Jatketaanko taas siittä imetyksestä.. Help help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaRo82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EllaRo82

Aktiivinen jäsen
05.02.2009
1 962
1
36
Eikä tarvi avata jos aihe ärsyttää.. :saint:

Mutta siis, vauva 3vko ja huutaa ja raivoaa tissillä. Isosiskonsa teki ihan samaa ja syyn luulen olevan ne hemmetin suihkutissit :kieh: tai ainakin voimakas heruminen.

Imetystukilistaa olen kolunnu ja niitä ohjeita osaa koittanu. Laantuuko se maidon tulo koskaan? Vai onks se mun tissieni "tyyli" :whistle:

Kun olis niin kiva saada ees yks suht onnistunu imetys :ashamed:

Mä oon ihan väärä tuohon vastaamaan, kun jos multa kysyt niin ei laannu kuin pakottamalla. :whistle:

Mut jotkut vauvat oppii syömään ohi tuon eli ei haittaa. Toisilla auttaa, jos pumppaa ensin tissiä vähän tyhjemmäksi, mut tietty vaarana on, et maidontulo kokonaisuutena vaan kasvaa...

mä pumppasin niin kauan ensin, että tuo suihkuaminen loppui ja annoin sitten vasta vauvalle. Vanhempana osasi syödä suihkuavastakin tissistä, mutta ihan ensimmäisinä kuukausina tein noin.

Alkuperäinen kirjoittaja suihkutisu:
mä pumppasin niin kauan ensin, että tuo suihkuaminen loppui ja annoin sitten vasta vauvalle. Vanhempana osasi syödä suihkuavastakin tissistä, mutta ihan ensimmäisinä kuukausina tein noin.

Mä en saa pumpun kanssa irtoamaan oikeen mitään, enkä käsinkään.. :$

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä oon ihan väärä tuohon vastaamaan, kun jos multa kysyt niin ei laannu kuin pakottamalla. :whistle:

Mut jotkut vauvat oppii syömään ohi tuon eli ei haittaa. Toisilla auttaa, jos pumppaa ensin tissiä vähän tyhjemmäksi, mut tietty vaarana on, et maidontulo kokonaisuutena vaan kasvaa...

Toivottavasti oppis sitten toikin!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Soita sinne imetystukilistan numeroihin, saat selitettyä asiasi ja apua. Onnistuuko lypsäminen sillä lypsykoneella minkä voi lainata?

Täällä taitaa kokoontuakkin tommonen ryhmä. Minäpä soitan huomenna ottaa hommasta selvän.

Yhteistyössä