Järkytys millaiseen päiväkirjaan törmäsin:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En laittaisi missään nimessä alaston- tai vähäpukeiskuvia lapsistani, missän iässä, nettiin. Kyllä niitä voi esim. kavereiden ja tuttavien kanssa jakaa muutenkin, kuin julkisesti kaiken kansan nähtävillä. Itse katson tarkkaan mitä kuvia laitan edes facebookiin, vaikka ne onkin vain kavereiden nähtäväksi. Ne voivat silti päätyä mihin vaan. Surullinen ja pelottava fakta on se, että pedoja on niin paljon juuri netissä.

Äitistä näkee tosiaan et on vähän höyrähtänyt, eikä siis ihme että kuvailee nettiin kakkakikkareetkin.

Sitä ihmettelen et miksi pojalla on koko ajan ihan ORANSSI NENÄ??

[QUOTE="Minä";21988222]Suloinen lapsi, ei siinä mitään, mutta pidetään tuollaiset kuvat ihan perhepiirissä, kiitos..[/QUOTE]

En kyllä tiedä ketään joka kuvailisi pottatuotoksia edes perhepiirissä katottavaks :D saati sitten nettiin laittaa, huhhuh.. toivottavasti noita ei löydy sit enää kun lapsi on isompi, saattaapi muuten olla hieman nöyryyttävää.

Aivan samaa mieltä valtaosan kanssa, että vaatteettomia kuvia ei nettiin kande laittaa, kun joukossamme on niitä sairaita... Olen varmaan aivan fossiili mutta en ole milloinkaan laittanut lapsistani yhden yhtäkään kuvaa, en minkäänlaista.

[QUOTE="Turo";21988309]Aivan samaa mieltä valtaosan kanssa, että vaatteettomia kuvia ei nettiin kande laittaa, kun joukossamme on niitä sairaita... Olen varmaan aivan fossiili mutta en ole milloinkaan laittanut lapsistani yhden yhtäkään kuvaa, en minkäänlaista.[/QUOTE]

Se ei ole fossiilin vaan järkevän ihmisen merkki. En tajua näitä jotka levittelee toisten kuvia, olkoot sitten vaikka oman lapsen, mut silti. En kyllä niitäkään, jotka omi kuviaan tunkee joka puolelle :D

Sinänsä en osaa pitää noita blogin kuvia järkyttävinä, enemmän minuakin järkyttää ja surettaa se kuinka sairas maailma on kun nuo kuvatkin järkyttävät. : /

Niin tai näin, en laittaisi lapsestani tuollaisia kuvia mihinkään julkiseen levitykseen, aika harvassa meillä ylipäätänsä nuo nakuilukuvat ovatkin. Eli ehdottomasti lapsella vaatteet päällä noin julkaistavissa kuvissa, vaikka en kuvia siis sairaana pidäkään. Mitään pottatuotos-kuvia en ole kyllä koskaan ymmärtänyt muutenkaan...

helvetin typerää levitellä toisten sivuja tänne, joskin mielestäni typerää että nuo sivut on nettiin tehty, on olemassa sellainen asia kuin YKSITYISYYS. Minua ei järkytä kakka tai vauvan nakuilu, minua vaivaa tuo tapa millä oma elämä on kaikkien arvostelulle avoin. Täälläkin joku lehmä leimannut tuon äidin hulluksi..huh hoijaa.
kaksplussan mammatkin on laittaneet omia perse tissi pillu kuviaan (ilman kasvoja tosin) nettiin mutta ne on aikuisia ja valinneet sen itse.

En ihan ymmärrä teitä. Pedofilia ei tietenkään ole oikein, mutta ei se pedofiili ole itse päättänyt, että alanpa pedofiiliksi. Se on sairaus. Täällä niin moni puhuu siitä, että pedofiilit tulisi hävittää maapallolta, se on sairaus hyvät ihmiset, miten hävittää sairaus, tappamalla pedofiilit vai ?

[QUOTE="huoh";21988576]En ihan ymmärrä teitä. Pedofilia ei tietenkään ole oikein, mutta ei se pedofiili ole itse päättänyt, että alanpa pedofiiliksi. Se on sairaus. Täällä niin moni puhuu siitä, että pedofiilit tulisi hävittää maapallolta, se on sairaus hyvät ihmiset, miten hävittää sairaus, tappamalla pedofiilit vai ?[/QUOTE]

se olisi tehokasta. tai kuohimalla. ei sympatioita.

helvetin typerää levitellä toisten sivuja tänne, joskin mielestäni typerää että nuo sivut on nettiin tehty, on olemassa sellainen asia kuin YKSITYISYYS. Minua ei järkytä kakka tai vauvan nakuilu, minua vaivaa tuo tapa millä oma elämä on kaikkien arvostelulle avoin. Täälläkin joku lehmä leimannut tuon äidin hulluksi..huh hoijaa.
kaksplussan mammatkin on laittaneet omia perse tissi pillu kuviaan (ilman kasvoja tosin) nettiin mutta ne on aikuisia ja valinneet sen itse.

Jos sivut on nettiin laittanu, niin ne on sillä sekunnilla miljardin ihmisen nähtävillä. Aika turha vinkua yksityisyydestä, jos jotain netissä julkaisee - julkisella sivulla. Eri juttu olisi, jos laittaisi tuon päiväkirjan vaikka salasanan taakse, ja joku murtaa salasanan ja esittelisi sitten täällä kuvia.

Ihmettelen sitä ettei tuollaista henkilökohtaista, lapsen kuvapäiväkirjaa voisi tosiaan mieluummin pitää salasanan takana, eikä ihan kaikkien pällisteltävänä.

[QUOTE="huoh";21988576]En ihan ymmärrä teitä. Pedofilia ei tietenkään ole oikein, mutta ei se pedofiili ole itse päättänyt, että alanpa pedofiiliksi. Se on sairaus. Täällä niin moni puhuu siitä, että pedofiilit tulisi hävittää maapallolta, se on sairaus hyvät ihmiset, miten hävittää sairaus, tappamalla pedofiilit vai ?[/QUOTE]

Näissä kommenteissa kai yleisemmin tarkoitetaan pedofiileilla niitä, jotka haitallisessa mielessä toteuttavat ja harjoittavat seksuaalisuuttaan. Eli etsivät/ katselevat kuvia ja jopa hyväksikäyttävät lapsia. Jos ihminen on pedofiili, hänen ei ole kuitenkaan pakko näitä asioita tehdä ja hänen pitäisi ongelma myös tajuta, koska yhteiskunnassa ne ovat tuomittavia asioita.

Yhteistyössä