järkyttynyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minniliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sain lopulta isän kii,en tiedä eikö vaan halunnut ensin vastata vai mikä oli...
Isäni 58 vuotias mies on todellakin rakastunut tähän..tähän *painokelvoton sana* naiseen,vai sanoisinko tyttöön.Ei ole vielä varma haluaako avioeron.Käytiin aika lyhyt keskustelu,hän on nyt loukkaantunut kun en halua tavata sitä ämmää ja minä olen loukkaantunut koska hän haluaa.prkl!!
Kerroin muuten miehilleni tästä ja häntä vaan nauratti!! mitähän hauskaa tässä on??

Alkuperäinen kirjoittaja Minniliini:
sain lopulta isän kii,en tiedä eikö vaan halunnut ensin vastata vai mikä oli...
Isäni 58 vuotias mies on todellakin rakastunut tähän..tähän *painokelvoton sana* naiseen,vai sanoisinko tyttöön.Ei ole vielä varma haluaako avioeron.Käytiin aika lyhyt keskustelu,hän on nyt loukkaantunut kun en halua tavata sitä ämmää ja minä olen loukkaantunut koska hän haluaa.prkl!!
Kerroin muuten miehilleni tästä ja häntä vaan nauratti!! mitähän hauskaa tässä on??

Teit jokatapauksessa oikein ja omien arvojesi mukaisesti, se on hatunnoston arvoinen asia. Ei rakkaaltakaan ihmiseltä kaikkea voi eikä saakaan hyväksyä.

Ehkä isäsi jossain syvällä kuitenkin tajuaa tekevänsä väärin jo pelkästään senkin takia, että tuo tyttönen on häntä 40 v nuorempi. Kriisit (ikäkriisi, avioliittokriisi tms) saavat kyllä ihmiset tekemään tyhmyyksiä, mutta rajansa kaikella.

Uskoisin, että ajan kanssa ymmärtää miksi sie et naista kotiisi halua. Antaa hänen mököttää siihen asti...

Mieheis ei tainnu oikein osata reagoida tilanteeseen, koska kyllähän tuo hankala ja vähän ehkä absurdikin on. Vaan mie ehkä sanoisin muutaman kovin jyrkän sanasen, jos miehein nauraisi tuommoisessa tilanteessa.

Ite en ottas kylään juuri siksi ett en vois sitten oikeaa vaimoa mitenkään silmiin enää kattoa.Jos on isälläs joku ohimenevä juttu tämä.Hakee hyväksyntää teolleen.

No voi jösses :o Ei voi kun ihmetellä, miten kenenkään mieleen tulee lähteä jonkun salarakkaan kanssa vierailulle oman tyttären luokse? Ikään kuin kyseessä olisi ihan luonteva tilanne, jossa isä esittelee uuden kumppaninsa tyttärelleen... Todella törkeää etenkin tätä mistään mitään tietämätöntä vaimoa kohtaan ja myöskin ap:ta kohtaan!
Ehdottomasti kieltäytyisin kunniasta, mikäli oma isäni moista ehdottaisi. Hyvin hämmentävältä tuntuisi myös se, jos tämä salarakas olisi paljon itseäni nuorempi...

Alkuperäinen kirjoittaja Minniliini:
Siis se tyttö on isän salarakas..Ei kai mun tartte sitä hyväksyä vaikka kuinka rakastaisin isääni??

No ei tosiaan: meidän isällä on aina ollut salaisia joka sormelle, ja jossain vaiheessa se kovasti mun hyväksyntää yritti hakea asialleen vaan enpä lähtenyt mukaan. Enää se ei edes yrittäisi, jos sillä vielä tyttöjä olisi.

Kukaan normaalilla järjellä varustettu 18-vuotias tyttö ei voi rakastua vanhaan pieruun, jolla nahka ja läski jo roikkuu. Naikkonen on joko häiriintynyt tai haluaa kupata vanhalta patulta tuohta.

Ja 58-vuotias vanha vuohi on täydellisen arvostelukyvytön, jos ns. rakastuu pikkutyttöön ja kuvittelee, että hommasta todella tulee jotain.

Säälittävä ja kuvottava tilanne. Kaikki muut tajuavat tilanteen, paitsi äijä itse!!

Alkuperäinen kirjoittaja Epäilevä-Elli:
Kukaan normaalilla järjellä varustettu 18-vuotias tyttö ei voi rakastua vanhaan pieruun, jolla nahka ja läski jo roikkuu. Naikkonen on joko häiriintynyt tai haluaa kupata vanhalta patulta tuohta.

Ja 58-vuotias vanha vuohi on täydellisen arvostelukyvytön, jos ns. rakastuu pikkutyttöön ja kuvittelee, että hommasta todella tulee jotain.

Säälittävä ja kuvottava tilanne. Kaikki muut tajuavat tilanteen, paitsi äijä itse!!

No, elähän nyt kuiteskaan noin puhu. Mistä tiijät, että ap:n isällä nahka ja läski roikkuu?! Ilman muuta voipi rakastua vanhempaan ihan tosissaankin, eihän se nyt eka kerta ois tässä maailmassa. Vaan miusta tuo ikäero ei ole millään tavalla pointti koko jutussa...

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilevä-Elli:

No, elähän nyt kuiteskaan noin puhu. Mistä tiijät, että ap:n isällä nahka ja läski roikkuu?! Ilman muuta voipi rakastua vanhempaan ihan tosissaankin, eihän se nyt eka kerta ois tässä maailmassa. Vaan miusta tuo ikäero ei ole millään tavalla pointti koko jutussa...

Minusta juuri tuo ikä on jutun pointti, kuten myös pettäminen! Ja takuulla kuuttakymppiä käyvällä äijällä on läskiä ja roikkuvaa nahkaa, se nyt on ihan fakta.

Ja rakkaus tuolla ikäerolla...no joo, en edes vaivaudu kommentoimaan!!

Yhteistyössä