Jätättekö pesukoneen päälle kun lähdette ulos?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Jätän. Se on saunan pukuhuoneessa, josta ei ole kynnystä pesuhuoneeseen mennessä, eli sinne ne vedet menis viemäriin, jos se sattuis poksahtamaan.
Mä saatan laittaa lähtiessä koneen päälle, vaikka oltais lähdössä yöksikin pois :whistle:

:x Ja ne pyykit jää muhimaan sinne koneeseen vai? :x

Kun kone on kiinni, ne voi hyvin olla vuorokauden koneessa, eikä haise yhtään ummehtuneelta.
Mä laitan yleensäkin koneen päälle aina yöksi.

Mut sitten ne pyykit on niin rypyssä, et joutuu kaikki silittämään, jos ne kauan koneessa seisoo. Eli ite pyrin kyllä ripustamaan melkein heti pyykit kuivumaan, niin säästyn ylimääräiseltä silittämiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Jätän. Se on saunan pukuhuoneessa, josta ei ole kynnystä pesuhuoneeseen mennessä, eli sinne ne vedet menis viemäriin, jos se sattuis poksahtamaan.
Mä saatan laittaa lähtiessä koneen päälle, vaikka oltais lähdössä yöksikin pois :whistle:

:x Ja ne pyykit jää muhimaan sinne koneeseen vai? :x

Kun kone on kiinni, ne voi hyvin olla vuorokauden koneessa, eikä haise yhtään ummehtuneelta.
Mä laitan yleensäkin koneen päälle aina yöksi.

Mut sitten ne pyykit on niin rypyssä, et joutuu kaikki silittämään, jos ne kauan koneessa seisoo. Eli ite pyrin kyllä ripustamaan melkein heti pyykit kuivumaan, niin säästyn ylimääräiseltä silittämiseltä.

No meniskö tää nyt oikeaan kohtaan:

Ulos kuivumaan, niin tuuli oikasee ne :)

En jätä jos lähdetään kotoa pois. Vakuutus kun ei välttämättä korvaa, jos ei ole ollut kotona valvomassa... Vähän turhan suuri riski. Pihalla voin olla, koska vähän väliä tulee kuitenkin käväistyä sisällä ja tarkistettua tilanne.

Ikinä ei saa jättää! kyllä on tyhmiä ihmisiä kun jätetään - mikä vika vaan voi tulla, hiivatin idiootit!
Siinä voi sitten kuolla viattomat naapurinkin elukat ja ihmisetkin.