No minulle ainakin voi sanoa mitä vain. Yleensä täältä kyllä tulee takaisin samalla mitalla, tiettyyn rajaan asti.
En todellakaan ole mikään nättinokka. mutta toisaalta, ihan mihin vain en lähde mukaan.
Uusi kasvo mustiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No minulle ainakin voi sanoa mitä vain. Yleensä täältä kyllä tulee takaisin samalla mitalla, tiettyyn rajaan asti.
En todellakaan ole mikään nättinokka. mutta toisaalta, ihan mihin vain en lähde mukaan.
Höpölöpö, ruisleipäkin on parhaimmillaan kun parasta ennen päiväys on ylitetty
Itsekkin käyn välillä enempi välillä vähempi, elämä kun välillä kutsuu muuallekkin. Mutta palstailu on kiva irtiotto kaikesta muusta
No juu jos haluaa itsensä kipeäksi,Kyllä suomalainen ruisleipä on parasta uunituoreena, sisältä lämpimän pehmeänä...
Hei miksi sä valitsit otit nimimerkiksi juuri Diogeneen?
Ootko samaa mieltä esimerkiksi siitä, miten kuoleman jälkeen voi ruumista kohdella? *utellias*
Paska sää masentaa mua. Kaipaan aurinkoa. Eikä lumi haittaisi. Mutta lumesta saa haaveilla pk-seudulla.Harmaa ja hiukan sumuisentuhruinen päivä. mittari näyttää nollalukemia, hiukan jonkinsorttista lumenhäämää maassa.
Mtta ei anneta sen masentaa, tulee se joulukin sieltä kuitenkin, pikemmin mitä osataan oikein arvatakaan.
Mukavaa ehtoopäivänjatkoo itse kullekin sää... siis ihan vaan itse kullekin.
Täällä on ollut plussan puolella. Yöllä saattaa olla pakkasen puolella. Aurinkoa ei ole näkynyt.täällä -9 ja aurinko näkyi pikkuhetken puolen päivän aikaan
Täälläkin paistoi tunnin verran. Siirtelin kaik palmut sun muut auringosta nauttimaan.
Hiivaleipä?No juu jos haluaa itsensä kipeäksi,
Vanhasta ei tule kipeeksi ja maku paranee...
Toki riippuu leivästä, jos sinne on vehnää tai muuta tungettu niin sitten se homehtuu
Kuka lauloi sen Se ei käy, se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy... ?mitähän tässä kertoisin?
https://www.youtube.com/watch?v=7PpwAJMhFDI
Lapinlahden linnutKuka lauloi sen Se ei käy, se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy... ?
No niin onkin! Ihmettelin, että miksi en muista, mutta johtunee siitä, että olen ihan liian nuori ja tietämätön!Lapinlahden linnut
On muuten hauska biisi!No niin onkin! Ihmettelin, että miksi en muista, mutta johtunee siitä, että olen ihan liian nuori ja tietämätön!
Vai nuori.No niin onkin! Ihmettelin, että miksi en muista, mutta johtunee siitä, että olen ihan liian nuori ja tietämätön!
Liian nuori. Noi on selvästi teinibändiVai nuori.
Lapinlahden linnut on hyviä!Lapinlahden linnut
Lapinlahden linnut on hyviä!
Harmi että nykyään ei osata/haluta/saada tehdä enää vastaavia. Niinkuin studio julmahuvit ja tabut ja kaverille ei jätetä, sekä monet muut....
*huokaisee syvään..*
Olin päivän tekemässä aitaa uudelle metsälaitumelle ja totesin että ei se päivä paistanut edes siihen paljonpuhuttuun risukasaankaan. Että pimeässä vaeltaa täkäläinen kansa edelleenkin.
Mitä sun laitumella kesällä käy? Lehmiä? Sonneja? Lampaita? Possuja? Jotain muuta?
Lapinlahden linnut on hyviä!
Harmi että nykyään ei osata/haluta/saada tehdä enää vastaavia. Niinkuin studio julmahuvit ja tabut ja kaverille ei jätetä, sekä monet muut....
*huokaisee syvään..*
jaa ne on tuollaisia pitkäkarvaisia.Komeat sarvet.Ovatko lypsylehmiä vai kasvatetaanko vaan ruuaksi?jos lypsetään niin onko maito samanlaista kuin tavallisella lehmällä.Mun laitumella tepastelee ympäri vuoden ylämaankarjaa. Niille pitää tehdä talveksi metsään laidunta, etteivät sotke peltolaitumiaan ihan mustalle mullalle.
Jos olis luminen talvi niin ei ne just mitään aitaakaan tarvitsisi, kävelisivät vain koko talven samoja polkujaan ruokinta- juotto ja makuupaikkojensa välillä.
Mun laitumella tepastelee ympäri vuoden ylämaankarjaa. Niille pitää tehdä talveksi metsään laidunta, etteivät sotke peltolaitumiaan ihan mustalle mullalle.
Jos olis luminen talvi niin ei ne just mitään aitaakaan tarvitsisi, kävelisivät vain koko talven samoja polkujaan ruokinta- juotto ja makuupaikkojensa välillä.