Jätin kihlattuni ja lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mikael"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23311828]Ap, sinäkö jumaloit 70 tonnin autoa, 150t venettä ym... jos joskus aikuistut huomaat mitä menetit.[/QUOTE]

Pidä sinä turpaasi soukeammalla. Minä olen maksanut sinunkin kela- sossutukesi.

[QUOTE="Mikael";23312535]Pidä sinä turpaasi soukeammalla. Minä olen maksanut sinunkin kela- sossutukesi.[/QUOTE]

Tää "Mikael" alkaa nyt kuulostaa joltakin toiselta palstamieheltä, jonka nimimerkkiä en heti saa päähäni.. :whistle:

Kuulostat tosi hurmaavalta nuorukaiselta :) Toivottavasti rahoistasi on sinulle paljon iloa, ja toivottavasti kihlattusi löytää itselleen kunnon miehen, josta on myös lapsillesi hyväksi isäksi - näin olette kaikki niin, niin onnellisia. :)

(Oot illan paskin trolli. Häpee ja mee nukkumaan.)

[QUOTE="Mikael";23312512]Yrittäjän on Suomessa onneksi (kiitos mm. Kokoomukselle) pelata hankintojen ja varojen kanssa. Jotain hyvää siis yrittämisessäkin :) Minimi oli ehkä liioittelua, ehdotan hänelle suoraan siihen muutama kymppi päälle ja sillä selvä. Jos hän ei tätä hyväksy, niin voin kyllä helposti tehdä hänen elämästään yhtä helvettiä. Voin viedä häneltä tiettyjä etuuksia, jotka romuttavat hänen ja lastensa arjen ja olla viranomaisiin tarvittaessa yhteydessä. Eli kyllä hän varmasti tajuaa oman etunsa ja hyväksyy ts. joutuu hyväksymään ehtoni.

Lapseksi haukkujille haistatan pitkät paskat. Taidatte itse olla ihan kesken kasvusia kersoja vielä. Minulla oikeus ansaittuun elämääni. Huolehdin myös pennuistani ja toivon, että heistä tulee myös menestyjiä, toisin kuin äidistänsä.[/QUOTE]

Ensin uhkaat romuttaa lastesi arjen, ja perään sanot huolehtivasi pennuistasi? Kihlauduit ja hankit lapsia naisen kanssa, joka on mielestäsi aivan kamala? Hmm, kyllä, pikkupoika se siellä vikisee, ja se ei ole haukku vaan toteamus. Halusit tai et, ne elarit korreloi suoraan lastesi elintasoon. Ja jos kerran äitikin on niin p.a. luuseri kuin annat ymmärtää, millaisia menestyjiä kuvittelet niillä eväillä kasvatettavan?

Oikeussitäjaoikeustätä, siihen pakettiin kuuluu myös VASTUU. Sinulla on ollut ETUOIKEUS saada perhe, lapsia ja myös taloudellista menestystä - missä ei sinänsä mitään pahaa ole, olet kylläkin saanut sitä paljolti siksi, koska ex on hoitanut lapsia. Nyt on vastuun vuoro. Ja se erottaa miehen pojasta, jättääkö kotileikit sikseen kun kiinnostus loppuu vai tekeekö kunnialla loppuun sen mihin alkoikin. Jos kenkä puristaa siitä että ex käyttäytyy yhtä ala-arvoisesti, nouse sinä sen yläpuolelle ja voitat paljon enemmän kuin tuollaisella ehtojen sanelulla ja uhkailulla.

Hieno mies. Kyllä lapsesi arvostavat sinua kun aikuisiksi kasvavat, mikäli se epäonnistuja ex-vaimoke saa niistä tehtyä ihmisiä :D Ja kyllä se vaan niin menee, että ne joilla sitä rahaa oikeasti on eivät siitä kertoile kaksplussan palstalla keskellä yötä! Luoja sentään.

Yhteistyössä