jaska-, HUOM!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias ulla

Vieras
Olisi pari henkilökohtista kysymystä. Onko sinulla jotain huonoja kokemuksia naisista, kun tunnut olevan aina niin katkera ja vihamielinen naisia kohtaan? Ja toinen kysymys: onko sulla tällä hetkellä naisystävää? Jos ei ole niin harrastatko/oletko harrastanut yhden illan juttuja?

Juu täällä kannattaa vongata noiden palstan "miesten" housuihin. Viimeisimmän tiedon mukaan sieltä housuista vaan taitaa löytyy naisen vermeet :laug: ihan vaan vinkiksi ullellle ettet sitte ylläty :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Juu täällä kannattaa vongata noiden palstan "miesten" housuihin. Viimeisimmän tiedon mukaan sieltä housuista vaan taitaa löytyy naisen vermeet :laug: ihan vaan vinkiksi ullellle ettet sitte ylläty :whistle:

En ole kiinnostunut Jaskasta, olen vain utelias.

Alkuperäinen kirjoittaja S.S:
Kun kritisoidaan naisten ylivaltaa ja miesten sortamista on se synonyymi katkeruudelle ja vihamielisyydelle naisia kohtaan? Pettämätöntä logiikkaa, sanoisin.

Mitä ihme naisten ylivaltaa?

Ois niin kiva, että miehet ois MIEHIÄ ja lakkais sen naurettavan ruikuttamisen.

Kun kritisoidaan naisten ylivaltaa ja miesten sortamista on se synonyymi katkeruudelle ja vihamielisyydelle naisia kohtaan? Pettämätöntä logiikkaa, sanoisin.

Mielestäni Jaska on aina haukkumassa ja syyttelemässä naisia, oli aihe mikä tahansa...hän tuntuu lähtökohtaisesti ajattelevan, että naisessa on aina se vika.

Kyllähän tuo Jaska melko katkeroituneelta persoonalta vaikuttaa.

Ja ah sitä ainaista evoluutioteorian tuputtamista. Ihan kuin sillä voisi kaiken selittää.

Täytyy sanoa, etten oo aikasemmin Jaskan kirjotuksiin huomiota juurikaan kiinnittänyt, mutta tänään erästä ketjua lukeneena, arvostan hänen (joitain ) ajatuksiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Älä viitsi näytellä itseäsikin tyhmempää Sirkka. Lopeta tuo sama valittaminen.
Ei sinulla ole oikeutta määritellä sitä mikä on oikeutettua kritiikkiä ja mikä on ruikuttamista.

Lapsellinen tapa yrittää tukkia miehen suu ettei hän vahingossakaan huomaisi sitä että voi _myös_ olla epätasa-arvoisessa asemassa.

Ai niin !! unohdin!!! Sirkan mukaanhan mieheltä voi leikata ilman nukutusta vaikka käden irti !! Ei tosimies siitä mihinkään inahda eikä ruikuta!!

Ikään kuin sinä yrittäisit turvata oman aseman naisena(ihmisenä ) vähättelemällä miesten kokemuksia tai yrittämällä viedä heiltä uskottavuuden.... reilua peliä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Ei sinulla ole oikeutta määritellä sitä mikä on oikeutettua kritiikkiä ja mikä on ruikuttamista.

Lapsellinen tapa yrittää tukkia miehen suu ettei hän vahingossakaan huomaisi sitä että voi _myös_ olla epätasa-arvoisessa asemassa.

Ai niin !! unohdin!!! Sirkan mukaanhan mieheltä voi leikata ilman nukutusta vaikka käden irti !! Ei tosimies siitä mihinkään inahda eikä ruikuta!!

Ikään kuin sinä yrittäisit turvata oman aseman naisena(ihmisenä) vähättelemällä miesten kokemuksia tai yrittämällä viedä heiltä uskottavuuden.... reilua peliä.

Minkä uskottavuuden? Ei ruikuttava mies ole ikinä uskottava.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja utelias ulla:
Olisi pari henkilökohtista kysymystä. Onko sinulla jotain huonoja kokemuksia naisista, kun tunnut olevan aina niin katkera ja vihamielinen naisia kohtaan? Ja toinen kysymys: onko sulla tällä hetkellä naisystävää? Jos ei ole niin harrastatko/oletko harrastanut yhden illan juttuja?

Ei erityisemmin huonoja kokemuksia ole.

Muut asiat eivät juuri vaikuta minun mielipiteisiin tai niiden sisältöön.
Niiden ilmaisuherkkyyteen toki voi vaikuttaa, mutta se on eri asia. :D

Hyvin vähän olen harrastanut mitään yhden illan juttuja, varmasti yhden käden sormissa on ne kerrat, jos sitäkään.

Ikään kuin sinä yrittäisit turvata oman aseman naisena(ihmisenä) vähättelemällä miesten kokemuksia tai yrittämällä viedä heiltä uskottavuuden.... reilua peliä.

