Jätäsitkö 2 vee tytön yksin synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Tytölle tuli kutsu neljä vuotiaan pojan synttäreille. Muut vieraat ovat myös poikia ja 1-2 vuotta vanhempia. En haluais jättää tyttöä yksinään sinne mutta synttärisankarin äiti ei ymmärrä miksen vois jättää....
Mitä mieltä muut?

En tod. jättäisi eikä kyllä jäisikään omasta halustaan. Olin mukana meidän 4v kanssa synttäreillä kun ei halunnut jäädä yksin, ei tuntenut synttärisankarin äitiä. Muuten olisi jäänyt. Koskaan ei ole ihmetelty jos olen jäänyt, tyytyväisiä pikemminkin kun on yksi käsipari lisää.

jättäisin omani. on tosi rohkea tapaus eikä pienistä hätkähdä. riippuu musta paljon lapsesta. tiedan muutaman saman ikäisen joit vanhemmat tuskin pystyisivät jättämään.

No en todellakaan jättäisi. Ei tuollaista voi edes olettaa. Lapset ovat niin erilaisia, joku on rohkeampi ja toinen voi tarvita äidin mukaan. En ymmärrä miksi tuollaista pitää edes kyseenalaistaa. Ja tuollaiset asiat ovat aina vanhempien päätöksiä, joita tulisi kunnioittaa.

Siks äiti ei voi ymmärtää koska meijän tyttö on reipas eikä yleensä ujostele. Nää ois ekat synttärit ja vielä vanhempien poikien seurassa. Voi olla et iskis paniikki jossain välissä ku huomaa etten olekkaan siellä.
Nyt sitten reppana jää ilman synttäreitä koska kuulosti siltä ettei sinne vanhempia kaivata... ja ku toinen niin kovasti odotti niitä ja lahjakin käytiin ostamassa. :(

Mulla on kaksi vuotias poika ja uskaltaisin jättää jos synttäreitten pitäjä olisi hyvä tuttu :) Meidän poika nauttii touhuamiseta toisten kanssa, ei vierasta ja osaa hoitaa vessahommelit niin että synttärisankarin vanhempien ei tarvitse niistä huolehtia...en kyllä meidän pojan kohdalla keksi yhtään syytä miksi en jättäisi :)

Jos olisi ihan "vieras" perhe, tyyliin leikkipuistokamun perhe, niin en päästäisi. Jos kyseessä taas joku läheisempi, joka on ollut tyttöni kanssa tekemisissä paljon niin voisin päästääkin.

no en kyllä jättäisi, mutta riippuu toki paikasta ja lapsesta. meidän huliviliä ei voi jättää vahtimatta, menisi sankarin äidin kaikki aika ton perässä juoksemiseen.
kysy asiaa vielä. ilmoita että ette pääse, mikäli et voi lapsen kanssa paikalle jäädä. en nyt uskoisi että oikeasti voi ketään häiritä jos äiti on lapsensa kanssa?

Yhteistyössä