Jätin kihlattuni ja lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mikael"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mikael"

Vieras
En enää kestänyt kun kaiken piti pyöriä perheen ja naisen ympärillä. Sain kuulla koko aika mäkätystä kun en anna huomiota tarpeeksi, seksiä liian vähän ym.. Minä olen yksityisyrittäjä ja pari viime vuotta vihdoinkin tehnyt hyvin rahaa, aluksi oli kannattamatonta. Sitten nainen alkaa mäkättää rahan käytöstä kun ostan 70 tonnin auton, 150t veneen ym. Minähän ne maksoin! Nyt kun käskin heidän poistua asunnostani kuukauden sisällä, niin alkoi kauhea valitus miten kotiäiti tulee rahallisesti toimeen ja miten voin jättää hänet kun kuulema jumaloinut mua ja pyrkinyt olemaan täydellinen mulle. Ei siis meinaa ymmärtää mitä hänelle sanoin.

Tästä lähin keskityn itseeni, firmaani ja viikonloppu isyyteen :)

Oma on valintasi. Viikonloppuisyys ei ole hyväksi lapsillesi. Mutta jos niin haluat toimia, niin ei kai siinä sitten mitään muuta kuin elareita maksamaan. Onneksi sulla on hyvät tulot, niin exä saa ihan hyvät elarit ;)

Ymmärrän kun mitta palaa naiseen tuollasessa asemassa, mutta vaikka naista voit vaatia keräämään kimpsunsa kuukaudessa niin lapsiltas et voi tollasta vaatia.

Muistitko neuvotella vaimokkeen kanssa kun aloit yrittäjäksi? Nimittäin jos puoliso ei yrittämistä ja siihen kuluvaa aikaa hyväksy niin silloin joudut valitsemaan näiden kahden väliltä. Valitettavaa mutta totta....

[QUOTE="vieras";23311730]Ymmärrän kun mitta palaa naiseen tuollasessa asemassa, mutta vaikka naista voit vaatia keräämään kimpsunsa kuukaudessa niin lapsiltas et voi tollasta vaatia.[/QUOTE]

Sitä mä en vaan ymmärrä, että miks pitäis yrittää väkisin olla yhdessä lasten takia? Luulisi että lapsillekin on parasta se, että vanhemmat on onnellisia - olivat sitten yhdessä tai eivät.

Meneekö sun kaikki tulot lisäksi firman kautta ja henkilökohtaiset vuodesta toiseen nolla? Silloin pääset hekumoimaan vielä lisää, koska ex-vaimosi ei saa muita elareita kuin Kelan minini.. Kai olet uhannut myös ottaa lapset, jos eukko alkaa ryttyilemään?

Joo kerropa vielä kuinka paljon vaimosi on ollut yksin lasten kanssa yötä päivää ja kestänyt yrittäjäleskenä tiukat ja niukat pikkulapsivuodet, kun olet ollut rakentamassa (nyt siis tiedämme) OMAA tulevaisuuttasi. Kivat sulle, että sulla on ollu kodinhoitaja synnyttäjä niin olet voinut tehdä yhtäaikaa sekä perheen että uran. Reilu jätkä! Ei voi muuta sanoa. Eikä noi sun autot ja veneet nyt mitään kovin kummallista oo, ei vielä aihetta nousta pissan päähän.

[QUOTE="Mikael";23311685]Tästä lähin keskityn itseeni, firmaani ja viikonloppu isyyteen :)[/QUOTE]

anteeksi nyt, sinä enkelinniminen, mutta mitä muuta sitten olet mahtanu tehdä?

kannattaisko kuitenkin miettiä niitä prioriteetteja vielä? ei kannata tehdä arkkivihollista lasten äidistä. Tulee aika jolloin polvet ei kestä veneilyä, aina uusi naisjuttu ei jaksa huvittaa, autolla ei vaan pääse tarpeeksi lujaa pakoon kun tuli on hännän alla. Tulee sairautta, yksinäisyyttä, pelkoa. Sillon vois olla ihan kiva, jos lapset viittivät muutakin ku sylkäistä sun suuntaan?

[QUOTE="lillukka";23311718]Oma on valintasi. Viikonloppuisyys ei ole hyväksi lapsillesi. Mutta jos niin haluat toimia, niin ei kai siinä sitten mitään muuta kuin elareita maksamaan. Onneksi sulla on hyvät tulot, niin exä saa ihan hyvät elarit ;)[/QUOTE]

Hyvät elarit? Kelan määrittämän minimin tietääkseni hänelle maksan. En tiedä miten nuo muutamat pääomatulot vaikuttaa mitä vedetty warranteista.

[QUOTE="Mikael";23311832]Hyvät elarit? Kelan määrittämän minimin tietääkseni hänelle maksan. En tiedä miten nuo muutamat pääomatulot vaikuttaa mitä vedetty warranteista.[/QUOTE]

Johan on jätkällä suuret puheet. =) Taitaa jo silmäkulmia kellertää? Sinunlaisesi tulee aina olemaan yksin. Fuckbuddies ei kuule paljoa lämmitä pitemmän päälle.

No onnee vaan paljon,toivottavasti seuraava eukkos tajuaa olla tekemättä lapsia kansas,kun et kestä perhe-elämää. Kenenkä ympärillä elämän pitäis pyöriä,sun varmaan?