Minkä uskottavuuden? Ei ruikuttava mies ole ikinä uskottava.
:)

Ensin sinun pitäisi perustella että se on ruikutusta eikä kritiikkiä.

ymmärräthän kaksinaismoraalisi tässä asiassa, minä havainnollistan sitä sinulle : Miksi raiskatut naiset itkevät ja valittavat että heistä tuntuu pahalta ? Ihme ruikutusta, tosinainen ei sellaisista pikkuasioista ruikuta.

Jos voit tuon allekirjoittaa niin jutellaan sitten uudestaan, vakavammin.

Sitä, että naisilla on kädet täynnä lain suomia oikeuksia polkea miehiä? Sitä, että suomalainen tasa-arvopolitiikka perustuu pitkälti miesvihaan?

Ote Facebookin ryhmästä "BIOLOGISEN ISÄN OIKEUDET"

"Vanhemmuuteen liittyvät tasa-arvo ongelmat: 1) "äitiys on valtion tukema oikeus, isyys saadaan äidin armosta" 2) abortti täysin äidin päätettävissä (isällä tulisi olla oikeus "henkiseen aborttiin" eli kieltää isyys mikäli äiti ei aborttia halua) 3) äiti päättää lapsen nimeämisestä 4) äiti päättää lapsen uskontokunnan.

Nämä kaikki siis laissa turvattuja keinoja kyykyttää miestä."

Osaako kukaan mainita ainuttakaan lakia, joka sortaa suoraan naista? Ei sellaista taida olla?

ymmärräthän kaksinaismoraalisi tässä asiassa, minä havainnollistan sitä sinulle : Miksi raiskatut naiset itkevät ja valittavat että heistä tuntuu pahalta ? Ihme ruikutusta, tosinainen ei sellaisista pikkuasioista ruikuta.

ihan totta muuten. Jos jää vatvomaan raiskausta ja ajattelee kokoajan olevansa säälittävä raukka jolle tehtiin pahaa, muuttuu sellaiseksi.

Yhteiskuntakin sanoo joka paikassa että minä olen kokenut jotain joka traumatisoi loppuiäksi ja josta ei koskaan voi toipua kunnolla ja joka on pahempaa kuin murha. Ei se ole, minä olen elossa ja aion pysyäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ihan totta muuten. Jos jää vatvomaan raiskausta ja ajattelee kokoajan olevansa säälittävä raukka jolle tehtiin pahaa, muuttuu sellaiseksi.

Yhteiskuntakin sanoo joka paikassa että minä olen kokenut jotain joka traumatisoi loppuiäksi ja josta ei koskaan voi toipua kunnolla ja joka on pahempaa kuin murha. Ei se ole, minä olen elossa ja aion pysyäkin.

Hyvä asenne, oikeasti.

Turha tosta on nokkiinsa ottaa, mä puhuin miehistä yleisesti Jaska. :) Siis melkein kaikista, mutten suinkaan edes ihan kaikista.

Se tässä häiritseekin minua Sirkka.... häiritsee todella pahasti.

Mitä, häiritsiskö vähemmän, jos kohdistaisin sanomiseni pelkästään ja vain ainoastaan sinuun? :o

Sitä, että naisilla on kädet täynnä lain suomia oikeuksia polkea miehiä? Sitä, että suomalainen tasa-arvopolitiikka perustuu pitkälti miesvihaan?

Ote Facebookin ryhmästä "BIOLOGISEN ISÄN OIKEUDET"

"Vanhemmuuteen liittyvät tasa-arvo ongelmat: 1) "äitiys on valtion tukema oikeus, isyys saadaan äidin armosta" 2) abortti täysin äidin päätettävissä (isällä tulisi olla oikeus "henkiseen aborttiin" eli kieltää isyys mikäli äiti ei aborttia halua) 3) äiti päättää lapsen nimeämisestä 4) äiti päättää lapsen uskontokunnan.

Nämä kaikki siis laissa turvattuja keinoja kyykyttää miestä."

Osaako kukaan mainita ainuttakaan lakia, joka sortaa suoraan naista? Ei sellaista taida olla?

ööö.. Miehet on jo sellasia rassukoita muutenkin,että ai kun hyvä idea,annetaan niiden tehdä "henkinen abortti" - tällähän se maailma pelastuu,miesten tarttee vielä vähemmän ottaa vastuuta mistään teoistaan! Ihankuin se ei riittäis miten monia lapsia täällä elelee ilman isää,helpotetaan nyt vielä ihmeessä tuota lapsensa hylkäämistä. Voi mies-reppanat. On se rankkaa! Että ihan lapsen äiti saa päättää pitääkö lapsen jonka tekemisessä ON kuitenkin aika 100% varmasti ollut mukana omasta halustaan.

Yhteistyössä