M
"miemie"
Vieras
Ihan ruskeita ja osa jo mätiäkin. Ikinä en ole sellaisia kaaleja nähnyt ja niistä pitäis muka vielä jotain maksaa tai edes ostaa...
Vois vähän paremmin huolehtia tuosta vihannesosastosta tuolla kaupassa.
Ei tullut mieleenkään ostaa tuon näköisiä varhaiskaaleja. Vaikka päälikerroksen vois ottaakkin pois, niin mätä mikä mätä
Perjantaina näin sittarissa nättejä kaaleja, harmi kun en tullut ostaneeksi.
Muissa kaupoissa mätiä varhaiskaaleja?
Vois vähän paremmin huolehtia tuosta vihannesosastosta tuolla kaupassa.
Ei tullut mieleenkään ostaa tuon näköisiä varhaiskaaleja. Vaikka päälikerroksen vois ottaakkin pois, niin mätä mikä mätä
Perjantaina näin sittarissa nättejä kaaleja, harmi kun en tullut ostaneeksi.
Muissa kaupoissa mätiä varhaiskaaleja?