JÄTKÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen

Vieras
Minkä takia pikkumyy ja haisulimamma saa ilkeillä tällä palstalla Annabellille?
Satuitko lukemaan heidän eiliset keskustelut? Kohdelkaa kumpaakin riitelijää tasavertaisesti.

Voi että kun katsoisitte AnnaBellin IP:n ja vertaisitte erään toisen vakkarin IP:een, näkisitte ettei AnnaBell/Milanna ole oikea. :) Mulla IP-jäljitin ja näen kyllä kaikkien IP:t ja kas, AnnaBell provo. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Viputi:
Voi että kun katsoisitte AnnaBellin IP:n ja vertaisitte erään toisen vakkarin IP:een, näkisitte ettei AnnaBell/Milanna ole oikea. :) Mulla IP-jäljitin ja näen kyllä kaikkien IP:t ja kas, AnnaBell provo. :)

Tiesithän, että tämän kertoessasi syyllistyt rikokseen. =)
Ja minulla on sinun ip tallessa. =)

Kun tässä nyt on Jätkälle sopivasti pino olemassa, niin toivoisin modejen kiinnittävän huomionsa myös tuohon "BB: kuka ei halua Kadin voittavan?" -ketjuun. Aika ikävää haukkumista, vaikkakaan ei nyt palstalaista kohtaan, mutta siltikin. Kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Kun tässä nyt on Jätkälle sopivasti pino olemassa, niin toivoisin modejen kiinnittävän huomionsa myös tuohon "BB: kuka ei halua Kadin voittavan?" -ketjuun. Aika ikävää haukkumista, vaikkakaan ei nyt palstalaista kohtaan, mutta siltikin. Kiitos :)

Huomattu, toimittu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:

Huomattu, toimittu. :D

Kiits :) :flower:

Eli tää on sitten totista totta!

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:

Eli tää on sitten totista totta!

Onko noi jäljittimet ihan laillisia?
Entä tuo, että kertoo toisen tietoja ip:stä?

Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
Eri ihmisillä voi olla ihan sama ip. Siksi esim. vauvalta kun joku joutuu banniin, bannautuu moni muukin samalla.

tätä mäkin oon naureskellu.
kun selvittää jonkun kirjoittajan ip, kuvittelee että hän on kirjoittanut kaikki muutkin.
Aika hölmö ajattelu tapa. Ei ehkä ole ajateltu ollenkaan. Lähinnä mietin kun joku tuolla huutaa että yhdessä ip.ssä on useita eri nimellä kirjautuneita.
eihän se kerro mitään!

Mua vähän huvittaa tämä ip-jäljitin haloo.. ja oikeastaan aika paljonkin. Tutkikaapa googlella vähän asiaa niin ei tarvitse ihmetellä, saati ottaa kaikkea ihan tosissaan.. :laugh:

Joku tuossa sanoi että eri ihmisillä voi olla sama ip, kyllä siinä tapauksessa, jos he ovat samassa verkossa. Esim jos sulla on kotona vaikka kolme eri tietokonetta ne näkyvät Internetissä saman julkisen IP-osoitteen takana. Mutta esim niin ei ole mahdollista että Tiinalla Tampereella olisi kotikoneella sama julkinen julkinen IP-osoite kuin Ilonalla Ivalossa. Banni voi haitata väärän henkilön elämää silloin, jos bannin saajalla on vaihtuva IP-osoite. Kun hänen IP:nsa vaihtuu, vapautuu edellinen toisten käyttöön. Nyt sitten jos Sari Sysmästä saa Karkkilan Kaisan entisen IP-osoitteen, kun hänen omansa vaihtuu, voi kärsii Sari Kaisan aiemmin saamasta bannista.

Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
Eri ihmisillä voi olla ihan sama ip. Siksi esim. vauvalta kun joku joutuu banniin, bannautuu moni muukin samalla.

Tämän takiakohan mulla aikanaan (kun yritin yhdelle keskustelupalstalle kirjoitella) tuli teksti, että olen väärinkäyttänyt palstaa, enkä saa sinne kirjoittaa enää tms.... Enkä mä ikinä ollu mitään pahaa tehny :saint: .... No nytpä se selvisi :D

Yhteistyössä