Järkyttävää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Kyllä mä olen aina tiennyt et meillä menee kauppaan kuussa paljon rahaa, mut järkytyin kun oikeesti eilen laskin tiliotteesta et mitäs sinne viime kuussa meni? 750? siis ihan järkyttävää!!!! Päätin et tässä kuussa sinne saa mennä vain max.450?. Vaatii vähän sunnitelmallisuutta, mut ehkä mun on aika oppia sitä :ashamed:

Meillä menee ruokakauppaan varmaan enemmänkin, vaikka ollaan vain kolmehenkinen perhe. Muuten ollaan kyllä tosi säästäväisiä. Voisihan sitä pitää yhden sellaisen tarkkailukuukauden ja miettiä, mitä kaikkea kivaa niillä rahoilla tekisi, jotka käyttää ihan vain heräteostoksiin ruokakaupassa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mamma:
montako jäsentä tein perheeseen kuuluu? ja mitä kaikkee tein kauppaostokset sisältää?
ihanko vaan ruuan ja vaipat (jos niihin tarve)

Kolme. Minä, mies ja 6kk vauva. Tuossa on mukana varmaan 100? jotain tavaraakin mitä ollaan prismasta ostettu, mut muuten taitaa olla ihan ruokaa ja vaippoja.

Muoks. Tarkemmin ajateltuna niin ei ole kyl noin paljoa ostettu "jotain muuta".. eli 50? olis varmaan lähempänä.

Meillä mennyt 01.08.-31.08.2008 763,18e Plussa-sivujen mukaan.. Karsittavaa olis vissiin meilläkin mutta 210,80e menee pelkästään tupakkaan... Hirmunen summa, pitää alkaa tosissaan lopettamaan :)
muoks. niin ja 3 hengen perhe.

Yhteistyössä