Järkyttäviä varhaiskaaleja prismassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miemie"

Vieras
Ihan ruskeita ja osa jo mätiäkin. Ikinä en ole sellaisia kaaleja nähnyt ja niistä pitäis muka vielä jotain maksaa tai edes ostaa...

Vois vähän paremmin huolehtia tuosta vihannesosastosta tuolla kaupassa.

Ei tullut mieleenkään ostaa tuon näköisiä varhaiskaaleja. Vaikka päälikerroksen vois ottaakkin pois, niin mätä mikä mätä :(

Perjantaina näin sittarissa nättejä kaaleja, harmi kun en tullut ostaneeksi.

Muissa kaupoissa mätiä varhaiskaaleja?
 
Mä olen usein nähnyt Prismassa vaikka mitä hedelmiä ja vihanneksia joista osa mätiä/homeisia/muuten huonokuntoisia. Olen ajatellut että HeVi-osasto on liian laaja ja monipuolinen,plus "hedelmähyllyt" liian isoja (siis esillä liian paljon tavaraa kerralla) - tuotteet ehtii pilaantua hyllyyn kun henkilökunta ei ehdi niistä huolehtia ja menekki on paljon pienempää kun tarjonta (tyyliin hyllyssä 500 kurkkua ja päivässä myydään 100).
 
Kyllä se ymmärtää että osa on mätiä, mutta kun kaikki on kamalan näköisiä ja noita kaaleja oli vielä kahdessa eripaikkaa... Usein myös baananit prismassa todella surkeita, mikä on iso harmi.

Mutta kuten sanoit, liikaa tavaraa ja liian vähän aikaa. Ikävä vaan meille ostajille.

Sittarissa on yleensä aina hyvälaatusta mut siellä käyn harvoin ja ehkä sen hevi-osasto sit pienempi.

Petyin vain noin huonoihin kaaleihin, ei niitä voi kukaan ostaa :(
 

Similar threads

Yhteistyössä