohtaan, sillä omissakin on tiettyjä ryhmiä, joiden elintapoja en hyväksy.

Tuota...Mitä niiden maahanmuuttajien pitäis tehdä? Mennä töihin eli "viedä työt" suomalaisilta (jotka hekin hyvin usein kyllä tykkää makoilla sossun rahoilla), vaiko pysyä kotona yhteiskunnan ylläpitämänä?

Isänmaataan, jos ne on sodan keskellä, mites rakennat. Viimeisimmät uutisoinnit esimerkiksi Mogadishusta ei paljon toivoa luo :|.

Ja miksi puolestaan Euroopan sisäiset maahanmuuttajat ei saisi muuttaa EU-passilla juuri sinne missä heillä on mukavinta olla, ja elämän pystyy rakentamaan mieleisekseen? Suomestakin on kautta aikojen lähdetty esim. Jenkkeihin maukkaamman leivän toivossa. Vai onko tässä(kin) keskustelussa nyt kyse vain niistä mustan Afrikan ym. tulijoista?

Mä olen kyllä itsekin sitä mieltä, että tällä hetkellä vois keskittyä uusien tulijoiden ottamisen sijasta jo täällä olevien massiiviseen kotouttamisoperaatioon.

Ehkä pakolainen/turvapaikanhakija voisi Suomesta käsin tehdä töitä maansa rauhan eteen. En tiedä miten mutta kai joku keino, pienikin, on olemassa?

jotkut tekevätkin. Onhan täällä Somalimaan pressaehdokas ja muitakin poliittisesti aktiivisia, jotka kotimaissaan tapettaisiin heti, joten yrittävät täältä käsin tehdä sen, mitä voivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllähän..:
Ehkä pakolainen/turvapaikanhakija voisi Suomesta käsin tehdä töitä maansa rauhan eteen. En tiedä miten mutta kai joku keino, pienikin, on olemassa?

jotkut tekevätkin. Onhan täällä Somalimaan pressaehdokas ja muitakin poliittisesti aktiivisia, jotka kotimaissaan tapettaisiin heti, joten yrittävät täältä käsin tehdä sen, mitä voivat.

Kaikkien pitäisi pyrkiä siihen että sinne saadaan rauha ja ihmiset voi palata rakentamaan maastaan siedettävän =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllähän..:

Kaikkien pitäisi pyrkiä siihen että sinne saadaan rauha ja ihmiset voi palata rakentamaan maastaan siedettävän =)

"Kaikkien pitäisi myös elää onnellisina ja terveina ilman huolta huomisesta kaikkialla maailmassa."
Kukapa tähän ratkaisun keksisi?!

Isänmaataan, jos ne on sodan keskellä, mites rakennat. Viimeisimmät uutisoinnit esimerkiksi Mogadishusta ei paljon toivoa luo :|.

Miksi se lomailu kuitenkin onnistuu siellä sodan keskellä ja lapsia voidaan lähettää oppimaan "oikeille" tavoille elää?

Miksi se lomailu kuitenkin onnistuu siellä sodan keskellä ja lapsia voidaan lähettää oppimaan "oikeille" tavoille elää?

"Sodan keskellä" vai esim. Somalimaassa? Somalialainen vai Suomen kansalainen?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ei auta. Jos et halua auttaa tänne tulevia poloisia lapsia (?) niin olet auttamatta paha. PAHA!!

Sussiunaa. Lapsia? Taitaa ne "lapset" olla parikymppisiä miehiä. :)
t: bad person

Shhhhh totuus jota ei saa sanoa ääneen :D

http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_joomgallery&func=detail&id=301&Itemid=22

Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Tuo ei todellakaan ole rasismia. Eikä ole ihme jos pakolaisten vastaanottoa vastustetaan kun samalla suljetaan kouluja rahapulassa!! Ja todellakin suomalaisille ensin asiat kuntoon ja sitten vasta aletaan paapoa ei-itseään-elättämään-kykeneviä ULKOMAALAISIA.

Olen samaa mieltä. Jotain rajaa tuohon pakolaisten vastaanottamiseen.

Ja miksi puolestaan Euroopan sisäiset maahanmuuttajat ei saisi muuttaa EU-passilla juuri sinne missä heillä on mukavinta olla, ja elämän pystyy rakentamaan mieleisekseen? Suomestakin on kautta aikojen lähdetty esim. Jenkkeihin maukkaamman leivän toivossa. Vai onko tässä(kin) keskustelussa nyt kyse vain niistä mustan Afrikan ym. tulijoista?

