Ikävää että tuo kärjistetään niin, että tuota tapahtuisi ihan jokaisessa päiväkodissa.
Meidän poika joutui pph:n kiusaamaksi. :|
Meidän poika joutui pph:n kiusaamaksi. :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:"syöminen on lapsen asia, ravitsevan ruuan tarjoilu on vanhempien asia"
Näin on mielestäni myös. Mun mielestä normaalille terveelle lapselle pitää tarjota monipuolista ruokaa. Jos lapsi syö ruoasta aina vain yhden saman osan, ei hänelle pidä tarjota sitä aina vain, vaan tarjota seuraavaksi niistä muista osa-alueista joista puute on. Eli jos lapsi nauttiin ruoalla vain voileivän, ei mielestäni sitä voileipää tarjota lapselle seuraavalla ruoalla, jos ei muutakin syö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Surullista kyllä näin moni äiti kokee ja myös tekee lapselle mahdottomaksi ruuasta nauttimisen. Kuka tahansa lastenlääkäri tämän tosiasian voi äideille kertoa.Terve lapsi syö kun on nälkä jos vanhemmat ja aikuiset eivät siitä kamppailua tee. Sitten sitä saakin kamppailla kunnes lapsi kotoa muuttaa ja tämän jälkeen nuorella onkin sitten varsin ristiriitainen suhtautuminen ruokailuun.Kasvaa vanhemmaksi joka tavallisesti jatkaa samaa kamppailua omien lasten kanssa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Käsitit väärin. En minä pakota, kyllä lapsi saa olla syömättäkin. Mutta "herkkuja" eli leipää (tai jälkkäriä, jos sitä on), ei saa jos ei syö yhtään ruokaa. Lapsi päättää syökö (syö varmasti tosiaan sitten kun riittävä nälkä ), mutta minä päätän MITÄ hän syö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^ Kyllä lapsen koulutaival on tosiaan pitkä, eskari + 9 vuotta peruskoulua. Siinä tulee nälkä ja itkupotkuraivari monta kertaa, jos ei kouluruoka maistu. Nähty on.
Moni "käytöshäiriöinen" rauhoittuisi jo pelkästään sillä, että söisi kehon aikataulun mukaisesti. Mutta jos kotoa jo sanotaan, että ei tarvi kaikkea syödä, niin siitä kärsii sitten koko luokka.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Onneksi meidän lasten ei tarvitse olla toisten hoidettavana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tuollaista voi olla?
http://www.hs.fi/juttusarja/perhe/artikkeli/Luumuja+sy%C3%B6tet%C3%A4%C3%A4n+v%C3%A4kisin+vanhempia+haukutaan+ja+kaatuneelta+kysyt%C3%A4%C3%A4n+mit%C3%A4s+l%C3%B6ysit/1135253121902