Jätänkö tämän jutun suosiolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen nyt lähemmäs 8 viikkoa tapaillut suht tiivisti yhtä naista.Mutta on tosi ristiriitaiset fiilikset häntä kohtaan.
Kun välillä tuntuu hyvältä olla hänen kanssaan ja hänen kanssaan on helppo olla ja välillä taas tuntuu että mielummin oisin jonkun toisenlaisen kanssa tai jopa yksin.

Mutta just kaikki arvot ja kiinnostuksen kohteet ja tulevaisuuden suunnitelmat kohtais mutta taas hänen luonteensa on ihan eri mitä minulla.
Kun itse oon tosi rauhallinen ja hän taas puhelias ja räväkkä.
Tosin hän ei ole semmoinen menevä tapaus joka haluais kaikkialla kulkea.Ja en itekkään ole.

On sanonut että tykkää musta ja on ihastunut ja on poistanut tinderin.
Taas itse en oikein tiedä oonko häneen vielä ihastunut mutta tykkään siitä kun hänellä on niin samankaltainen ajatusmaailma kuin itsellä nii se on herättänyt kiinnostuksen.Tosin tässä tekee ristiriitaiseksi se että vieläkin pyörin tinderissä ja juttelen toisille tytyille ja etin uusia matcheja.

Oonko sitten oikeasti kiinnostunut edes hänestä kun vieläkin tuola tinderissä pyörin?Oon niin sekasin mitä teen hänen kanssaan kun välillä haluis luopua hänestä ja taas toisaalta haluis katsoa mihin tää juttu vois johtaa ja jos voisin häneen ihastua kunnolla.
Iältään ollaan 23v.

Toisin sanoen: olet hänen kanssaan kunnes löydät mielestäsi paremman. Eiköhän olisi reilumpaa häntä kohtaan, että sanot suhteen poikki. Olet selkeästi vielä täysin keskenkasvuinen vakavaan sitoutumiseen, minkä osoittaa tuo edelleen tinderissä pyöriminen.

• Tykkää
Reactions: VesperV ja Elena777
Onko nainen muuten mieleesi esimerkiksi ulkonäöltään? Vai onko vika pelkästään hänen luonteensa räväkkyydestä? Oletkohan ehtinyt edes vielä tutustua häneen kunnolla sillä 8viikkoa on todella lyhyt aika jos ette kuitenkaan ole jokapäivä nähneet. Jotkut ihmiset saattavat aluksi esittää hieman erilaista mitä on. Oletko sanonut hänelle ollenkaan että olet epävarma suhteestanne?

Siis ainoo syy miks et haluu olla sen kanssa on se että se on puheliaampi? eikös se ole vain hyvä juttu? Sinuna lopettaisin tinderissä pyörimisen ja tutustuisin naiseen kunnolla.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Lopeta tinderin käyttäminen ja keskity hänen kanssa olemiseen. Tuolla tavalla et pysty ikinä sitoutumaan, jos aina vaan etit uusia naisia. Kannattaa vaan poistaa tinder.

Mäkään en kyllä oikein älyä että miksi oot naisen jättämässä. Olette luonteeltanne vähän erilaisisa mutta mitä haittaa siitä on? Jos molemmat olisitte vaan hiljaa niin eihän siitä mitään tulisi. Toiko on ainoa "vika"? Jos teidän tulevaisuuden suunnitelmatkin osuu yhteen ja toisen kanssa on helppo olla niin miksi et yrittäisi?

Täytyy kyllä todeta että on tosi törkeetä että pyörit vieläkin tinderissä vaikka tapailet naista, joka on vielä sulle kertonutkin olevansa ihastunut. Olen täysin samaa mieltä yllä olevien kanssa: poista se tinderi, vietä aikaa naisen kanssa ja katso mihin se johtaa! Jos et tähän pysty olet vielä liian keskenkasvuinen vakavaan parisuhteeseen.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Et oo tainnu vielä kasvaa tarpeeks isoks että pystyisit seurustelemaan vakavasti jonkun kanssa, ainakin ton tinderin käytön perusteella. Käy naista sääliks että tollein sitä kohtelet. Vieläpä ilman mitään kunnon syytä..

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä taas ajattelen että jos 2 kk on tapaillut eikä vieläkään ole tullut edes ihastumista ap:lla, niin ehkei sitä ihastumista tulekaan?

Toisaalta, poikkeuksiakin on pareissa, joissakin on toinen lämmenny vasta tosi pitkän ajan jälkeen.

Epävarmuus että löytäisin jonkun vielä paremman kuin hän.Toki jo poistin tinderin ja keskusteltiin tästä kun olemme luonteeltaan erejä.Oli tosi yllättynyt että se vaivasi mua niin paljon ja jopa itki kun luuli et haluan lopettaa homman.Pitää varmaan katsoa tilannetta.

Eli siis päätitkö teidän suhteenne? Oliko ainoa syy tuo luonteiden erilaisuus? Aika harmi muuten että ajattelet aina vain löytävän jonkun paremman.. ei sellaista kovin helpolla löydy ja se onkin sitten eri asia huoliiko se "parempi" sinut.

Epävarmuus että löytäisin jonkun vielä paremman kuin hän.Toki jo poistin tinderin ja keskusteltiin tästä kun olemme luonteeltaan erejä.Oli tosi yllättynyt että se vaivasi mua niin paljon ja jopa itki kun luuli et haluan lopettaa homman.Pitää varmaan katsoa tilannetta.

Eei. Sinä lopetit suhteen. Nyt ei enää mitään "katsota tilannetta".
Nyt laitat sen tinderin takas päälle ja toivotat itsellesi hyvää joulua.

Yhteistyössä