Mä olen kyllä itsekin sitä mieltä, että tällä hetkellä vois keskittyä uusien tulijoiden ottamisen sijasta jo täällä olevien massiiviseen kotouttamisoperaatioon.

Juu oikein sodan keskellä silti tarvii päästä lomailemaan kotimaahansa,matka tietysti maksetaan ja tuodaan samalla 20 "ottolasta" mukana,kyllä te ootte tymiä ja sinisilmäisiä.Mamut kusee meitä Suomalaisia silmään minkä kerkee ja nauraa paskasta naurua meille tolloille.

Maahanmuuttajia vai pakolaisia? Mun puolesta saa Keijon vaimo tänne muuttaa tai Marjan mies tai jos Brian on saanut työpaikan yliopistosta niin tervetuloa.

Mutta mun mielestä yhtään turvapaikanhakijaa ei pitäisi ottaa, ennenkuin edellisetkään on saatu koulutettua ja heille työpaikat sekä muutenkin sopeutumaan maahan. Eikä massoittain työntekijöitä ennenkuin oman maan työttömistä suurin osa ole saatu sijoitettua niihin työpaikkoihin.

Kuulunko siis tuohon 60% vai en?

Mä vähän epäilen, että jos sisällissodassa olevien maiden kaikki kansalaiset saisivat muuttaa minne vain, siirtyisi se sisällissota kattamaan koko maailman.

MINUN mielestä homma kusee siinä kun pakolaisen on mahdollista saada Suomen kansalaisuus. Ja nimenomaan se, kun sen eteen ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Ja kun sitä vielä ennestäänkin ollaan helpottamassa..

Jos Suomi tarjoaa auttavaa kättä pakolaisille heidän tulisi ottaa apu mukisematta ja MITÄÄN LISÄÄ VAATIMATTA vastaan.

MINUN mielestä homma kusee siinä kun pakolaisen on mahdollista saada Suomen kansalaisuus. Ja nimenomaan se, kun sen eteen ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Ja kun sitä vielä ennestäänkin ollaan helpottamassa..

Sinulle ei taida olla selvillä, mitä siihen kansalaisuuden saamiseen vaaditaan? Selvitäpä se ensin, inise sitten lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Sinulle ei taida olla selvillä, mitä siihen kansalaisuuden saamiseen vaaditaan? Selvitäpä se ensin, inise sitten lisää.

Itseasiassa on erittäin selvää. Ja erot ovat suuret esim. venäläisten ja somalien välillä. Ja minä en inise vaan kirjoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän oman kulttuurin tuhoaminen on alkanut: Kysymys on siitä halutaanko Suomesta täysin islamilainen valtio?Astrid on hoitanut työnsä huonosti,eikä ole osannut puuttua haasteisiin niiden kasvaessa.Suomi taitaa olla ainut maa joka on hyväksynyt kaikenmaailman perheenyhdistämisestä koituvat kasvatti lapset joita ei yllätys yllätys ollut olemassa ennen kuin siitä tehtiin paperit. Nämä muslimit tekee 5 kertaa enemmän lapsia kuin Suomalaiset. 50 vuoden päästä voidaan puhua tällä maahanmuutto tahdilla entisestä hyvinvointivaltiosta nimeltä Suomi. Huoltosuhde romahtaa täydellisesti.Tyhmempikin tajuaa sen jo. Onko oikein,että muslimit huorittelevat ja ahdistelevat jokaista naista kaupungilla jolla ei ole burkhaa? Kaikki on vielä meidän käsissämme kysymys on haluammeko tehdä jotain tälle ongelmalle?

Halla-ahoa lainatakseni: "Suuri osa ihmisistä ymmärtää vähintään intuitiivisesti, että islam on ekspansiivinen ja aggressiivinen poliittis-uskonnollinen voima. Sen tavoitteena ei ole rauha muiden uskontojen kanssa vaan rauha ilman niitä. Se ei pyri rinnakkaineloon vaan valta-asemaan. Islamilta puuttuvat tällä hetkellä muskelit, minkä vuoksi sen taktiikkana on länsimaisten hyödyllisten idioottien avittama hivutus. Vaaditaan ensin jotain pientä ja viatonta. Kun se on saavutettu, vaaditaan pikkuisen lisää. Ja niin edelleen."

Yhteistyössä