[QUOTE="Mikael";23311685]En enää kestänyt kun kaiken piti pyöriä perheen ja naisen ympärillä. Sain kuulla koko aika mäkätystä kun en anna huomiota tarpeeksi, seksiä liian vähän ym.. Minä olen yksityisyrittäjä ja pari viime vuotta vihdoinkin tehnyt hyvin rahaa, aluksi oli kannattamatonta. Sitten nainen alkaa mäkättää rahan käytöstä kun ostan 70 tonnin auton, 150t veneen ym. Minähän ne maksoin! Nyt kun käskin heidän poistua asunnostani kuukauden sisällä, niin alkoi kauhea valitus miten kotiäiti tulee rahallisesti toimeen ja miten voin jättää hänet kun kuulema jumaloinut mua ja pyrkinyt olemaan täydellinen mulle. Ei siis meinaa ymmärtää mitä hänelle sanoin.

Tästä lähin keskityn itseeni, firmaani ja viikonloppu isyyteen :)[/QUOTE]

Vanhemmuus on kokonaisvaltaisempaa kuin viikonloppu isyys, mieti sitä ainakin ennen kun teet lisää lapsia.

[QUOTE="Mikael";23311832]Hyvät elarit? Kelan määrittämän minimin tietääkseni hänelle maksan. En tiedä miten nuo muutamat pääomatulot vaikuttaa mitä vedetty warranteista.[/QUOTE]

Kyllä tuollaset hankinnat kertoo et joko a) sulla on rahaa ja tuloja tai b) hankit kaiken firman piikkiin.

Ne elarit muuten määritetään tulojen mukaan, eli jos sulla tuloja on firmastasi eli palkkaa itsellesi nostat (pääomatuloista en muuten tiedä miten ne huomioidaan) niin ei ihan pakosti minimielareiksi jää, etenkin kun on varaa veneisiin ja autoihin...

Kai sä nyt jotain rahaa kuitenki kannoit ruokakassaan ettekä vaan lapsen äidin kelakorvauksilla eläneet?

[QUOTE="yrittäjän vaimo";23311800]Joo kerropa vielä kuinka paljon vaimosi on ollut yksin lasten kanssa yötä päivää ja kestänyt yrittäjäleskenä tiukat ja niukat pikkulapsivuodet, kun olet ollut rakentamassa (nyt siis tiedämme) OMAA tulevaisuuttasi. Kivat sulle, että sulla on ollu kodinhoitaja synnyttäjä niin olet voinut tehdä yhtäaikaa sekä perheen että uran. Reilu jätkä! Ei voi muuta sanoa. Eikä noi sun autot ja veneet nyt mitään kovin kummallista oo, ei vielä aihetta nousta pissan päähän.[/QUOTE]

Naulan kantaan!!
Itsekästä ja paskamaista touhua.

jos olisin sun lapsi ja tekisit noin paskasen tempun meille, tekisin sun elämästä helvettiä. lopuksi ikää.

[QUOTE="Mikael";23311685] Minä olen yksityisyrittäjä ja pari viime vuotta vihdoinkin tehnyt hyvin rahaa, aluksi oli kannattamatonta. Sitten nainen alkaa mäkättää rahan käytöstä kun ostan 70 tonnin auton, 150t veneen ym. [/QUOTE]

No mun korvaan aika perussettiä nuo sun hankinnat. Ei mitään kummosia hohdokkaita juttuja, joista nyt noin pitäis ylpeillä ja olla leuhkana täällä palstalla ja laittaa perhe pois asunnosta. Taisi sulla kyllä pissa nousta vähän turhaan päähän, kun olet "vihdoin tehnyt hyvin rahaa". Reppanalta kuulostat. Sori vaan.

Jokainen arvottaa oman elämänsä, valitettavaa kun oli kihlattusi noin hätäinen ja tekee lapsen kanssa lapsia, toivottavasti oppii tästä että katsoo ensin onko mies mies vai pieni poika. Meillä on vähän samanlainen tilanne, pitkän hiljaisen kauden jälkeen vienti taas vetää ja firma alkaa olemaan plussalla, tosin erona on se että myös muut perheessä kuin mies nauttii myös tästä firman positiivisesta annista. Mutta se onkin mies, varmistin ennen lasten tekoa.

Kyllä tuollaset hankinnat kertoo et joko a) sulla on rahaa ja tuloja tai b) hankit kaiken firman piikkiin.

Ne elarit muuten määritetään tulojen mukaan, eli jos sulla tuloja on firmastasi eli palkkaa itsellesi nostat (pääomatuloista en muuten tiedä miten ne huomioidaan) niin ei ihan pakosti minimielareiksi jää, etenkin kun on varaa veneisiin ja autoihin...

Kai sä nyt jotain rahaa kuitenki kannoit ruokakassaan ettekä vaan lapsen äidin kelakorvauksilla eläneet?

Yrittäjän on Suomessa onneksi (kiitos mm. Kokoomukselle) pelata hankintojen ja varojen kanssa. Jotain hyvää siis yrittämisessäkin :) Minimi oli ehkä liioittelua, ehdotan hänelle suoraan siihen muutama kymppi päälle ja sillä selvä. Jos hän ei tätä hyväksy, niin voin kyllä helposti tehdä hänen elämästään yhtä helvettiä. Voin viedä häneltä tiettyjä etuuksia, jotka romuttavat hänen ja lastensa arjen ja olla viranomaisiin tarvittaessa yhteydessä. Eli kyllä hän varmasti tajuaa oman etunsa ja hyväksyy ts. joutuu hyväksymään ehtoni.

Lapseksi haukkujille haistatan pitkät paskat. Taidatte itse olla ihan kesken kasvusia kersoja vielä. Minulla oikeus ansaittuun elämääni. Huolehdin myös pennuistani ja toivon, että heistä tulee myös menestyjiä, toisin kuin äidistänsä.

Yhteistyössä