Jätänkö mä nyt ton miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Joka viikonloppu viime aikoina mulla on ollut sellainen olo, että kunhan tuo mies tuosta sen verran häviää, että saan jotain kamoja kasaan, häivyn. Ja joka kerta, kun se sitten häviää, iskee sellainen no eihän tässä mitään hätää -fiilis. Eilen vannotin itseäni, että nyt en tee samoin, mutta eihän se olekaan helppoa. Kaikki sanoo, että sun pitää itse päättää, mä en ota kantaa. Ja sille tulis varmaan paha mielikin. Vaikka menisinkin vaan miettimään asioita muualle, voisihan sitä palata takaisinkin, vai?

no eipä tuohon kukaan toinen osaa vastausta antaa, sinun itse on osattava päätös tehdä. etkä tuossa nyt syitä laittanu miksi sinulla tuollainen fiilis... mutta jos nyt jo tuollaiset tunteet niin kannattaa miettiä onko suhteella edes tulevaisuutta. eli kannattaako hukata elämänsä huonossa suhteessa...
mietinnän paikka...

No kuunteleppa tunteitas. Niin typerältä kun se kuulostaakin. Yleensä tällasia asioita joutuu miettimään järki- JA tunnepohjalta. Itse vääntelin listaa miehen hyvistä ja huonoista puolista kun tuntui että ittelle riittää. Päädyin kuitenkin jäämään kun tunteita vielä oli ja hyviä puolia meidän yhdessäololle niin paljon.

Me on puhuttu paljon. En uskalla kertoa kauheasti yksityiskohtia, koska pelkään varmaan liikaakin, että mies tunnistaa. Erosta vain vähän. Me puhutaan asioista siihen asti, kunnes luovutan. Karkaaminen tuntuu sikamaiselta, en tiedä miten muutenkaan onnistuisin sanomaan.

Mies on aina kysyttäessä, selvinpäin ja vakaasti sitä mieltä, että saa lyödä mua. Ei kyllä koskaan lyö. Samaa mieltä myös lapsista. En ole vähään aikaan uskaltanut jättää lapsia sille yksin hoidettavaksi. Tuskin se löisi, mutta tuo on vähän häiritsevää.

Okei, lyöminen on iso NOU-NOU. Ymmärrän 100% jos lähdet kun mies on sitä mieltä että se on hei OK vähän möyhentää naista ja lapsia. Onko varmuutta ettei se sitten ikinä löisi? Tuskin kukaan tietää, mutta mua härnää jo pelkkä ASENNE että se olis hyväksyttävää. Aargh!

Silmäkulmaa ei löisi mustaksi, koska siitä jää jälkiä. Tää lyömisjuttu on melko uusi, vaikka mies väittää, että niin on alunperin sovittu. Mun täytyy kuitenkin ymmärtää, koska se on miehestä eroottista ja itse kiihottua siitä, että mies ei kuitenkaan lyö, vaikka saisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Silmäkulmaa ei löisi mustaksi, koska siitä jää jälkiä. Tää lyömisjuttu on melko uusi, vaikka mies väittää, että niin on alunperin sovittu. Mun täytyy kuitenkin ymmärtää, koska se on miehestä eroottista ja itse kiihottua siitä, että mies ei kuitenkaan lyö, vaikka saisi.

ei teidän suhde taida ihan terveellä pohjalla olla....

Ei tuo miehen käytös kyllä miltään ihan normaalilta kuulosta. :o
Vaikea tietysti suhteesta lähteä, mutta eipä tuossa tilanteessa mun mielestäni juuri muita mahdollisuuksia jäisi, ainakaan itselleni. Jos joku mulle pokkana väittäisi, että hänellä on oikeus lyödä minua ja lapsia ja että siitä on sovittu, niin kyllä se peli olisi sillä selvä.

Yhteistyössä